Menkat ja sauna

Saunatonttu007

Niin, olen siis 12v tyttö (kohta 13) ja mulla on tällä hetkellä menkat. Mun edelliset menkat tais olla jotain yli puolivuotta sitte ja ne oli hyvin niukat. Nää tämän hetkiset on TOSI runsaat! En oo kehannu kertoo äidille menkoista. Käytän vain sen jotain halppis siteitä joita löytyy WC kaapista ja laitan vielä sata kiekkaa vessapaperia ja kokoajan tuntuu, että ne tulee läpi :'( Ja tänään olisikin sitten sauna päivä... saunassa ei ole peflettejä ja musta tuntuu, että se sauna hukkuu siihen vereen jos meen sinne. Mitä mä teen...Apua! \(○~○)/

11

743

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatat olla raskaana

• No älä mene..

Olipa hankalaa

• Kerro äitilles muuten tapahtuu just tollee

• Saunatonttu007

Lähteekö se veri pois lauteista hiekkapaperilla?

• Saunatonttu007

Älä esitä mua XD

• Likka01

Kertominen ois ykd vaihtoehto.. tamppooni toine.. myös jos sen siteen kääris sillee ett imevä puoli ulospäi nii toimis samall tavall...
        käytteks koko perhee kaas vai yksittäi? Yksittäi jos käyt nii sitt joku pyyhe/talouspaperi vois käydä. Ja sitt jos huuhtelee kunnoll sitte kyll siinä hetki menee ennenku alkaa tippasta.
        Nii ja voithan aina sanoo että sulla on vähä kehno olo, ett täll kertaa skippaat saunailun.
        Kanttii muute käyttää talous paperii!! Imee helesetisti paremmin, eikä hajoa mureneiksi.

• Kerro ja osta omia siteitä/tampponeja.

• Saunatonttu007

Mutta kun joskus lorahtaa kakkakin lauteille. Pitäskö mun työntää tamppooni pyllyyn vai?

• Kuten yuggis_ jo mainitsikin...

...ÄLÄ MENE JOS ET HALUA.

• kerro_äiteelle_vaan

Kerro äitille vaan. Äiti on varmaan odottanut että puhut.

• Hei! Asia kannattaa ottaa rohkeasti puheeksi äitisi kanssa. Asia on toki sinulle täysin uusi, mutta kuukautisissa ei kuitenkaan ole mitään hävettävää tai pelättävää, ja äitisi varmasti kyllä osaa neuvoa sinua niihin liittyvissä asioissa. :) - Kalajoen rovastikunnan Saappaat Tiia ja Mari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      116
      3718
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1691
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      14
      1548
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1396
    5. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      293
      1383
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      28
      1266
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      954
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      72
      933
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      118
      883
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      60
      829
    Aihe