Palstakirjoittelu ennen ja nyt

Mennyttä aikaa muisten niin mielelläni vielä. Niin muistankin, mutta historiallisten muistojen kuultamia ovat osin nekin.

Nykykirjoitukset ei kuullu ikinä miksikään hyviksi. Joku kertoo synnynhetkiensä historiaa palstalla. Keskustelu oli erinomaista kunnes joku kelvoton sen pilasi. Omat kirjoitukset ovat dokumentteja tapahtuneesta.
Kirjoitanko liioitellen? No juu, hiukan.

Kun uutta uraa auotaan viesteillä, pitää minusta kirjoittaa niistä paljon puhutuista asioista. Kirjoittajista kertominen koetaan aina huonoksi.

Moite on aina väärin ja julmuuta. Pieni tunnustus aiheetonta kehumista.

Lienee parhaaksi jos otamme pätkän rautatiekiskoa. Se on tunnetusti turvallinen. Painonsa pohjalta ei sitä voi varastaa ja lujuutensa pohjalta ei voi taivuttaa.

Jos kirjoittajat itse saisivat ratkaista mitä ja mistä on hyvä kirjoittaa, niin parannusta saataisiin aikaan, yhteisvoimin.

2

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi sun kanssas, mulla tulee vain mieleen siitä rautatiekiskosta laulu,....

      Jukka Kuoppamäen

      Kiskot vievät etelään
      entinen takse jää.
      Mitä on eessä päin
      sitä vielä en mä nää,...

      PS. Tää mitään voimia vaatinut 🐤

      • p.o.
        entinen taakse jää 😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe