siinäpä se kysymys otsikossa. Itse pidän mm. Elviksen konsertti versioista Yesterdayja Something-kappaleista sekä mm Fats Dominon Lady Madonnasta sekä Del Shannonin From me to you singlestä. Joe Cockerin Little help from my friends on jo klassikko jo sellaisenaan..
Vastaukset 5
- beetl
Humppa-Veikkojen Hän Sinun On on toisesta ulottuvuudesta, hillittömän hersyvä.
- Hhhhhgjhgjhgjh
Speden ja Simon versio yellow submarinesta ja Jormaksen penny lane kotimaisista myos toimii
- Tämä.unohtui
Jimi Hendrix .... Day dripper ai hyvä versio ...
- leivos-
Joe Cocker teki hyvän version myös toisesta Beatles-kappaleesta eli, She came in through the bathroom window. Peter Sellers lausui hienosti yläluokan aksentilla A hard days nightin.
- Anonyymi
Vaikeaa on versioida niin hyviä piisejä uudestaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441