uusi kirppis

199

nyt ois jonkulla hyvä paikka perustaa uusi kirppis loimaan keskustaan siwan tilalle.
ois valvontakamerat jo valmiina ja hyvät valoisat tilat , mennä pyörätuolillakin ja ois lähellä. ihan keskustassa.

ois tosi hyvällä paikalla, kun on toripäivä niin ois paljon käyjiä

14

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävijäääää

      se vois olla, sinne pitäisi myös saada myyntiin kohtuullista tavaraa kohtuullisella hinnalla... jotkut myyjät hinnoittelevat itsensä turhan korkealle ta tuovat roskaa...

    • OtinMulleJääRoskatSulle

      Joo, olis sellaiselle kirppikselle tarvetta, jossa ei vetäjä putsaa pöydistä herkkuja heti päältä
      Ja sitten jonkin ajan päästä niitä korotetuilla kaupittelis muualla ja laitetuissanpöydissä.

    • 199

      jaa missäs sellasta tehdään ????

    • Vaikuttamaton

      Luuletko muuttavasi maailmaa tai niinkun oikeasti vaikuttavasi johonkin kun kopioit täysin saman tekstin Loimaan Lehteenkin, perusta itse kirpparisi.

      • 199

        kaikilla ei ole nettiä. oletko huomannut?????


    • ToistenJämät666

      Kirppisten aika alkaa olla ohi, likaista ja haisevaa kamaa. Pölyä, hajua, rikkunaista, korjailtua viritystä.Kaupat myy uutta ja puhdasta halvemmalla. Ja sentään jokin takuukin löytyy. Tietysti tilava kirppis hyvä lenkkipaikka on. Hölmöjä ostajia tuskin on tarpeeksi että kannattais kenenkään aikaansa haaskata, moiseen liiketoimintaan.

    • Atk-mees

      Taitaa kamerat kävellä kaupan kanssa ovesta ulos, ovat sen verran käyttökelpoista tavaraa vielä

    • 3kerta

      Jos Palsanmäen huutokaupat laajentais loimaalle, huutokauppaa torikulmassa ilman pohjahintoja....

      • LILOVITS

        NO EI TÄNNE TARVITA MITÄÄN PALSANMÄKEE


    • Mdda

      Kirppisten paras aika on jo jäänyt netin jalkoihin, kuka viitsii viedä varsinkaan parempaa tavaraa sinne hypisteltäväksi. Netissä niistä pääsee eroon helpommin,
      eikä ole niitä kirpputorien välistä vetäjiäkään hintaa nostamassa. Loimaalla on ihan
      tarpeeksi kirpputoreja jo nyt, joten kannattavaksi toimintaa on aika vaikeata saada.

    • Tampereellehuomenna

      Kirppistavara t ja niiden laatu on kiinni ihan niitä kaupustelevista.
      Ei ole kirpparipaikan omistajan vika,jos myyntiin tuodaan rikkinäistä,likaista kaatikselle kuuluvaa roinaa.
      Ottakaahan kauppiaat järki käteen,ostaisitteko itse ko.tavaraa,jota sinne kannatte ja ylihinnoittelette tuotteena.
      Itse käyn isompien kaupunkien kirppiksillä jatkuvasti esim.Turku,Hämeenlinna,Lahti.
      Ja löytöjä tekee,laadukasta vaatetta,kenkää,sisustustavaraa pikku rahalla.

    • serppe

      eiks kirppiksillä ole säännöt että rikkinäisiä ja likaisia ei saa viedä myyntiin. kyl niiden pitäjienkin vähän pitää perään katsoa mitä myyntiin tuodaan
      forssa turku ja tampere on hyviä kirppiksiä loimaallakin siisti kirppis on säästöpossu

    • Anonyymi

      Edellistä kommentoin. Siisti kirppis on Säästöpossu.

    • Anonyymi

      Se nyt vielä puuttuisi et tänne tulis joku palsanmäki huijaamaan ihmisiä.ja siistii kirppis on säästöpossu , kehuvat myös nahkalinnan kirpparia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe