Hurttajohto sekaisin

VaikeaUskoaTodeksi

Jere Keränen vahvistaa hurttien joukkuetta tästä päivästä alkaen kauden loppuun!Onko seurajohto menettänyt järkensä kun alkaa ajatella maksavia katsojia ja tekemään heille kuuluvia töitään?Kauheaa!

9

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cxxwwe34

Mikkonen on alkanut töihin???

• hurttale

Ketä muita siellä johdossa on?

• xxxtt5

Mikkosen muija on puheenjohtaja.Paistaa pullaa ja myy lippuja.

• Kurrimaito

Jerelle on annettu nimi Karalahden mukaan.

• OIAikojaJaTapoja

Kävin Hurttien peleissä Lieksan hallilla lasten kanssa reippaasti ennen joulua viimeisen kerran. Pois piti lähteä, kun oli sellainen järkyttävä meteli kaiuttimissa. Ja toiste ei tulla.
      Miksi ihmeessä sitä musiikkia pitää soittaa niin helvatan kovalla, että maksavat asiakkaat ( lapset ) siitä kärsii, ja joutuvat pois lähtemään. Sanokaas, viisaammat
      ???

• Minusta ei nyt sen kovemmalla soi kuin toisissakaan halleissa.Tosin jonkin verran aikaa kun Lieksan hallissa käynyt.

• Hurttasko

Kuulemma hallin ulkopuolella olevat rotat ja hiiret phsyy myös ulkona ja sisällähurtar

• tupakalle-Simppaan

Missä Hurtat nykyään harjoittelee kun Simo Hurttaa eli Simpaa ei enää ole. Onko siinä syy nykyiseen huonoon menestykseen?

• hyviä-aikoja-olivat

Muistan kun Simpassa oli tupakanpolttopakko ja Hurtat harjoitteli siellä posket lommollaan. Hurtat pärjäsi silloin melko hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8256
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6395
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6253
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4861
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3311
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3032
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2839
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2796
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2770
    Aihe