Numerologia palsta

Voisiko tänne perustaa numerologiapalstan?!

14

1886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmi

      Kannatan numerologiapalstaa. Olen vastikään ruvennut tutkimaan aihetta ja mielenkiinto heräsi.

      • Numero 7

        Aluksi tutkin numerologiaa huvikseni. kunnes huomasin. että se ei olekaan humpuukia. Luin alan kirjoja. tein kavereille analyyseja ja kyllä veti naamat vakavaksi. Yksi jos toinenkin kävi salaa supattamassa. että tee minullekin ja vaimolle. mutta älä kerro kenellekään. En tiedä. miksi ne voivat pitää niin hyvin paikkansa, elämän käännekohdat ja kaikki. Kertokaa kokemuksia.


    • Agronomi

      Kannatan lämpimästi, kunnon naurut maistuvat aina.

    • logia

      Olen jonkin verran tutkinut asiaa ja nyt menossa kurssille, toivottavasti saadaan oma lokero tällekin asialle!

      • Missä tuo numerologia kurssi pidetään?Onko Tampereella sellaisia?


      • logia
        Leena kirjoitti:

        Missä tuo numerologia kurssi pidetään?Onko Tampereella sellaisia?

        pidetään Etelä-Pohjanmaan opistolla Ilmajoella, Seinäjoen kupeessa. Kurssin pitää Päivi Roine, joka pitää kursseja myös ainakin Vaasassa.Yritin tutkia onko kursseja muualla internetistä googlesta hakemalla, mutta ei osunut ainakaan heti hakuihini. Kyllä niitä varmasti järjestetään jonkun toimesta muuallakin päin Suomea.
        Olen itsekseni tutkiskellut numerologiaa jo n. 3 vuotta ja ajattelin mennä katsomaan mitä tuolla kurssilla kerrotaan, että olenko ollut yhtään oikeilla jäljillä, mutta mielenkiintoista se ainakin mielestäni on!!


    • Hmm..pitääkin sitten vain ahkerasti etsiä jos kursseja löytyisi Tampereelta..

    • HeidiR

      Kannatan myös numerologista palstaa.

      Itse teen numerologisia analyysejä. Jos kiinnostaa niin laittakaa mailia [email protected]

      • HeidiR

        Unohtui mainita, että nuo numerologiset analyysit, joita teen, maksavat 30 euroa/kpl ja toimitusaika on 2-3 viikkoa.


      • tämmöstä
        HeidiR kirjoitti:

        Unohtui mainita, että nuo numerologiset analyysit, joita teen, maksavat 30 euroa/kpl ja toimitusaika on 2-3 viikkoa.

        hyvä lisäys,ettei totuus ja mahollisen palstan perimmäinen tarkoitus vain unohtuisi. mitä kaikkea voikaan päätellä numerologisesti ihmisen luottokortin numerosta


      • HeidiR
        tämmöstä kirjoitti:

        hyvä lisäys,ettei totuus ja mahollisen palstan perimmäinen tarkoitus vain unohtuisi. mitä kaikkea voikaan päätellä numerologisesti ihmisen luottokortin numerosta

        Todellakin olen sitä mieltä että numerologia palsta tänne tarvitaan.

        Samoin kuin palsta jossa voisi tarjota astrologit ja numerologit palveluksiaan, kun tuolta myydään palstaltakaan ei oikein löydy sopivaa otsikkoa.

        Sitä paitsi huomautuksesi luottokortista oli asiaankuulumaton. Koska se missä kerroin että teen myös niitä oli todellakin aivan sivuhuomautus/sivumaininta.


      • tämmöstä
        HeidiR kirjoitti:

        Todellakin olen sitä mieltä että numerologia palsta tänne tarvitaan.

        Samoin kuin palsta jossa voisi tarjota astrologit ja numerologit palveluksiaan, kun tuolta myydään palstaltakaan ei oikein löydy sopivaa otsikkoa.

        Sitä paitsi huomautuksesi luottokortista oli asiaankuulumaton. Koska se missä kerroin että teen myös niitä oli todellakin aivan sivuhuomautus/sivumaininta.

        sivuhuomautuspa tietenkin, just joo, tottakai

        millanen on muuten kuluttajasuoja numerologisissa maksullisissa palveluissa.onko mitään takuita, saako rahat takaisin,jos asiakas ei ole tyytyväinen


      • HeidiR
        tämmöstä kirjoitti:

        sivuhuomautuspa tietenkin, just joo, tottakai

        millanen on muuten kuluttajasuoja numerologisissa maksullisissa palveluissa.onko mitään takuita, saako rahat takaisin,jos asiakas ei ole tyytyväinen

        Kuluttajasuoja löytyy, minä palautan rahat, jos ei asiakas ole tyytyväinen.

        Olen aikaisemminkin tehnyt niitä, joten kokemustakin löytyy. Ja silloin jokainen asiakas oli tyytyväinen analyysiinsä.

        Eli ainakaan minun tapauksessani ei ole kyse huijauksesta.

        Oliko muuta kysyttävää? Jos oli niin lähetä viestiä [email protected] niin jatketaan keskustelua...


    • Annina

      Hei Leena!
      Satuin vasta nyt näkemään viestisi.
      Voisin vaikka ruveta pitämään numerologista palstaa jos kiinnostusta on tarpeeksi. Olen toiminut numerologina 11 vuotta. Kuluttajansuojani on samanlainen kuin Heidilläkin. Opettajani (Gladys Lobos, liki 80-v herttainen mummeli jolla on rautainen ammattitaito) on yli 50 vuoden ajan tutkinut mitä tapahtuu ihmisen elämässä kun hän vaihtaa nimeä (menee naimisiin, omaksuu lempinimen/taiteilijanimen jne) tai nimikirjoitusta ja kehittänyt siitä edelleen menetelmän ihmisten auttamiseksi. Lisää aiheesta www.pbezone.net/valonsydan. Pidän myös kursseja, esitelmiä jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      212
      1714
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1123
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      927
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      78
      895
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      817
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      596
    Aihe