Oikeuskanslerin sivut?

MissäOKV

Osoitteessa https://www.okv.fi/ oli vielä jokin aika sitten oikeuskanslerin sivusto mutta nyt siellä huseeraa firma nimeltä Anders Innovations Ltd

5

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VerkkoOngelma

      Anders Innovations Ltd pitää yllä monia sivuja. Mm tuota oikeuskansleriviraston sivuja.

      aitaa olla jokin DNS ongelma menossa.

    • 167-176

      Nyt toimii!
      Ei virkanilkit pääse vähällä tänäkään vuonna. Vaikka on 100-vuotis juhlavuosi niin sitkeässä on venäjän vallan aikainen virkamiesasene virkanilkkien virkatoimissa.

    • Todettuja

      Ylimmät oikeusvalvojat eivät piittaa laistakaan.
      Vastaus esim: 'osa vaatimuksistahan on hyväksytty'. Itse asiassa osaakaan väärinkäytöksistä ei pidä hyväksyä.
      Kaikkiin kysymyksiin ei vastata, ilmeisesti on liian vaikeaa?
      Lakien rikkominen: oikeuslaitoksessa asuntoyhtiöistä on useita tapauksia, joissa päätöstä mietitään aikaan tuijottelemalla, eli mikä onkaan 'kohtuullinen' aika valittaa. Itse asialla ei niin väliä. Sekä selitellään, että jos vain 'vähän' on lakia rikottu, ei välitetä (vähän voi varastaa? tai pahoinpidellä?).
      Tällaisesta oli äskettäin lehdessäkin. Siinä oikeus mietti, oliko lakia rikottu tarpeeksi!

      • 167-176

        Olen huomannut saman. Kyllä virkanillkki voi ihan vähän rikkoa lakia, valehdella ja vääristellä asioita ja se ei haittaa jos koko asia muuttuu päin vastaiseksi ja kansalainen siitä kärsii. Virkanilkit ovat valehdelleet minun lisäkseni ainakin lautakunnalle, hallinto-oikeudelle, aluehallintovirastolle, eduskunnan oikeusasiamiehelle ja todennäköisesti myös joulupukille. Viimeksi mainitusta ei ole kirjallisia todisteita mutta muista on.

        Virkanilkin määritelmä

        Virkanilkki (lat. virkusnilkus), tuo ihmistä päällisin puolin muistuttava olio lymyilee usein virastossa virkapöydän takana. Ihmisestä sen erottaa vain siinä että järki puuttuu täysin. Virkanilkin pää ei sovellu muuhun käyttöön kun hattutelineeksi, joidenkin osalta ei siihenkään.
        Kun virkanilkki jää itse teossa kiinni lakien rikkomisesta ja/tai valehtelusta niin sen naama menee norsunvitulle ja muuttuu ensin vihreäksi, sitten keltaiseksi ja lopulta punaiseksi (aivan kuten liikennevalot), vettä tulee silmistä ja vaahtoa suusta. Sen lisäksi kuuluu epämääräisiä kurkkuääniä ja/tai mölinää jotka kelpaisivat kauhuleffan äänitehosteiksi.

        Virkahaitake (lat. virkushaitakus), on muuten samanlainen kun virkanilkki mutta aiheuttaa laittomilla virkatoimillaan enemmän haittaa yksilöille ja yhteiskunnalle murentaen yhteiskunnan selkäränkaa ja moraalia sekä on häpeäksi koko virkakunnalle sekä yleiselle lain kunnioitukselle.


      • KokemusPuhuuTaas
        167-176 kirjoitti:

        Olen huomannut saman. Kyllä virkanillkki voi ihan vähän rikkoa lakia, valehdella ja vääristellä asioita ja se ei haittaa jos koko asia muuttuu päin vastaiseksi ja kansalainen siitä kärsii. Virkanilkit ovat valehdelleet minun lisäkseni ainakin lautakunnalle, hallinto-oikeudelle, aluehallintovirastolle, eduskunnan oikeusasiamiehelle ja todennäköisesti myös joulupukille. Viimeksi mainitusta ei ole kirjallisia todisteita mutta muista on.

        Virkanilkin määritelmä

        Virkanilkki (lat. virkusnilkus), tuo ihmistä päällisin puolin muistuttava olio lymyilee usein virastossa virkapöydän takana. Ihmisestä sen erottaa vain siinä että järki puuttuu täysin. Virkanilkin pää ei sovellu muuhun käyttöön kun hattutelineeksi, joidenkin osalta ei siihenkään.
        Kun virkanilkki jää itse teossa kiinni lakien rikkomisesta ja/tai valehtelusta niin sen naama menee norsunvitulle ja muuttuu ensin vihreäksi, sitten keltaiseksi ja lopulta punaiseksi (aivan kuten liikennevalot), vettä tulee silmistä ja vaahtoa suusta. Sen lisäksi kuuluu epämääräisiä kurkkuääniä ja/tai mölinää jotka kelpaisivat kauhuleffan äänitehosteiksi.

        Virkahaitake (lat. virkushaitakus), on muuten samanlainen kun virkanilkki mutta aiheuttaa laittomilla virkatoimillaan enemmän haittaa yksilöille ja yhteiskunnalle murentaen yhteiskunnan selkäränkaa ja moraalia sekä on häpeäksi koko virkakunnalle sekä yleiselle lain kunnioitukselle.

        Osuvasti kuvailtu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe