Kokemuksia

ensikertaa

Onko kukaan ottanut tulkintaa Ulla Riikalta? Itse otin ja positiivisesti yllätyin, kertoi myös menneestä joka vieläkin vaivaa, ei kysellyt turhia.

28

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoihinen

      Olen kokeillut. Aika mimmi-tiesi hyvin tarkasti. Suosittelin kovin

      • Kyseleväinen

        Mistä löydän yhteystiedot? Kiitos!


      • todellalapsellista

        seriffin olis syytä poistaa joka ikinen topic jossa mainitaan nimeltä ennustaja sekä heidän numerot ja säkköposti osoitteet ja ylipäätään nimet. alappas nyt heti niin voit saada viikon päästä puhdistettua ne kaikki.


      • ennustajaaeukko
        Kyseleväinen kirjoitti:

        Mistä löydän yhteystiedot? Kiitos!

        annatko sposti osoittesi niin pistän sinulle viestiä?


      • todellalapsellista
        ennustajaaeukko kirjoitti:

        annatko sposti osoittesi niin pistän sinulle viestiä?

        en nyt keksi miten sen saisi sulle antaa sen osoitteen kun täältä häipyy viestit koko asan


      • halllooota

        ei ollu apua se on [email protected]

        Minulle näki hyvin menneen ja tulevan. Tietääkseni ei paljon tee tulkintoja


    • dippaadaasippadaa

      [email protected] eiks kukaan osaa nyt laittaa tot oikein. on hyvä ja edullinen näkijä, sekä nopea

    • haluaisintietää

      Hei! Paljonko Ulla-Riikka veloittaa palvelustaan? Katsooko puhelimitse vai sähköpostilla?

      • tulisipskesä

        vähemmän kuin moni muu tää varmaa poistetaan jos täällä vastailee. ota yhteyttä niin keroo kyllä mitä veloitts


      • tulispakesä
        tulisipskesä kirjoitti:

        vähemmän kuin moni muu tää varmaa poistetaan jos täällä vastailee. ota yhteyttä niin keroo kyllä mitä veloitts

        sähköpostitse, iti tuo vielä kirjoittaa


      • tuliniinhyvä

        sähköpostitse katsoo, miulle näki hyvin. Ei varmaan saa laittaa hintoja mutta
        vähemmän kuin moni muu. Otin häneltä tulkinnan noin 2kk sitten.


    • antoivoimaa

      Onko täällä joku kännissä kirjoittamassa? Minä olen Ullaan ottanut yhteyttä
      ja olen hyvin tyytyväinen hintaan sekä siihen että hän on ihmiselle ihminen kun on vaikeaa, hän löytää oikeat sanat. Myös mitä hän näki toteutui.

    • haluaisintietää1

      Kiitos vastauksista teille kahdelle viimeisimmälle kirjoittajalle!

    • Otanyhteyttä

      Kiitos näistä tiedoista!
      Tekeekö Ulla-Riikka vain sähköpostitulkintaa vai voiko hänelle soittaa? Kumpaa tapaa olette käyttäneet?

      • pianonjokesä

        Sähköposti tulkintaa, siinä jää muistoksi kun vuoden verran unohtuu. on sitten mitä seurata eikä tulkinta oe unohtunut


    • Rukoustrumpetti

      Oho 😊 Onko tämä parempi kuin Nina Kallio ? 😉

      • ihmisenmieli

        On jos minulta kysytään, molemmat hyviä


    • hahhaapöljät

      jos vaan on sama nainen? niinan maine jo pilattu

      • lopettakaajo

        jos pilattu ni ne on noi tiset ennustajat, täällä kyl saa lokaa saappaisiin, joka ikisen ennustajan maine on täällä poilattu jo monta vuotta, aina joku hampaan kolossa


      • hassujaootte

        ei ole ainakaan saman tyylinen kirjoitustyyli/tapa
        en sit tiieä


      • mikäteitävaivaa
        lopettakaajo kirjoitti:

        jos pilattu ni ne on noi tiset ennustajat, täällä kyl saa lokaa saappaisiin, joka ikisen ennustajan maine on täällä poilattu jo monta vuotta, aina joku hampaan kolossa

        niitten on hyvä huudella kun on saa tehdä sen anonyymisti. Viikoloppuisin kun nämä ämmät on saanu vähän vinkkua ni ne istuu koneella ja on olevinaan aikas moisin neropatteja


    • kyllänäen

      Mainosketju jossa sama kirjoittaja vastailee itselleen. Sille vaikuttaa.

      • suosittelenterapiaa

        olen huomannut sen, ehkäpä hänellä ei ole muuta elämää, reppana


    • rakkauttajahellyyttä

      Jokainen näkijä/ennustaja tekee arvokasta työtä,auttaa myös henkisesti ihmisiä jotka ovat poissa tolaltaan, parisuhde on huonossa kunnossa ja pelkäävät kaiken edestä ja monen monta muuta asiaa. Näkijä/ennustaja on muutakin, hän on kuuntelija ja terapeutti yrittää auttaa eteenpäin. Joten en ymmärrä tätä vihaa heitä kohtaan. Varsinkin kun ainakin osa teistä on tulkinnan ottanut. Se on teidän valintanne me olemme täällä odottamassa ja kyllä, maksunkin otamme sillä tämä on myös työtämme

    • ilonakirsikka

      Kokeilin nyt viimeinkin ja oli kyllä todella pätevä, ainakin nyt reilun 3kk päästä kun asiat ovat tapahtuneet

    • Odottavainen

      Siis herra jumalaa mitä p...aa.. muutaman lauseen kirjoitti yleistä diibaa daabaa.. yhtään osunut mihinkään. 30 euroa maksoin tuosta.. no huh - jos se näin on niin itsekin olisin parempi "selvännäkijä".. ei kannata

      • tyytyväinenmäolen

        Annoitko palautetta? Ei minullekkaan kovin paljoa kirjoittanut, otin lyhyen tulkinnan, mutta ne mitä kirjoitti niin tapahtui kyllä. Kuulin hänestä ystävältä joka kertoi että hänelle oli myös nähnyt. Milloin tulkinnan häneltä otit ja kuinka nopeasti sinulle tapahtui jos kerran ei osunut mihinkään?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe