Onko kukaan ottanut tulkintaa Ulla Riikalta? Itse otin ja positiivisesti yllätyin, kertoi myös menneestä joka vieläkin vaivaa, ei kysellyt turhia.
Kokemuksia
28
884
Vastaukset
- hienoihinen
Olen kokeillut. Aika mimmi-tiesi hyvin tarkasti. Suosittelin kovin
- Kyseleväinen
Mistä löydän yhteystiedot? Kiitos!
- todellalapsellista
seriffin olis syytä poistaa joka ikinen topic jossa mainitaan nimeltä ennustaja sekä heidän numerot ja säkköposti osoitteet ja ylipäätään nimet. alappas nyt heti niin voit saada viikon päästä puhdistettua ne kaikki.
- ennustajaaeukko
Kyseleväinen kirjoitti:
Mistä löydän yhteystiedot? Kiitos!
annatko sposti osoittesi niin pistän sinulle viestiä?
- todellalapsellista
ennustajaaeukko kirjoitti:
annatko sposti osoittesi niin pistän sinulle viestiä?
en nyt keksi miten sen saisi sulle antaa sen osoitteen kun täältä häipyy viestit koko asan
- halllooota
ei ollu apua se on [email protected]
Minulle näki hyvin menneen ja tulevan. Tietääkseni ei paljon tee tulkintoja
- dippaadaasippadaa
[email protected] eiks kukaan osaa nyt laittaa tot oikein. on hyvä ja edullinen näkijä, sekä nopea
- haluaisintietää
Hei! Paljonko Ulla-Riikka veloittaa palvelustaan? Katsooko puhelimitse vai sähköpostilla?
- tulisipskesä
vähemmän kuin moni muu tää varmaa poistetaan jos täällä vastailee. ota yhteyttä niin keroo kyllä mitä veloitts
- tulispakesä
tulisipskesä kirjoitti:
vähemmän kuin moni muu tää varmaa poistetaan jos täällä vastailee. ota yhteyttä niin keroo kyllä mitä veloitts
sähköpostitse, iti tuo vielä kirjoittaa
- tuliniinhyvä
sähköpostitse katsoo, miulle näki hyvin. Ei varmaan saa laittaa hintoja mutta
vähemmän kuin moni muu. Otin häneltä tulkinnan noin 2kk sitten.
- antoivoimaa
Onko täällä joku kännissä kirjoittamassa? Minä olen Ullaan ottanut yhteyttä
ja olen hyvin tyytyväinen hintaan sekä siihen että hän on ihmiselle ihminen kun on vaikeaa, hän löytää oikeat sanat. Myös mitä hän näki toteutui. - haluaisintietää1
Kiitos vastauksista teille kahdelle viimeisimmälle kirjoittajalle!
- Otanyhteyttä
Kiitos näistä tiedoista!
Tekeekö Ulla-Riikka vain sähköpostitulkintaa vai voiko hänelle soittaa? Kumpaa tapaa olette käyttäneet?- pianonjokesä
Sähköposti tulkintaa, siinä jää muistoksi kun vuoden verran unohtuu. on sitten mitä seurata eikä tulkinta oe unohtunut
- Rukoustrumpetti
Oho 😊 Onko tämä parempi kuin Nina Kallio ? 😉
- ihmisenmieli
On jos minulta kysytään, molemmat hyviä
- hahhaapöljät
jos vaan on sama nainen? niinan maine jo pilattu
- lopettakaajo
jos pilattu ni ne on noi tiset ennustajat, täällä kyl saa lokaa saappaisiin, joka ikisen ennustajan maine on täällä poilattu jo monta vuotta, aina joku hampaan kolossa
- hassujaootte
ei ole ainakaan saman tyylinen kirjoitustyyli/tapa
en sit tiieä - mikäteitävaivaa
lopettakaajo kirjoitti:
jos pilattu ni ne on noi tiset ennustajat, täällä kyl saa lokaa saappaisiin, joka ikisen ennustajan maine on täällä poilattu jo monta vuotta, aina joku hampaan kolossa
niitten on hyvä huudella kun on saa tehdä sen anonyymisti. Viikoloppuisin kun nämä ämmät on saanu vähän vinkkua ni ne istuu koneella ja on olevinaan aikas moisin neropatteja
- kyllänäen
Mainosketju jossa sama kirjoittaja vastailee itselleen. Sille vaikuttaa.
- suosittelenterapiaa
olen huomannut sen, ehkäpä hänellä ei ole muuta elämää, reppana
- rakkauttajahellyyttä
Jokainen näkijä/ennustaja tekee arvokasta työtä,auttaa myös henkisesti ihmisiä jotka ovat poissa tolaltaan, parisuhde on huonossa kunnossa ja pelkäävät kaiken edestä ja monen monta muuta asiaa. Näkijä/ennustaja on muutakin, hän on kuuntelija ja terapeutti yrittää auttaa eteenpäin. Joten en ymmärrä tätä vihaa heitä kohtaan. Varsinkin kun ainakin osa teistä on tulkinnan ottanut. Se on teidän valintanne me olemme täällä odottamassa ja kyllä, maksunkin otamme sillä tämä on myös työtämme
- ilonakirsikka
Kokeilin nyt viimeinkin ja oli kyllä todella pätevä, ainakin nyt reilun 3kk päästä kun asiat ovat tapahtuneet
- Odottavainen
Siis herra jumalaa mitä p...aa.. muutaman lauseen kirjoitti yleistä diibaa daabaa.. yhtään osunut mihinkään. 30 euroa maksoin tuosta.. no huh - jos se näin on niin itsekin olisin parempi "selvännäkijä".. ei kannata
- tyytyväinenmäolen
Annoitko palautetta? Ei minullekkaan kovin paljoa kirjoittanut, otin lyhyen tulkinnan, mutta ne mitä kirjoitti niin tapahtui kyllä. Kuulin hänestä ystävältä joka kertoi että hänelle oli myös nähnyt. Milloin tulkinnan häneltä otit ja kuinka nopeasti sinulle tapahtui jos kerran ei osunut mihinkään?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675710Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344264Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971886- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715