AIDS on pitkään levittänyt tauteja tällä pastalla samalla tavalla kun animehomo. Olen päättänyt kilpaila palstojen kuninkuudesta joten peli alkaakoon. VOITKO AIDS KOMMENTOIJA TÄHÄN(;
Vallankumous Aidsia vastaan
18
260
Vastaukset
Näin taisi käydä aiemminkin...
HEHHEEH, Nyt mä olen se palstojen hallitsia ja se joka käyttää eniten yhteiskunnan verorahoja. Miten autismi onko parantunu.
Miten animehomo tähän liittyy?
Hän valitettavasti kuoliNousin omasta tuhkastani, vahvempana kuin koskaan. Nousin puolustamaan AIDSin valtakuntaa, sillä se, on kutsumukseni.
animehomo- kirjoitti:
Nousin omasta tuhkastani, vahvempana kuin koskaan. Nousin puolustamaan AIDSin valtakuntaa, sillä se, on kutsumukseni.
Niin minäkin nousin elämänkouluun pistäen kolme läheistä sossua lakkoon.
Palstojenkingi kirjoitti:
Niin minäkin nousin elämänkouluun pistäen kolme läheistä sossua lakkoon.
14v sossupummi, onko edes mahdollista?
Palstojenkingi kirjoitti:
Olihan sun syntymä mahdollista( ;
Ja minun ansiostani myös sinunkin syntymäsi oli mahdollista. Terveisiä äidillesi! ;)
Ai kauan..
Ei ole kauaa palstalla ollutkaan- Perus.perjantai
Älä yritä liikaa.
Onko se suomi24:n nuorten osion hallitseminen sittenkään loppujen lopuksi edes saavutus? Perus.perjantai kirjoitti:
Älä yritä liikaa.
Onko se suomi24:n nuorten osion hallitseminen sittenkään loppujen lopuksi edes saavutus?Mulle se on saavutus. AIDS on mukava mies enkä ole yrittänyt syrjäyttää häntä.
- Perus.perjantai
No eipä siinä sitten.
- Lopetatämäheti
Yrittäisit nyt edes keksiä jotain uutta sen sijaan, että sanot käyttäväsi yhteiskunnan verorahoja ja, että sinulla on autismi. AIDS on hauska, tänne ei tarvita taas kerran uutta AIDSin kopiota.
- Lopetatämäheti
Tänne eksyy aina joku, näkee AIDSin ja sitten haluaa itsekin saada huomiota hänen tavoin, yleensä käyttäen hänen vitsejään. Tällainen ärsyttää. >:(
xd ei hitsi käytät verorahoja ja olet autisti :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514