Jere Keränen vahvistaa hurttien joukkuetta tästä päivästä alkaen kauden loppuun!Onko seurajohto menettänyt järkensä kun alkaa ajatella maksavia katsojia ja tekemään heille kuuluvia töitään?Kauheaa!
Hurttajohto sekaisin
9
152
Vastaukset
- cxxwwe34
Mikkonen on alkanut töihin???
- hurttale
Ketä muita siellä johdossa on?
- xxxtt5
Mikkosen muija on puheenjohtaja.Paistaa pullaa ja myy lippuja.
- Kurrimaito
Jerelle on annettu nimi Karalahden mukaan.
- OIAikojaJaTapoja
Kävin Hurttien peleissä Lieksan hallilla lasten kanssa reippaasti ennen joulua viimeisen kerran. Pois piti lähteä, kun oli sellainen järkyttävä meteli kaiuttimissa. Ja toiste ei tulla.
Miksi ihmeessä sitä musiikkia pitää soittaa niin helvatan kovalla, että maksavat asiakkaat ( lapset ) siitä kärsii, ja joutuvat pois lähtemään. Sanokaas, viisaammat
??? Minusta ei nyt sen kovemmalla soi kuin toisissakaan halleissa.Tosin jonkin verran aikaa kun Lieksan hallissa käynyt.
- Hurttasko
Kuulemma hallin ulkopuolella olevat rotat ja hiiret phsyy myös ulkona ja sisällähurtar
- tupakalle-Simppaan
Missä Hurtat nykyään harjoittelee kun Simo Hurttaa eli Simpaa ei enää ole. Onko siinä syy nykyiseen huonoon menestykseen?
- hyviä-aikoja-olivat
Muistan kun Simpassa oli tupakanpolttopakko ja Hurtat harjoitteli siellä posket lommollaan. Hurtat pärjäsi silloin melko hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898256
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586253Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344861- 453311
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573032- 442839
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492770