Hei itselläni suunnitelmissa valleus Compostelaan 2018 Huhti-Toukokuu.
Vaellusmatkan pituus vielä vähän hakusessa , kyselisin kemuksia ja mahdollista vaelluskaveria.
San Diego Compostela vaellus
1
211
Vastaukset
- kokemussantiagosta
Kaveria et minusta saa, mutta muutamia kokemuksen neuvoja: itse kävelin Pamplonasta Santiagoon (n. 700 km) syys-lokakuussa. Aikaa meni 35 päivää ja siinä on 6 vapaapäivää isommissa paikoissa (Logrono *2. Burgos, Leon ja Ponferrada*2)
Rinkan pitää olla kevyt, erinomaisen kevyt (itselläni alle 5 kg). Huhtikuussa voi olla vielää kylmää ja sateista ainakin ennen Pamplonaa, jos sieltä lähdet.
Opaskirja kannattaa olla (Googleta St james way)
Refugioissa on joskus aika ahdasta ja muutenkin ankeaa: 100 retkeilijää ja 1 vessa, ei kuitenkaan maksa paljoa.
Loppumatkassa on jo paljon porukkaa, matka on tärkeämpi kuin perille pääsy.
Burgos-Leon väli on tylsää ja tasaista.
Telttaa ei tarvita eikä sille ole oikein paikkojakaan.
Juomaan tarvitaan päivällä mukaan, ruokaa saa aika hyvin pikkubaareista. Itselläni oli vaellusauvat (hyväksi osoittautuivat) ja kohtuu kevyet vaelluskengät. Jollain oli lenkkarit, minulle ne ovat liian kevyet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043