Ei nyt sentään ihan vielä, valitettavasti. Nuoskaiset lumikinokset paljastuvat pihalla, pilvisen taivaan alla.
On niin pitkään eletty niin synkissä ja vaikeissa tunnelmissa, että sordinoiden pitää loppua. Valo ehkä kajahtaa muiden toimenpiteiden pohjalta, mutta odottavan aika on pitkä.
On kesän kirkas huo..
2
84
Vastaukset
Jollakin on kesäsävelet sisimmässään, ja eräs laulu on myös niin reippaan kesäinen:
"Suven läpimän taaskin on luonut
kevät aurinko loisteellaan.
Ilon ihmisen mielehen tuonut
keto kirjava tuoksullaan.!
Ongellehan pojat siinä laulussa juoksee, rantaan,...
"vaikka lentäisit suullesi santaan,
joko Antero airot toi?"🦈
Uskoisin tuo olevan Heikki Klementin lauluja, joita kouluaikoina lauloimme monia,..ehkä joku muistaa vielä muita ihania,..
Tuo aloittamasi,
"On kesän kirkas huomen, ja suvisunnuntai", on kaks' äänisesti laulettuna yks kauneimpia muistoja kesäsunnuntaisin radiosta."On kesän kirkas huomen"...
Kouluaikoina meidän kuoro lauloi sitä. Siinä on kaunis altto, joka oli minun äänilajini.
Opettaja motkotti: "Keeesän kirkas huomen!!" Vaati painottamaan KEsänn kirkas huomen". Jäi niin mieleen, että korjaan sen ajatuksissani aina kun kuuntelen laulua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051