Numerologia palsta

Voisiko tänne perustaa numerologiapalstan?!

14

1725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmi

Kannatan numerologiapalstaa. Olen vastikään ruvennut tutkimaan aihetta ja mielenkiinto heräsi.

• Numero 7

Aluksi tutkin numerologiaa huvikseni. kunnes huomasin. että se ei olekaan humpuukia. Luin alan kirjoja. tein kavereille analyyseja ja kyllä veti naamat vakavaksi. Yksi jos toinenkin kävi salaa supattamassa. että tee minullekin ja vaimolle. mutta älä kerro kenellekään. En tiedä. miksi ne voivat pitää niin hyvin paikkansa, elämän käännekohdat ja kaikki. Kertokaa kokemuksia.

• Agronomi

Kannatan lämpimästi, kunnon naurut maistuvat aina.

• logia

Olen jonkin verran tutkinut asiaa ja nyt menossa kurssille, toivottavasti saadaan oma lokero tällekin asialle!

• Missä tuo numerologia kurssi pidetään?Onko Tampereella sellaisia?

• logia
        Leena kirjoitti:

Missä tuo numerologia kurssi pidetään?Onko Tampereella sellaisia?

pidetään Etelä-Pohjanmaan opistolla Ilmajoella, Seinäjoen kupeessa. Kurssin pitää Päivi Roine, joka pitää kursseja myös ainakin Vaasassa.Yritin tutkia onko kursseja muualla internetistä googlesta hakemalla, mutta ei osunut ainakaan heti hakuihini. Kyllä niitä varmasti järjestetään jonkun toimesta muuallakin päin Suomea.
        Olen itsekseni tutkiskellut numerologiaa jo n. 3 vuotta ja ajattelin mennä katsomaan mitä tuolla kurssilla kerrotaan, että olenko ollut yhtään oikeilla jäljillä, mutta mielenkiintoista se ainakin mielestäni on!!

• Hmm..pitääkin sitten vain ahkerasti etsiä jos kursseja löytyisi Tampereelta..

• HeidiR

Kannatan myös numerologista palstaa.

Itse teen numerologisia analyysejä. Jos kiinnostaa niin laittakaa mailia [email protected]

• HeidiR

Unohtui mainita, että nuo numerologiset analyysit, joita teen, maksavat 30 euroa/kpl ja toimitusaika on 2-3 viikkoa.

• tämmöstä
        HeidiR kirjoitti:

Unohtui mainita, että nuo numerologiset analyysit, joita teen, maksavat 30 euroa/kpl ja toimitusaika on 2-3 viikkoa.

hyvä lisäys,ettei totuus ja mahollisen palstan perimmäinen tarkoitus vain unohtuisi. mitä kaikkea voikaan päätellä numerologisesti ihmisen luottokortin numerosta

• HeidiR
        tämmöstä kirjoitti:

hyvä lisäys,ettei totuus ja mahollisen palstan perimmäinen tarkoitus vain unohtuisi. mitä kaikkea voikaan päätellä numerologisesti ihmisen luottokortin numerosta

Todellakin olen sitä mieltä että numerologia palsta tänne tarvitaan.

Samoin kuin palsta jossa voisi tarjota astrologit ja numerologit palveluksiaan, kun tuolta myydään palstaltakaan ei oikein löydy sopivaa otsikkoa.

Sitä paitsi huomautuksesi luottokortista oli asiaankuulumaton. Koska se missä kerroin että teen myös niitä oli todellakin aivan sivuhuomautus/sivumaininta.

• tämmöstä
        HeidiR kirjoitti:

Todellakin olen sitä mieltä että numerologia palsta tänne tarvitaan.

Samoin kuin palsta jossa voisi tarjota astrologit ja numerologit palveluksiaan, kun tuolta myydään palstaltakaan ei oikein löydy sopivaa otsikkoa.

Sitä paitsi huomautuksesi luottokortista oli asiaankuulumaton. Koska se missä kerroin että teen myös niitä oli todellakin aivan sivuhuomautus/sivumaininta.

sivuhuomautuspa tietenkin, just joo, tottakai

millanen on muuten kuluttajasuoja numerologisissa maksullisissa palveluissa.onko mitään takuita, saako rahat takaisin,jos asiakas ei ole tyytyväinen

• HeidiR
        tämmöstä kirjoitti:

sivuhuomautuspa tietenkin, just joo, tottakai

millanen on muuten kuluttajasuoja numerologisissa maksullisissa palveluissa.onko mitään takuita, saako rahat takaisin,jos asiakas ei ole tyytyväinen

Kuluttajasuoja löytyy, minä palautan rahat, jos ei asiakas ole tyytyväinen.

Olen aikaisemminkin tehnyt niitä, joten kokemustakin löytyy. Ja silloin jokainen asiakas oli tyytyväinen analyysiinsä.

Eli ainakaan minun tapauksessani ei ole kyse huijauksesta.

Oliko muuta kysyttävää? Jos oli niin lähetä viestiä [email protected] niin jatketaan keskustelua...

• Annina

Hei Leena!
      Satuin vasta nyt näkemään viestisi.
      Voisin vaikka ruveta pitämään numerologista palstaa jos kiinnostusta on tarpeeksi. Olen toiminut numerologina 11 vuotta. Kuluttajansuojani on samanlainen kuin Heidilläkin. Opettajani (Gladys Lobos, liki 80-v herttainen mummeli jolla on rautainen ammattitaito) on yli 50 vuoden ajan tutkinut mitä tapahtuu ihmisen elämässä kun hän vaihtaa nimeä (menee naimisiin, omaksuu lempinimen/taiteilijanimen jne) tai nimikirjoitusta ja kehittänyt siitä edelleen menetelmän ihmisten auttamiseksi. Lisää aiheesta www.pbezone.net/valonsydan. Pidän myös kursseja, esitelmiä jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35