Olen 16v ja oikeestaan kammoan lapsia... viimeyönä näin unta että mulla oli pahoinvointia ja päädyin ostaan raskaustestin. Olin raskaana ja se oli tosi shokeeraavaa koska mulla on lapsikammo. Unessa halusin tehdä heti abortin mutta mun poikaystävä uhkas haastaa mut oikeuteen jos oisin tehnyt abortin...
Voiko joku tulkita mitä tarkottaa ja miks näin näin kamalaa unta D:
Toivottavasti ei oo mikää enneuni... en ikinä haluis joutuu tollaseen tilanteeseen.
OLIN RASKAANA UNESSA??! MITÄ??
Lehmäkasvi
2
185
Vastaukset
- Trololo
Vähän vaikee tota on tulkita. Normaali uni
- Unikirjaaa
Tuollaiset unet ovat aika yleisiä, mutta en muista miten raskausaihetta tulkitaan. Ehkä se kuvaa jotain elämänmuutosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833