Kreeta/Agia Marina huhti-toukokuun vaihteessa

matkalle83

Moi!
Kertokaapas Kreetalla huhti-toukokuun vaihteessa käyneet että millaiset kelit teille on silloin sattunut, onko järkeä lähteä lasten kanssa silloin Kreetalle?
Lähinnä mietityttää se, että onko uima-altaan vesi niin kylmää ettei lapset pysty uimaan, ja merivesi taitaa myös olla aika kylmää vapun tienoilla?
Kaikki asialliset vinkit on tervetulleita. Matkustellut olen paljonkin, mutta keväällä ei ole tullut käytyä välimerellä.

7

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cretee

      Mua kiinnostaa myös Hanian ympäristö huhtikuussa, tarkeneeko uida jne? Aina ollut elo-syyskuussa..

      • kreetalletoukokuussa

        Olen pari kertaa ollut huhtikuun lopulla Kreetalla. Altaan vesi oli raikasta, merivettä en kokeillut. Lapset (en nähnyt ihan pieniä) tuntuivat kuitenkin viihtyvän hyvin altaassa ja meressä kävijöiden mielestä merivesi melkein lämpimämpää. Ja joka vuosihan on varmaan erilainen. Samoin ilmat, viikolle sattui sadetta sekä auringon paahdetta.
        Suosittelen kuitenkin kokeilemaan, varautukaa myös siihen, että läheskään kaikki paikat eivät vielä ole auki.
        Hyvää matkaa


      • MieluumminSyyskuussa

        Hyvin poikkeavaa eri vuosina. Viime toukokuun lopulla olin Kreetalla viikon. Säät oli mitä parhaat mutta uima-altaan vesi vasta laskettua ja jäätävän kylmää. Lapset ehkä tarkenee altaalla.
        Rannalla ei uinut kukaan, joten merivesi oli ilmeisesti vielä kylmää (pohjoisranta).


    • SyyskuuParas

      Vedet kylmiä, myös altaissa. Ilma voi olla ok, se vaihtelee.

    • Ilmat17-24suurinpiirtein

      Jossain hotelleissa on lämmitettävä vesi, ei ole kyllä tullut vastaan vielä itsellä! Merivesi on kylmää vapuntienoilla jos ei mene sitten jollekkin tuulettomalla ja matalalle rannalle!

    • Rantapalmu

      Kreetan keskilämpötilat löytyy Rantapalmusta http://www.rantapalmu.com/?p=95

      ja sää sää.tv:ltä http://bit.ly/2iPZy95

    • Nukkis

      Monta, monta kertaa oon ollut Kreetalla huhti-toukokuun vaihteessa. Viime vuonna tein "päiväkirjaa" reissustani, ja kun sitä luin niin hyvin tuulista oli ollut. En tarjennut olla parvekkeella, joka oli länsisuunnalla, enkä myöskään Agia Marinan kohdalla päätiellä viitsinyt ylimääräisiä lenkkejä tehdä. Sisämaassa tarkeni paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5769
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      99
      1955
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1759
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1315
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe