Moi!
Olen 00 tyttö keski-suomesta. Haluaisin juttu seuraa tylsiin iltoihin. Kaikki genreet kelpaa minulle ja sarjoja on nyt katsottu yli 160kpl.
En ole puhunnu muidenkaansa netis paljoo, sen takia en pakolla tajua joitakin termejä. olen aina ollu yksinäinen otaku joka vaan katselee sarjoja eikä oikeen ole uskaltanu puhua, mutta nyt on aikka muuttua!!
Siksi rohkesti puhumaan :^D
voitte laitaa skypeit alas tai kiki.
Kaveria etsimässä 00 tyttö
ykksinäinenOtaku
10
289
Vastaukset
- 00-poju
Missä päin keski-suomea?
- Sama_00-poju
Mikäs sun kik:DD
- tero456321
haluutko siis kuva min kikist
- YksinäinenOtaku
Mun kik on yuki_niwa
- 99-tyttö
mulle voi tulle jutteleen :D kik ritariperhonen
- 99-tyttö
väärä kik nimi tuo ritariperhonen se olikin siis riperhonen :D
- Triwnx
Hei sinä yksinäinen!!
Oon 02 tyttö vähän kans ykainäinen otakun pätkä
ja mun kik on Triwnx :) - en_ole_tyty
Kyssäri:
Ootko kattonu pelkkää shoujoa? - autism
olen kattonut pelkkää shontaa
- falahfel
hej olen falah minä 36v ja etsi tytö yvsätä joka tavata mieluten lmatra ja katson aamupalaksi lapista alasti instagram: fallah_hentai.manga.lapsia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735