2 ravihevosta kuoli Silja Symphonylla

kyllästynytselittelyyn

Silja-Symphony joutui Helsinki-Tukholma välillä rajuun myrskyyn ja kaksi
ravihevosta löydettiin kuolleina. Oliko kuljettajalla lippis.kaulaketju,Scanian gollega,cargohousut ja turvakennät?
Varmaan ei tiennyt hevosista mitään.

16

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai nyt tajusivat tehä kunnon metukkaa niistä? Ennen olivat kunnon työjuhtia, nykyään pelkkiä turhakkeita, idioottien palvomia rumia syötäviä elukoita.

• MistäNäitäSikiää

Kirjoituksestasi päätellen kirjoitat itseäsi viisammista eläimistä.

• kyllästynytselittelyyn

Laiva yhtiön mukaan kuljettaja ei kertaakaan pyytänyt päästä autokannelle katsomaan hevosia.

• kyllästynytselittelyyn
        MistäNäitäSikiää kirjoitti:

Miksi nitä kuolleita ravihevosia kuljettaneen kuljetusyhtiön edustaja tai kuljettaja ole ollut kertaakaan julkisuudessa antanut omaa lausuntoaan tapahtuneesta?

• kyllästynytselittelyyn
        MistäNäitäSikiää kirjoitti:

Oletkos itse joku hevosmies?

• kyllästynytselittelyyn
        kyllästynytselittelyyn kirjoitti:

Miksi nitä kuolleita ravihevosia kuljettaneen kuljetusyhtiön edustaja tai kuljettaja ole ollut kertaakaan julkisuudessa antanut omaa lausuntoaan tapahtuneesta?

Karjalainen.fi kertoi hevosten kuljettajan nimen.
        Suomen Ravitalli Oy sysää vastuuta laivayntiölle ja väittää ettei kuljattaja ollut vastuussa hevosista! V..mitä tuubaa!

• lkjht444

Hevoset eivät kuolleet laivalla.

• kyllästynytselittelyyn

Niin,hevosten snottiin olleen huonossa kunnossa,kuljetusauton poistuessa laivalta aamulla Tukholman satamassa.
        Annettiin eläinlääkärin yhteystiedot.

• HapenPuute

Ne oli huonossa hapessa laivalla, kun kuljetuskärryn ovi oli mennyt kiinni merenkäynnissä. Sitä ei ollut köytetty avoin asentoon. Täysin kärrynkuljettajan syy.
      Laivayhtiöö ei voi syyttää mistään.

• kyllästynytselittelyyn

Myös hevosten omistajat-jat vastuussa,koska oli kiire saada hevoset Ruotsiin ja reittivalintakin oli väärä,koska hevoset viedään yli yleensä Kapelsärin kautta,lyhyin merimatka.
        Laivayhtiö olisi tietenkin ehkä voinut kieltäytyä,mutta Evira ei ole antanut ohjeita myrskyn varalle.

• kyllästynytselittelyyn

Kuski ei varmaankaan tiennyt hevosista tai hevosten yhtään kuskaamisesta mitään.

• kyllästynytselittelyyn

Mistä tiedät tuon,ei ole ns."yleistä tietoa."?

• On se osin laivayhtiö kun syy, kun antoi laivan lähteä rajuun myrskyyn.. Minusta ei tuollaisiin olosuhteisiin pitäisi laivoja laskea seilaamaan..

• kyllästynytselittelyyn

Toivottavasti nyt tulee paremmat ohjeet eläinkuljetuksille.
        Jos lähtee raskaat juoma-automaatit myrskyssä liikkumaan,niin kyllä pitäisi laivayhtiöidenkin miettiä,kannattaako myrskyyn tosiaan lähteä.

• raatokuljetus

Ruottalaiset saa siitä meetvurstiin raakaainetta ja vielä hormooni pitoista! Vai tuodaanko ne suomeen, ruumiin avaukseen?

• Nami..nami

Tuli burgerilihaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4141
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      139
      1828
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1184
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      102
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe