Aihe

Kunnantalon avoimet ovet

Ihmetteleväveronmaksaja

Sitä tässä ihmettelen, että aikooko kunnanjohtaja Kitkiöjoki maksattaa syntymäpäiväkekkerinsä meillä veronmaksajille? Olisi ollut fiksumpaa pitää omat syntymäpäivänsä erikseen ja maksaa ne itse. Avoimet ovet kunnantalolla sitten ihan erikseen. Ei kunnanjohtaja sentään ole koko kunta vaikka miehensä kanssa sitä perheyrityksenä pyörittävätmin. Lehti-ilmoituskin ilmeisesti kunnan kustantama.

7

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otauseampipalapullaa

heh, aika kauan kesti, odotin nopeampaa reagointia.

miksi et kysy suoraan, vai etkö uskalla muuta kuin esittää omia kuvitelmiasi anonyymilla palstalla?

tasapuolisesti kaikille kahvia tarjolla, myös sinulle jota ei ole yksityisbileisiin kutsuttu

• ihmetteleväveronmaksaja

Oikein hyvä jos järjestää yksityiskekkeritkin. En ole kutsua odottanutkaan enkä tule sellaista saamaan. Minun ajatukseni on muodostunut ihan vaan lehteä lukemalla. Ei minulla ole mitään kysyttävää yksityisesti. Ja kun onnittelurahoja pyydetään jollekin tilille niin olisi hyvä kertoa myös mihin ne käytetään. Vai onko suunnitteilla Itte-säätiön virkistysmatka tms? Kiitos vaan vastauksesta Mika ja Marketta :)

• ihmetteleväveronmaksaja

Saako sinne mennä alasti? Olisi hyvä kannanotto Sysmän päättäjille.

• verojenmaksan

Voit toteuttaa perverssiosi jossain muualla.

• etsillee

heh...heeh...heh...e... kuka niitä nyt ite...jos voi muilla...hooh...hoh...o. Halvaks tulee ku heinänteko...maiskutelkaa kurjat heh...heh...mukana. buuaah..hah...hah...

• Kahvillemenossa

Joko kunnan yleinenvalittaja on tehnyt tulevasta kuntalaisille tarkoitetusta kahvitarjoilusta tutkintapyynnön?

• Voitajärkivoita

Kun ihmisen mieli todella sairastuu, sitä ei itse huomaa, eikä tajua. Valitettavasti. Tai sitten kuitenkin tämä voi olla parasta tälle yksilölle itselleen, koska ei tiedä olevansa vakavasti sairas ja turhaan sitä murehdi. Onnellista loppuelämää sinulle. Kaikkihan me sellaisen ansaitsemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      11964
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      2824
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2107