Pohjois thaimaa -vinkkejä

Lomamies50

Hei. Olen 5-kymppinen mies, yrittäjä ja lähdössä to-del-la pitkästä aikaa lomalle. Phuket ja Pattaya on jo nähty, enkä välitä rannalla makaamisesta, joten suuntana on tällä kertaa pohjoinen kun monet sitä niin kehuu.
Eli pääkohde on Chiang Mai, mistä teen siten mp/skootteriretkiä kun siltä tuntuu. Aikaa on n. kolme viikkoa, joten ainakin tuo Mae Hon Sonin kierros tulee tehtyä.
Kysynkin nyt niiltä Aikuisilta Miehiltä joilla on tuoltapäin kokemuksia. :-)
(Eli kaikki muut voivat jättää lukemisen tähän)
-Vinkkejä mukavaan ja suht edulliseen hotelliin jossa ei peritä yövieraista lisämaksua.
- Mikä Chiang Maissa on hintataso:
-hieronnalle?
-kiva nainen yöksi?

Ja kun lähden tuolle pyöräretkelle niin pitääkö pakata "omat eväät" Chiang Maista mukaan vai löytyykö pienemmistä yöpymispaikoista mukavaa seuraa?

Entä nauruheinä? Löytyykö helposti muualta kuin Paista? Esim joku rastapaikka :-)

Ja kaikille paheksujille jotka nyt kuitenkin lukivat tähän asti ja aikovat ryhtyä vastaamaan:
Olen aikuinen mies, teen töitä koko ajan ja työllistän kesäisin 5-6 miestä. Maksan veroni ja matkanikin ihan itse. Ja jos osaatte lukea niin huomasite varmaan että EN hae mitään pikkutyttöjä vaan kivaa naisseuraa. Enkä oikein osaa pitää itseäni narkomaaninakaan kun viimeisestä pössytelystä on neljä vuotta.

Kiittäen asiallisista vastauksista.

3

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ChiangMaiOriginal10

Olen aikuinen mies ja vastaan niin asiallisesti kuin mahdollista mielihalujesi mukaisiin.
      Vietä lomasi niinkuin lystäät ollen yksi idiooteista lisää ja pakkaa toki eväitä mukaasi.
      Minä asun täälä emmekä kaipaa kaltaisia örveltäjiä tänne.

• äidinpikkupöllöpää

CM on ihan oiva kohde ja vuorilla hienot maisemat kyllä.
      eiköhän sieltä karaokebaarista joku tulkki matkalle löydy
      mitä tulee höpöheinään niin sen pössyttely on edelleen laitonta Thaimaassa joten ehkä kannataa keskittyä nesteisiin vaan.
      toki reggaebaareissa saattaa joku savuttaa
      itse tykkään ajella moottoripyörällä,se riittää huimaanoloon

• äidinpikkupöllöpää

mitä tulee skootterillaajoon niin suosittelen kyllä vuorille jotain muutakuin 125cc ,ei sen vauhdin takia,siellä riittää 6-70km/h ihan hyvin mut jarrut eivät pikku cityskootterissa ole tarpeeksi tehokkaat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe