Mikä luotettava vesiskootteri?

Lipsanen2

Kahden istuttava, max 5 tonnia. Olen katsellut Kawoja, mutta ovatko luotettavia? Tietysti huonolla tuurilla voi saada pommin joka merkiltä.

14

809

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liivitalle

Yamaha tai seadoo, noista se on melkein valittava. Jälkimmäinen oli viime vuonna Suomen myydyin moottorivene! Rekisteröintitilastojen mukaan.

• Lipsanen2

Onko vesiskoottereissa jotain kulutusosia jotka on syytä tarkastaa ennen kauppaa?
      Tyhmiähän nää kysymykset on, mutta on täysin uusi laite mulle ja mökinrantaan lapset sellaista kinuavat.

• YstävänNeuvo

Tee mökkinaapureillesi palvelus ja jätä vekotin ostamatta!

• ffffh
        YstävänNeuvo kirjoitti:

Tee mökkinaapureillesi palvelus ja jätä vekotin ostamatta!

Totta puhut, pisteet siitä.

• Mietivielä

Unohda vesiskootterit ja hanki lapsillesi ennemmin vaikka purjejolla. Tulee halvemmaksikin.

• Lipsanen2

Eipä muiden vesiskootterit ole meitä haitannut, joten enpä usko että muutkaan häiriintyvät jos vesillä konevoimin liikutaan. Melu ym. muut haitat ovat varmasti pienemmät kuin 40 hp avoveneessämme.
        Purjejolla on varmasti kiva peli, joillekkin muille.

• 25v
        Lipsanen2 kirjoitti:

Eipä muiden vesiskootterit ole meitä haitannut, joten enpä usko että muutkaan häiriintyvät jos vesillä konevoimin liikutaan. Melu ym. muut haitat ovat varmasti pienemmät kuin 40 hp avoveneessämme.

Perustele Lipsanen mokoman turhakkeen hankintaa. Tappovehje se on liikaa nopeutta ja ääntä. En näe mitään järjellistä syytä moisen laitteen hankinnasta monen,monen mökkiläisen kiusaksi,kun niillä huvikseen pörräillään. Avomerelle sopivat hyvin.

• Yammu-setä
        Lipsanen2 kirjoitti:

Eiväthän uudet vesiskootterit ole niin meluisia kuin vanhemmat, mutta edelleenkin meluhaittoja syntyy kun pyöritään samalla pienellä lahdella ajellen omia aaltoja päin, jolloin syntyy "vouaava" ääni. Jos niillä ajettaisiinkin paikasta toiseen eikä jäätäisi paikalleen pyörimään niin haitat olisivat paljon pienemmät.

• seostaajokahaluaa
        25v kirjoitti:

Perustele Lipsanen mokoman turhakkeen hankintaa. Tappovehje se on liikaa nopeutta ja ääntä. En näe mitään järjellistä syytä moisen laitteen hankinnasta monen,monen mökkiläisen kiusaksi,kun niillä huvikseen pörräillään. Avomerelle sopivat hyvin.

Miksi pitäisi perustella jollekkin ventovieraalle vesijetin hankintaa? Eipä noilla ole tainnut kovin montaa ruumista tulla, jos ei kännissä koheltajia lasketa.

• rrrrrrrrrr
        seostaajokahaluaa kirjoitti:

Miksi pitäisi perustella jollekkin ventovieraalle vesijetin hankintaa? Eipä noilla ole tainnut kovin montaa ruumista tulla, jos ei kännissä koheltajia lasketa.

Vittuako se sulle kuuluu.

• Anonyymi
        rrrrrrrrrr kirjoitti:

Vittuako se sulle kuuluu.

Vittuako se muille kuuluu millä ajelet oli se sitten vedessä tai tien päällä.
        Itse ajan vähintään 75db ääntä tyhjäkäynnillä pitäviä menopelejä vain vittuillakseni sinun kaltaisille vihervassareille. Vastaavia menopelejä jo muutama ja lisää tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittuako se muille kuuluu millä ajelet oli se sitten vedessä tai tien päällä.
        Itse ajan vähintään 75db ääntä tyhjäkäynnillä pitäviä menopelejä vain vittuillakseni sinun kaltaisille vihervassareille. Vastaavia menopelejä jo muutama ja lisää tulossa.

Kuulostaa siltä että olet varsin ikävä tyyppi. Ihmiskunta se vain taantuu kiihtyvää vauhtia.

• Anonyymi

Aina voi käyttää kuulosuojaimia, jos ääni vaivaa.

• Anonyymi

Sinulle suosittelen kyllä lobotomiaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1185
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1062
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      787
    Aihe