Ajattelikohan pojat mahdollisia jälkiseurauksia. Nuo hyrynsalmelaiset ollut aina tyhmiä. http://mvlehti.net/2017/01/13/kajaanin-nyrkkirautapojat-eetu-karjalainen-ja-janne-heikura/
Hyrynsalmen pojat päässyt otsikoihin!
14
3083
Vastaukset
- KaikkeaSe
Mutta eivät niin rumia kuin suomussalmelaiset.
- SitähänSe
Niin... tyhmyydestä voi oppia pois ajan kanssa mutta ruma on aina vaan ruma eikä muuksi muutu.
- kirveelläveistetty
Mikä lienee rumankaunis? Jotkut naiset kun nyt sattuvat olemaan niin lääpällään moisiin miehiin.
- hebnjry
Ette te hyryläiset osaa vittuillakaan. Älykkyysosamäärä näillä hyryläisillä sama kuin heidän kengän numeronsa.
- niionvahingotvähissä
Toivottavasti eivät ala lisääntyä!
- sumivshyry
eikä kengän numero. oiskohan aika vanhat kylähulinat lyyvä pystyyn.
- Anonyymi
Lapamadot 😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Pystyyn paskannetut
Ei pojjat aleta tappelemmaan. Tekkeepi kippeetä kun lyövät.
- Anonyymi
Neiti !
- Anonyymi
Tttähhhhh
- Anonyymi
Mitä tekivät?
- Anonyymi
eikö linkki aukea
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242635Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402292Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41976
- 42957
- 75852
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh71808Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175783Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92751