Numerologia palsta

Voisiko tänne perustaa numerologiapalstan?!

14

1886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmi

      Kannatan numerologiapalstaa. Olen vastikään ruvennut tutkimaan aihetta ja mielenkiinto heräsi.

      • Numero 7

        Aluksi tutkin numerologiaa huvikseni. kunnes huomasin. että se ei olekaan humpuukia. Luin alan kirjoja. tein kavereille analyyseja ja kyllä veti naamat vakavaksi. Yksi jos toinenkin kävi salaa supattamassa. että tee minullekin ja vaimolle. mutta älä kerro kenellekään. En tiedä. miksi ne voivat pitää niin hyvin paikkansa, elämän käännekohdat ja kaikki. Kertokaa kokemuksia.


    • Agronomi

      Kannatan lämpimästi, kunnon naurut maistuvat aina.

    • logia

      Olen jonkin verran tutkinut asiaa ja nyt menossa kurssille, toivottavasti saadaan oma lokero tällekin asialle!

      • Missä tuo numerologia kurssi pidetään?Onko Tampereella sellaisia?


      • logia
        Leena kirjoitti:

        Missä tuo numerologia kurssi pidetään?Onko Tampereella sellaisia?

        pidetään Etelä-Pohjanmaan opistolla Ilmajoella, Seinäjoen kupeessa. Kurssin pitää Päivi Roine, joka pitää kursseja myös ainakin Vaasassa.Yritin tutkia onko kursseja muualla internetistä googlesta hakemalla, mutta ei osunut ainakaan heti hakuihini. Kyllä niitä varmasti järjestetään jonkun toimesta muuallakin päin Suomea.
        Olen itsekseni tutkiskellut numerologiaa jo n. 3 vuotta ja ajattelin mennä katsomaan mitä tuolla kurssilla kerrotaan, että olenko ollut yhtään oikeilla jäljillä, mutta mielenkiintoista se ainakin mielestäni on!!


    • Hmm..pitääkin sitten vain ahkerasti etsiä jos kursseja löytyisi Tampereelta..

    • HeidiR

      Kannatan myös numerologista palstaa.

      Itse teen numerologisia analyysejä. Jos kiinnostaa niin laittakaa mailia [email protected]

      • HeidiR

        Unohtui mainita, että nuo numerologiset analyysit, joita teen, maksavat 30 euroa/kpl ja toimitusaika on 2-3 viikkoa.


      • tämmöstä
        HeidiR kirjoitti:

        Unohtui mainita, että nuo numerologiset analyysit, joita teen, maksavat 30 euroa/kpl ja toimitusaika on 2-3 viikkoa.

        hyvä lisäys,ettei totuus ja mahollisen palstan perimmäinen tarkoitus vain unohtuisi. mitä kaikkea voikaan päätellä numerologisesti ihmisen luottokortin numerosta


      • HeidiR
        tämmöstä kirjoitti:

        hyvä lisäys,ettei totuus ja mahollisen palstan perimmäinen tarkoitus vain unohtuisi. mitä kaikkea voikaan päätellä numerologisesti ihmisen luottokortin numerosta

        Todellakin olen sitä mieltä että numerologia palsta tänne tarvitaan.

        Samoin kuin palsta jossa voisi tarjota astrologit ja numerologit palveluksiaan, kun tuolta myydään palstaltakaan ei oikein löydy sopivaa otsikkoa.

        Sitä paitsi huomautuksesi luottokortista oli asiaankuulumaton. Koska se missä kerroin että teen myös niitä oli todellakin aivan sivuhuomautus/sivumaininta.


      • tämmöstä
        HeidiR kirjoitti:

        Todellakin olen sitä mieltä että numerologia palsta tänne tarvitaan.

        Samoin kuin palsta jossa voisi tarjota astrologit ja numerologit palveluksiaan, kun tuolta myydään palstaltakaan ei oikein löydy sopivaa otsikkoa.

        Sitä paitsi huomautuksesi luottokortista oli asiaankuulumaton. Koska se missä kerroin että teen myös niitä oli todellakin aivan sivuhuomautus/sivumaininta.

        sivuhuomautuspa tietenkin, just joo, tottakai

        millanen on muuten kuluttajasuoja numerologisissa maksullisissa palveluissa.onko mitään takuita, saako rahat takaisin,jos asiakas ei ole tyytyväinen


      • HeidiR
        tämmöstä kirjoitti:

        sivuhuomautuspa tietenkin, just joo, tottakai

        millanen on muuten kuluttajasuoja numerologisissa maksullisissa palveluissa.onko mitään takuita, saako rahat takaisin,jos asiakas ei ole tyytyväinen

        Kuluttajasuoja löytyy, minä palautan rahat, jos ei asiakas ole tyytyväinen.

        Olen aikaisemminkin tehnyt niitä, joten kokemustakin löytyy. Ja silloin jokainen asiakas oli tyytyväinen analyysiinsä.

        Eli ainakaan minun tapauksessani ei ole kyse huijauksesta.

        Oliko muuta kysyttävää? Jos oli niin lähetä viestiä [email protected] niin jatketaan keskustelua...


    • Annina

      Hei Leena!
      Satuin vasta nyt näkemään viestisi.
      Voisin vaikka ruveta pitämään numerologista palstaa jos kiinnostusta on tarpeeksi. Olen toiminut numerologina 11 vuotta. Kuluttajansuojani on samanlainen kuin Heidilläkin. Opettajani (Gladys Lobos, liki 80-v herttainen mummeli jolla on rautainen ammattitaito) on yli 50 vuoden ajan tutkinut mitä tapahtuu ihmisen elämässä kun hän vaihtaa nimeä (menee naimisiin, omaksuu lempinimen/taiteilijanimen jne) tai nimikirjoitusta ja kehittänyt siitä edelleen menetelmän ihmisten auttamiseksi. Lisää aiheesta www.pbezone.net/valonsydan. Pidän myös kursseja, esitelmiä jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe