Miten voi pelätä krapulaa?

pelkää.krapulaa

Yksi juoppo sanoi kerran että, se "pelkää" Krapulaa ja siksi ei uskalla laittaa poikki. Hyvä syy jatkaa. Metsäoloissa huomaa, miten alkoholi on kultaakin kalliimpi valutta.

8

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjjkkkl

      "Miten voi pelätä krapulaa?"
      Amatöörin esittämä kysymys.
      Vetäise muutaman viikon kova känni, ja toivu siitä.
      Sen jälkeen tiedät, miten krapulaa voi pelätä.

      • Minä toivun vaikka 2kk juopottelusta yhdessä päivässä max 2 päivää


      • näin_käy_kaikille
        sauna_timppa kirjoitti:

        Minä toivun vaikka 2kk juopottelusta yhdessä päivässä max 2 päivää

        Sinä oletkin vielä nuori poika.

        Kyllä se palautuminen alkaa vaikeutumaan 10 vuoden kuluttua.


      • kivekset_pystyssä
        sauna_timppa kirjoitti:

        Minä toivun vaikka 2kk juopottelusta yhdessä päivässä max 2 päivää

        No et taatusti toivu päivässä 2kk kuurista. Varmasti masentaa ja ahdistaa pitkäänkin tuon jälkeen vapinoineen.


      • näin_käy_kaikille kirjoitti:

        Sinä oletkin vielä nuori poika.

        Kyllä se palautuminen alkaa vaikeutumaan 10 vuoden kuluttua.

        10v sitten ei ollut ollenkaan huonoa oloa. Silloin pisimmät ryyput oli jtn 2vk jonka jälkeen aamulla esim punttisalille. Nykyään menee jo yksi päivä toipuessa. Saa nähdä miten toisen 10v jälkeen


    • TangoooDeliirium

      Mullakin on iha helvetin karseet krapulat. Johtuu perintötekijöistä. Tuosta lääkäri mainitsikin että saattaa olla juurikin se syy mikä estää alkoholisoitumasta. Mutta joo, jos jatkaa ryyppäämistä, se krapula päivä siirtyy mutta kuka kestää 2 viikon pirtu kännit ja ne painajaishuudot???

    • esmerkiksi

      Todellisilla pitkänajan harrastelijoilla on syytä pelätäkin krapulaa. Heillä krapula on verrattavissa narkkarin vieroitusoireisiin. Narkkarikin saa katkaisuun korvaushoitoa, sillä vieroittautuminen ydellä kertaa voi olla myös vaarallinen prosessi. Krapulaan voi siis vaikka kuolla, usein sydänperäisiin syihin. Kyllä muakin pelottas, siksi vieroitusta ei oikein yksinään tee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe