Voisiko tänne perustaa numerologiapalstan?!
Numerologia palsta
14
1886
Vastaukset
- Mimmi
Kannatan numerologiapalstaa. Olen vastikään ruvennut tutkimaan aihetta ja mielenkiinto heräsi.
- Numero 7
Aluksi tutkin numerologiaa huvikseni. kunnes huomasin. että se ei olekaan humpuukia. Luin alan kirjoja. tein kavereille analyyseja ja kyllä veti naamat vakavaksi. Yksi jos toinenkin kävi salaa supattamassa. että tee minullekin ja vaimolle. mutta älä kerro kenellekään. En tiedä. miksi ne voivat pitää niin hyvin paikkansa, elämän käännekohdat ja kaikki. Kertokaa kokemuksia.
- Agronomi
Kannatan lämpimästi, kunnon naurut maistuvat aina.
- logia
Olen jonkin verran tutkinut asiaa ja nyt menossa kurssille, toivottavasti saadaan oma lokero tällekin asialle!
- logia
Leena kirjoitti:
Missä tuo numerologia kurssi pidetään?Onko Tampereella sellaisia?
pidetään Etelä-Pohjanmaan opistolla Ilmajoella, Seinäjoen kupeessa. Kurssin pitää Päivi Roine, joka pitää kursseja myös ainakin Vaasassa.Yritin tutkia onko kursseja muualla internetistä googlesta hakemalla, mutta ei osunut ainakaan heti hakuihini. Kyllä niitä varmasti järjestetään jonkun toimesta muuallakin päin Suomea.
Olen itsekseni tutkiskellut numerologiaa jo n. 3 vuotta ja ajattelin mennä katsomaan mitä tuolla kurssilla kerrotaan, että olenko ollut yhtään oikeilla jäljillä, mutta mielenkiintoista se ainakin mielestäni on!!
Hmm..pitääkin sitten vain ahkerasti etsiä jos kursseja löytyisi Tampereelta..
- HeidiR
Kannatan myös numerologista palstaa.
Itse teen numerologisia analyysejä. Jos kiinnostaa niin laittakaa mailia [email protected]- HeidiR
Unohtui mainita, että nuo numerologiset analyysit, joita teen, maksavat 30 euroa/kpl ja toimitusaika on 2-3 viikkoa.
- tämmöstä
HeidiR kirjoitti:
Unohtui mainita, että nuo numerologiset analyysit, joita teen, maksavat 30 euroa/kpl ja toimitusaika on 2-3 viikkoa.
hyvä lisäys,ettei totuus ja mahollisen palstan perimmäinen tarkoitus vain unohtuisi. mitä kaikkea voikaan päätellä numerologisesti ihmisen luottokortin numerosta
- HeidiR
tämmöstä kirjoitti:
hyvä lisäys,ettei totuus ja mahollisen palstan perimmäinen tarkoitus vain unohtuisi. mitä kaikkea voikaan päätellä numerologisesti ihmisen luottokortin numerosta
Todellakin olen sitä mieltä että numerologia palsta tänne tarvitaan.
Samoin kuin palsta jossa voisi tarjota astrologit ja numerologit palveluksiaan, kun tuolta myydään palstaltakaan ei oikein löydy sopivaa otsikkoa.
Sitä paitsi huomautuksesi luottokortista oli asiaankuulumaton. Koska se missä kerroin että teen myös niitä oli todellakin aivan sivuhuomautus/sivumaininta. - tämmöstä
HeidiR kirjoitti:
Todellakin olen sitä mieltä että numerologia palsta tänne tarvitaan.
Samoin kuin palsta jossa voisi tarjota astrologit ja numerologit palveluksiaan, kun tuolta myydään palstaltakaan ei oikein löydy sopivaa otsikkoa.
Sitä paitsi huomautuksesi luottokortista oli asiaankuulumaton. Koska se missä kerroin että teen myös niitä oli todellakin aivan sivuhuomautus/sivumaininta.sivuhuomautuspa tietenkin, just joo, tottakai
millanen on muuten kuluttajasuoja numerologisissa maksullisissa palveluissa.onko mitään takuita, saako rahat takaisin,jos asiakas ei ole tyytyväinen - HeidiR
tämmöstä kirjoitti:
sivuhuomautuspa tietenkin, just joo, tottakai
millanen on muuten kuluttajasuoja numerologisissa maksullisissa palveluissa.onko mitään takuita, saako rahat takaisin,jos asiakas ei ole tyytyväinenKuluttajasuoja löytyy, minä palautan rahat, jos ei asiakas ole tyytyväinen.
Olen aikaisemminkin tehnyt niitä, joten kokemustakin löytyy. Ja silloin jokainen asiakas oli tyytyväinen analyysiinsä.
Eli ainakaan minun tapauksessani ei ole kyse huijauksesta.
Oliko muuta kysyttävää? Jos oli niin lähetä viestiä [email protected] niin jatketaan keskustelua...
- Annina
Hei Leena!
Satuin vasta nyt näkemään viestisi.
Voisin vaikka ruveta pitämään numerologista palstaa jos kiinnostusta on tarpeeksi. Olen toiminut numerologina 11 vuotta. Kuluttajansuojani on samanlainen kuin Heidilläkin. Opettajani (Gladys Lobos, liki 80-v herttainen mummeli jolla on rautainen ammattitaito) on yli 50 vuoden ajan tutkinut mitä tapahtuu ihmisen elämässä kun hän vaihtaa nimeä (menee naimisiin, omaksuu lempinimen/taiteilijanimen jne) tai nimikirjoitusta ja kehittänyt siitä edelleen menetelmän ihmisten auttamiseksi. Lisää aiheesta www.pbezone.net/valonsydan. Pidän myös kursseja, esitelmiä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483