Niin, ajelin lauantaina n. klo 16.00 lahdesta padasjoelle. Vääksystä padasjoelle, tiet auraamatta. Mitä helvettiä, kysyn minä? Tie aivan jäässä ja uria pitkin vaan ajeltava rekan perässä, kun ei hirvinnyt ohitusta yrittää.
Jää ei minua nyt suuremmin haitannut, mutta eikö siellä ole tapana aurata teitä tarpeen vaatiessa? No, sulaahan ne keväällä, niin siellä ilmeisesti ajatellaan...
Lumenauraus
Yllättikötalvi
6
213
Vastaukset
- wr24gt
Se kuuluu alempaan kunnossapitoluokkaan kuin tämä nelostiemme Päijänteen toisella puolella. Siinä selitys eli tyydy kohtaloosi. Eipä toisaalta kohdallesi osunut suolakura kuten nelostiellä.
- Yllättikötalvi
Kuraa sulla on housuissas...
- Yllättiköviisaus
Ja sulla korviesi välissä...
- kekeeee
No ei se tääl Lahren kaupungissakaan, nyth niin häävisti auraa
- wr24gt
On muuten aika vaikeaa pysyä kuraisella tiellä pikku keppanapäissään.
- Rautakallio
Sen kerran kun joutuu ajamaan melkein nopeusrajoitusten mukaan - rekan perässä - tuska on yleisönosastokirjoituksen veroinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306