Hartolaan poliiseja

Turvaton

Hartolan ns. Sörkässä on eilisiltana ammuskeltu.

Viime vuosina on täällä Hartolassa tapahtunut niin monta väkivallantekoa, että eikö olisi aika meidän kuntalaisten kirjoittaa adressi, että saataisiin tänne poliisi kuten ennen vanhaan. Kestää tolkuttoman pitkään jos Lahdesta tai Heinolasta partio ennättää tänne. Jo se, että täällä olisi poliisin toimipiste, saattaisi huomattavasti rauhoittaa kyläkuvaa.

5

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikkisenveisti

mites sörkka ja pertunmaantien risteys alueen tienoo korreloi keskenään

• Rautakallio

Allekirjoitan huolesi täysin, poliisin läsnäolo rauhoittaisi katukuvaa. Tieto siitä, ettei virkavaltaa ole paikkakunnalla kuin silloin tällöin ja sattumalta, lisää häiriökäyttäytymistä, kaahailua yms kaljapäissään rellestystä todennäköisyyden kiinnijoutumisesta ollessa mitätön. Jokainen paikkakunta josta poliisin toimipiste on poistettu, on tietoisesti jätetty oman onnensa nojaan. Valtiovaltaahan asia ei voisi vähempää kiinnostaa, koska päättäjät eivät peräkylillä asu. Poissa silmistä, poissa mielestä.
      Juhlapuheissa toki pönötetään topakkana poliisin määrärahoja puolustamassa ja kehutaan kuinka upeaa työtä Suomen poliisi tekee huolehtiessaan kansalaisten turvallisuudesta tasapuolisesti maan jokaisessa kolkassa. Mai ääs, tällä vuosituhannella em. tasa-arvosta ei ole voinut edes päiväunta nähdä, turha on mökin mummon yrittää Reinikaista apuun soitella jos ovesta tunkee roistoja tupaan.
      Asia ei ole vähäpätöinen siksikään, että kansalaisten kokeman turvallisuuden tunteen vähentyessä yleinen tyytymättömyys yhteiskuntaa ja päättäjiä kohtaan lisääntyy.

• OhiKulkija44

Aika moka Etlarin toimittajalta. Eipä tapahtunutkaan tuo jutska Hartolan Rajatiellä vaan ihan toisessa kunnassa.
      Missä vaiheessa Hartolan Rajatielle olisi teollisuushalli noussut. En minä sellaista siellä ole nähnyt.

• Juupaseipäsrouva

Nainen ajellut humalassa valotolppaan ja huumekasvattamo löydetty mistä näitä hörhöjä sikiää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe