http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005047499.html
Naisia voi helposti ryöstää
Naiset on vaan tyhmiä, ei sille voi mitään
20
331
Vastaukset 20
- Vajakkeja
Juuri noin tyhmiä naiset aina ovat.
- helgamies_
Nainen haluaa antaa rahansa pois kun kiimavittu on kostunut, ei tuota nyt voi ryöstönä pitää.
- ätminki
Nainen saa lisää rahaa helposti myymällä itseään.
"Tiinan mukaan mies lähetteli hänelle romanttisia viestejä ja sanoi etsivänsä kumppania tositarkoituksella. Mies viljeli viesteissään runsaasti hellittelysanoja, kuten kulta ja rakas. Mies kutsui Tiinaa myös ”vaimokseen.”
– Hän kertoi etsivänsä vakinaista kumppania. Joka päivä häneltä tuli hyvin ihania viestejä. Se vaikutti minuun oikein psykologisesti, nainen kuvailee."
"Tapaus oli minulle ihan oikeasti järkytys. Rahat menivät varmaan huijarille, joka on hyvin taitavasti tehnyt tämän, nainen lopettaa."
Onhan se täällä palstallakin nähty kuinka naiset eniten retkahtaa pehmoisia puhuviin valkoritareihin, se on varmaan sitä hyvin taitavasti tekemistä.- holhouksenalle
En tunne sääliä enää näitä idiootteja kohtaan. Elämme saalistavassa universumissa ja jos joku on noin tyhmä, joko evoluution pitää antaa tehtävänsä tai sitten julistaa holhouksen alaiseksi, ja äänestysoikeus pois. Mutta täysivaltaisena kansalaisensa ei ketään noin typerää saa pitää, koska se tuhoaa yhteiskunnan.
Noh, Juuri tuollaisten Pösilöiden takia, kuin sinä olet en tunne enää kauheasti Sympatiaa Sun Kaltaisia kohtaan.. Olen yrittänyt kyllä pohtia asiaa, että pitäisikö vielä(kin).. Mut joo.. En keksi enää akuhean hyviä perusteluja itselleni, että miksi pitäisi.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh, Juuri tuollaisten Pösilöiden takia, kuin sinä olet en tunne enää kauheasti Sympatiaa Sun Kaltaisia kohtaan.. Olen yrittänyt kyllä pohtia asiaa, että pitäisikö vielä(kin).. Mut joo.. En keksi enää akuhean hyviä perusteluja itselleni, että miksi pitäisi.. ;P
Tosin.. Niin kuin joku tuossa alempana mainitsi, niin jotkut Naikkosetkin kuuluvat tähän samaan kastiin Sinun Kaltaistesi kanssa.. Joten.. Voi olla, että "Pilkka osuikin vain omaan Nilkkaan" jne.. ;P
- samatsulle
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Tosin.. Niin kuin joku tuossa alempana mainitsi, niin jotkut Naikkosetkin kuuluvat tähän samaan kastiin Sinun Kaltaistesi kanssa.. Joten.. Voi olla, että "Pilkka osuikin vain omaan Nilkkaan" jne.. ;P
Sitten olet sekä naivi että typerä. Internet tuo hyvin esiin miksi monikulttuurisuus on mahdotonta. Vain yhtenäiskulttuurissa on mahdollista sellainen luottamus, että vaikkapa jääkiekkokentän pukukoppiin voi jättää laukut ja vaatteet vartioimatta. Mutta se mikä oli normaalia minun lapsuudessani ei vässykkä lapamatojen luomassa "suvaitsevassa" yhteiskunnassa enää pädekään. Kaikki mikä lähtee irti varastetaan.
Moraalinen närkästykseksi tosiasioista on naurettavaa ja valheellista idealismia, mikä alunperinkin on pilannut läntisen maailman. Juuri sinun kaltaisten naivien hölmöjen vuoksi Merkelkin laski tuhansittain terroristeja Eurooppaan. Mutta Trumpin valinta vapaan maailman johtajaksi osoittaa, että ihmiset ovat viimeinkin alkaneet saada tarpeekseen. samatsulle kirjoitti:
Sitten olet sekä naivi että typerä. Internet tuo hyvin esiin miksi monikulttuurisuus on mahdotonta. Vain yhtenäiskulttuurissa on mahdollista sellainen luottamus, että vaikkapa jääkiekkokentän pukukoppiin voi jättää laukut ja vaatteet vartioimatta. Mutta se mikä oli normaalia minun lapsuudessani ei vässykkä lapamatojen luomassa "suvaitsevassa" yhteiskunnassa enää pädekään. Kaikki mikä lähtee irti varastetaan.
Moraalinen närkästykseksi tosiasioista on naurettavaa ja valheellista idealismia, mikä alunperinkin on pilannut läntisen maailman. Juuri sinun kaltaisten naivien hölmöjen vuoksi Merkelkin laski tuhansittain terroristeja Eurooppaan. Mutta Trumpin valinta vapaan maailman johtajaksi osoittaa, että ihmiset ovat viimeinkin alkaneet saada tarpeekseen.En kannata tämän kaltaista "suvaitsevaisuutta" mitä nyt on tehty, enkä myöskään Merkelin ja kumppaneiden touhuja.. Tämä systeemi oli fiasko jo alunperin ja se apu olisi pitänyt ja pitäisi järjestää eri tavalla.. Eli tehdä sinne lähialueille turva-alueita ja toimittaa apua yms. niille alueille.. ;P
Sinisilmäisempi, naivimpi ja sitä kautta typerämpi olen ollut, kuin nyt olen.. Mutta en nyt kuitenkaan ihan joka asiassa jne.. Mutta kuten sanottu.. Tässä tapauksessa on voinut olla myös kyseessä jotain muutakin, kuin noita asioita.. Esim. tietynlainen "ahneus" jne. on sokaissut enemmän tai vähemmän naista tjms.. ;P
Mulla Vain on aika Vahva Oikeudenmukaisuuden käsitys, omatunto, empatia jne.. Mutta se/ne eivät tarkoita sitä, että ne noudattaisia täysin esim. jotain riistoporvarien/eliitin yms. lobbaamia lakeja/oikeudentulkintoja jne.. Noi kun on ainakin tietyiltä osin Ohjeistuksia Susilta Lampaille.. ;P
- karma.puri.takaisin
Gold digger löysi mies vastineensa. Huijari huijasi vain siis huijaria.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Saanko minä sitten rahaa naisilta kun alan lähettää hellyyttäviä viestejä niille.
- Nnnnnnainennnn
Ehkä. Jos laitan oikeanlaisen kuvan profiiliin. 😂
- lihatipunen
Jos nyt sovitaan niin, että tyhmät ihmiset on tyhmiä. Justhan oli juttu siitä miehestä, jolta nuori nainen oli huijannut kymmeniä tuhansia.
Mullekin tulee faceen noilta "jenkkisotilailta" ja "leskimiehiltä" viestejä ja kaveripyyntöjä mutta olen järjestään hylännyt kaikki pyynnöt.- Luottamus.tärkein
Ei löydy parisuhdetta jos kaikkea epäilee.
- Nnnnnnnnnainenn
Miks mulle ei tuu?
Yks ainoa pitkä englanninkielinen runo, niin kaunis että oon sen säästänyt. Mutta ei se kysynyt mitään enkä vastannu mitään.
Sit kerran joku "korkeamman tason mies lontoosta" otti yhteyttä kun näytin muka kauniilta. Se kysy mitä teen työkseni ja kun vastasin, se pakeni. 😂
- Nnnnnainennnnnn
Mä voin olla tyhmä mutta en niin tyhmä että näkemättä ihmistä antaisin senttiäkään. 😊
- Kiltti-ja-kunnollinen
Mitkä vaatimukset?
- Nnnnnnainennnnn
Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Mitkä vaatimukset?
Olet komea ja lihaksikas. Nnnnnnainennnnn
- Nnnnnnainennn
Nnnnnnainennnnn kirjoitti:
Olet komea ja lihaksikas. Nnnnnnainennnnn
Et ollut minä. Joku taas kirjottelee minuna. 😭
- Kiltti-ja-kunnollinen
Nnnnnnainennn kirjoitti:
Et ollut minä. Joku taas kirjottelee minuna. 😭
Anna mulle sun "sitä".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3361110Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3971083- 102905
- 82817
- 78782
- 82746
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 37666
- 45661