Tekisi mieli katsoa kun joku runkaa ulkona ja voisin itsekkin runkata
runkkupaikat lahdessa
15
2035
Vastaukset
- transtäti
ainakin kesällä radiomastojen mäellä voi nähdä runkkaavia miehiä ja onhan minutkin siellä runkattu muutaman kerran kun olen liivit päällä kävellyt
- lahtiseisoo
Missä nykyään vaikutat ja minkälaiset liivit
- Anonyymi
?????????????
- Anonyymi
Missäs toimintaa nykyään??
- Anonyymi
Lasitien kääntöpaikalla ja Kärkkäisen WC ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasitien kääntöpaikalla ja Kärkkäisen WC ainakin.
Okei! Pitää mennä kattomaa,jos vaikka sais😊
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://6450777.com/G/zK5NO 👈
- Anonyymi
Lahti..haluisko joku laukaista lastinsa pitsipikkari pepulleni..vai haluatko että autan. Ehkäpä kalusi mahtuukin rasvattuun peppuuni..näin kesäaikaan ois kiva leikkiä ulkona..vaikkapa joku kiva vakkarikin löytyy. Kaikenlainen tuhma ja seksileikit kiinnostaa. ukm Lahti
- Anonyymi
Kiinostaa kyllä! T ukm50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinostaa kyllä! T ukm50
Missä vois...ukm lahti
- Anonyymi
Niin, olisi varmaan mukavaa tavata ja ehkäpä saada vakkari rakastaja pitsipöksyisistä miehestä
joka auttaisi saamaan kivan orkun. Mistä löydän sinut, ukm Lahti haluaisin niin olla "tyttönäsi
rakastan omaa naiseuttani" antautuisin sinulle ehdoitta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vois...ukm lahti
Saako jotain kautta yhteyttä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olisi varmaan mukavaa tavata ja ehkäpä saada vakkari rakastaja pitsipöksyisistä miehestä
joka auttaisi saamaan kivan orkun. Mistä löydän sinut, ukm Lahti haluaisin niin olla "tyttönäsi
rakastan omaa naiseuttani" antautuisin sinulle ehdoitta?Tykkään kans tyttöjen vaatteista😉
- Anonyymi
Sinne vaan kapuaa hyppyrimäkeen ja vetelee hanskaan
Menee siihen mäen nokalle ja siinä hoitaa hommat,pari kaveria mittamiehiksi,
niin näkee kuinka pitkälle mällit lentää.
Tulee pituuspisteet,tyylipisteet,puomihyvityksiä ei tule,
myötätuuli ja vastatuuli pisteitä kyllä jaellaan.
Jos on isompi porukka,niin voi pitää vaikka joukkuekilpailut.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502