Olisi kiva joskus päästä sisään ovesta.
Ja jos ovesta pääsee sisään niin olisi kiva että kirjautuminen onnistuisi.
Kun on kerran maksanutkin.
Taidan vaihtaa treenipaikkaa, sen verran ollut ongelmia näissä kirjautumisissa että alkaa vituttamaan.
Nim;
Tytteli
Kunnon liike Ikaalinen
11
339
Vastaukset
- rauta.jaska
Hommaa kunnon leikkauspilli ja leka niin pääset sisään.
- tuttavat.auttavat
Sorkkarauta Petri tai Rampa veljekset tai Kivikasvo mukaan
niin ei ole ongelmia. - mitä.aino.haki.sieltä
Miksi joku sinne murtautuisi?
- aino.houruaa
Milloin sellaistakin unta näit?
aino.houruaa kirjoitti:
Milloin sellaistakin unta näit?
Tuosta tapahtumasta on liki 20 vuotta!
- lääkevaikutus
RouvaHoikkala kirjoitti:
Tuosta tapahtumasta on liki 20 vuotta!
Silloinhan rouvalla oli pitkä hoitojakso meneillään Pitkässäniemessä.
lääkevaikutus kirjoitti:
Silloinhan rouvalla oli pitkä hoitojakso meneillään Pitkässäniemessä.
Enimmillään olen ollut Pitkässäniemessä kaksi viikkoa. Veikko on ollut Valkoisessa talossa yli 20 vuotta.
- Fat.O.meter
Tyttelille ei tullut mieleen, että sitä läskikasaa ei sinne oikeasti haluttu? Huonoa mainosta firmalle, jos läskit parveilee nurkissa
- Hannu.Puustelli
Se tuomion jymy omista synneistäni sai minut todella pelkäämään iankaikkisuus osani puolesta.Itseasiassa minä käsitin niin että nyt mennään helvettiin näiden kans, eikä mitään konstia näy olevan millä tehdyt saisi ikäänkuin poispyyhittyä ja tekemättömiks. Tuomio näytti lopulliselta.
Mutta kiitos Jumalalle,voin kertoa sinulle, joka nyt kamppailet synnintunnon ja tuomion kanssa . kun tiedän ettei helevettiä ole.
Jos olisi en nyt kirjoittelisi tässä,
olenhan ollut lukemattomia kertoja tuonpuoleisessa.
Niinkuin me kaikki.
Mutta sen tietää vain ne jotka uskovat Jälleensyntymiseen.Jeesus puhui opetuslapsilleen niin kuin ihminen puhuu ihmiselle. Ihminen ei voi rakastaa toista ihmistä enempää kuin antamalla henkensä hänen puolestaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113