Kunnon liike Ikaalinen

Prinsessaiso

Olisi kiva joskus päästä sisään ovesta.

Ja jos ovesta pääsee sisään niin olisi kiva että kirjautuminen onnistuisi.

Kun on kerran maksanutkin.

Taidan vaihtaa treenipaikkaa, sen verran ollut ongelmia näissä kirjautumisissa että alkaa vituttamaan.

Nim;

Tytteli

11

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauta.jaska

      Hommaa kunnon leikkauspilli ja leka niin pääset sisään.

      • tuttavat.auttavat

        Sorkkarauta Petri tai Rampa veljekset tai Kivikasvo mukaan
        niin ei ole ongelmia.


      • mitä.aino.haki.sieltä

        Miksi joku sinne murtautuisi?


      • aino.houruaa

        Milloin sellaistakin unta näit?


      • aino.houruaa kirjoitti:

        Milloin sellaistakin unta näit?

        Tuosta tapahtumasta on liki 20 vuotta!


      • lääkevaikutus
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Tuosta tapahtumasta on liki 20 vuotta!

        Silloinhan rouvalla oli pitkä hoitojakso meneillään Pitkässäniemessä.


      • lääkevaikutus kirjoitti:

        Silloinhan rouvalla oli pitkä hoitojakso meneillään Pitkässäniemessä.

        Enimmillään olen ollut Pitkässäniemessä kaksi viikkoa. Veikko on ollut Valkoisessa talossa yli 20 vuotta.


    • Fat.O.meter

      Tyttelille ei tullut mieleen, että sitä läskikasaa ei sinne oikeasti haluttu? Huonoa mainosta firmalle, jos läskit parveilee nurkissa

    • Hannu.Puustelli

      Se tuomion jymy omista synneistäni sai minut todella pelkäämään iankaikkisuus osani puolesta.Itseasiassa minä käsitin niin että nyt mennään helvettiin näiden kans, eikä mitään konstia näy olevan millä tehdyt saisi ikäänkuin poispyyhittyä ja tekemättömiks. Tuomio näytti lopulliselta.
      Mutta kiitos Jumalalle,voin kertoa sinulle, joka nyt kamppailet synnintunnon ja tuomion kanssa .

    • kun tiedän ettei helevettiä ole.
      Jos olisi en nyt kirjoittelisi tässä,
      olenhan ollut lukemattomia kertoja tuonpuoleisessa.
      Niinkuin me kaikki.
      Mutta sen tietää vain ne jotka uskovat Jälleensyntymiseen.

    • Jeesus puhui opetuslapsilleen niin kuin ihminen puhuu ihmiselle. Ihminen ei voi rakastaa toista ihmistä enempää kuin antamalla henkensä hänen puolestaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe