kokemuksia hyvistä hoitopaikoista ja ravintoloista

ensikertaa

olen ekaa kertaa menossa goalle ja olisi kiva saada toisten kokemuksia hyistä ruoka paikoista ja ayverda hoitopaikoista? mitä paikkoja suosittelisit?

8

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lassenbaari
      • Heh heh olipa hauska...


      • torvipönttö

    • Ensikertaa

      Toi ei kiinnosta en avaa kolo linkkiä.

      • eiosaaeivoieiuskalla

        Mitäs sitten kyselit, jos ei tieto kelpaa?? Kyllä tuosta linkistä löytyy kaikki olennainen Goasta ja muualtakin Intiasta.
        Jos ekaa kertaa menet Intiaan, kannattaa kaikki tieto lukea. Intia on niin mahtava maa matkustaa, että ei todellakaan kannata olla yksisilmäinen. Toivon mukaan ihastut tämä ekan reissun jälkeen Intiaan, että matkustat sinne vielä monta kertaa ja myös muualle, kun Goalle!

        Niitä hyviä ruokapaikkoja löytyy vaikka miten, jopa ihan kadunvarrelta voi syödä riisiä ja daalia, joka on muuten HYVÄÄ!! Naanleivät on hyviä juuri paistettuina ihan missä vaan. Muista kuitenkin hyvä käsihygienia, käsidesi mukaan aina ja pysy erossa tuoreista vihanneksista, ellet itse pääse niitä pesemään. Juomiin ei jäitä!!
        Monet reissut on tullut Intiaan tehtyä ja rohkeasti olen syönnyt mitä on tarjon ollut, ohessa kuva paikasta, jossa söin kaiken tarjolla olevan, myös riskillä vihanneksia, hieman tuli "jälkikäyntiä", mutta ei mitään kummempaa. http://aijaa.com/PSkCZ6


    • Bunjabidhaba

      Baga roadin varrella ravintola Krishna on meidän ehdoton suosikki. Tulee loman aikana käytyä kerran jos useammankin. Kaikki ruoka aina ollut hyvää, ei mistään mitään vatsavaivoja. Paikallisetkin suosivat tätä ravintolaa ja sehän on aina hyvä merkki, jos paikallisetkin siellä käyvät. Päiväsaikaan rantaan mentäessä Bunjabi dhaba. Edelleen paikallisten suosiossa, hyvin autenttinen paikka mutta ah-niin loistavaa ruokaa. Ja baareissa emme kyllä ikinä ole drinkkiä ilman jäitä juoneet, eivät ne ite pakkasessa niitä jäädytä, kyllä ne ihan tehdasvalmisteisia ovat olleet. Ollaan muuten beach shackeissä rannalla syöty salaattejakin ja ihan tuoretta ja hyvää aina saatu. Käsidesi mukaan! Ja käyttöön myös... 6.3. ollaan taas lähdössä.

    • Aavikolla

      Anjuna Baga beachillä on aivan ihana kahvi ja ruokapaikka. Sijaitsee rannan reunalla vähän puiden varjossa kohdassa jossa ei ole shakkeja. Ihanaa capuzzinoa ja hedelmiä, jotka on pesty tehdasvedellä. Ilmainen Wifi ja syöneetkin olemme ja ruoka oli tosi hyvää. Lista on lyhyt, mutta kaikki siinä on todella hyvää. Kohteliaita poikia tarjoilemassa. Siisti WC löytyy polun toiselta puolelta. Olemme tulossa helmikuussa ja varmasti käymme monta kertaa tässä paikassa. Intia on tuttu niin idästä kuin pohjoisestakin ja Goa on paikkansa ansainnut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1582
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      60
      1172
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1010
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      102
      956
    5. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      848
    6. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      773
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      732
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe