Sitä tässä ihmettelen, että aikooko kunnanjohtaja Kitkiöjoki maksattaa syntymäpäiväkekkerinsä meillä veronmaksajille? Olisi ollut fiksumpaa pitää omat syntymäpäivänsä erikseen ja maksaa ne itse. Avoimet ovet kunnantalolla sitten ihan erikseen. Ei kunnanjohtaja sentään ole koko kunta vaikka miehensä kanssa sitä perheyrityksenä pyörittävätmin. Lehti-ilmoituskin ilmeisesti kunnan kustantama.
Kunnantalon avoimet ovet
7
271
Vastaukset
- otauseampipalapullaa
heh, aika kauan kesti, odotin nopeampaa reagointia.
miksi et kysy suoraan, vai etkö uskalla muuta kuin esittää omia kuvitelmiasi anonyymilla palstalla?
tasapuolisesti kaikille kahvia tarjolla, myös sinulle jota ei ole yksityisbileisiin kutsuttu- ihmetteleväveronmaksaja
Oikein hyvä jos järjestää yksityiskekkeritkin. En ole kutsua odottanutkaan enkä tule sellaista saamaan. Minun ajatukseni on muodostunut ihan vaan lehteä lukemalla. Ei minulla ole mitään kysyttävää yksityisesti. Ja kun onnittelurahoja pyydetään jollekin tilille niin olisi hyvä kertoa myös mihin ne käytetään. Vai onko suunnitteilla Itte-säätiön virkistysmatka tms? Kiitos vaan vastauksesta Mika ja Marketta :)
- ihmetteleväveronmaksaja
Saako sinne mennä alasti? Olisi hyvä kannanotto Sysmän päättäjille.
- verojenmaksan
Voit toteuttaa perverssiosi jossain muualla.
- etsillee
heh...heeh...heh...e... kuka niitä nyt ite...jos voi muilla...hooh...hoh...o. Halvaks tulee ku heinänteko...maiskutelkaa kurjat heh...heh...mukana. buuaah..hah...hah...
- Kahvillemenossa
Joko kunnan yleinenvalittaja on tehnyt tulevasta kuntalaisille tarkoitetusta kahvitarjoilusta tutkintapyynnön?
- Voitajärkivoita
Kun ihmisen mieli todella sairastuu, sitä ei itse huomaa, eikä tajua. Valitettavasti. Tai sitten kuitenkin tämä voi olla parasta tälle yksilölle itselleen, koska ei tiedä olevansa vakavasti sairas ja turhaan sitä murehdi. Onnellista loppuelämää sinulle. Kaikkihan me sellaisen ansaitsemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902