Eli oon 14v tyttö ja olin tos kavereitte kans kylällä, mutsilla on sit joku kumma tapa aina mennä mun huoneesee siivoo yms xd Ja ennen ku olin lähteny kylälle nii olin pitäny vähä oma kivaa;D Ja se lelu oli jääny mun sängylle, sit ku tulin kotii nii huone oli taas siivottu ja sänky pedattu ja se lelu oli nostettu mu yöpöydälle, ny mun mutsi ei oo puhunu siitä kyl mtn mut iha varmasti aikoo xd Onks teille käyny tällee ja mite porukat on reagoinu? D:
Mutsi löysi mun seksilelun
20
712
Vastaukset
Eikös omaan kehoon tutustuminen kuulu murros ikään? En usko että äitisi ainakaan kovin siitä suuttuu.
- vohblkjönäm
Murros_ikään...
- tosihetero
animehomo- kirjoitti:
En tullut tänne kuuntelemaan äidinkielen luentoja.
Murros-ikään? :D
muros ikä?
muuros- ikä
jännää että kuulet puhetta. Tänne vaan kirjoitetaan eikä sitä voi kuunnella.
Yritämme ymmärtää sinua, että ei ole vielä löytynyt sopivaa lääkitystä. tosihetero kirjoitti:
muros ikä?
muuros- ikä
Yritämme ymmärtää sinua, että ei ole vielä löytynyt sopivaa lääkitystä.No mitä himputin vittua nyt taas? Hän nimenomaan sanoi, että EI tullut kuuntelemaan
tosihetero kirjoitti:
muros ikä?
muuros- ikä
Yritämme ymmärtää sinua, että ei ole vielä löytynyt sopivaa lääkitystä.Ymmärsit kuitenkin viestini sisällön? Vai oletko täysin vammainen?
En ymmärrä miksi vanhempi välittäsi tuollaisesta. Ehkä joku autistinen uskovainen ajattelee sen olevan syntiä.
Luulen että se on äidilles yhtä nolo paikka kun sulle että tuskin ottaa puheeksi.
- 15vtyttöxd
Mulla jäi lelu vessaa kerra :D😂
- taivas.varjele
Käyttäkää mielikuvitustanne, uusiavuttomat. Se on semmonen lelu jota ei aikuiset löydä ja joka ei unohdu koskaan mihikää näkösälle
Oliko se tavallinen vai pattereilla toimiva?
- HuolestaJäykkänä
Eihän vaan mutsisi mennyt kokeilemaan sitä? Saatatte tartuttaa toisiinne tauteja tai saatat jopa tulla raskaaksi! Ehkä omalle isällesi tai sitten postinkantajalle. Siinäpä olis postimies soittanut taas kahdesti.
- EvaMarisa
Mun iskä oli niin kiva et osti mulle mun ekan dildon kun mä olin 15 v.
- EvaMarisa
Me kokeiltiin iskän kaa miten se toimii ja iskä opetti mua vähän käyttämäänki sitä ♥️
Mulla on sellainen anustappi. Ei se iso ole mut se surisee haluttaessa. Mä pidän sitä yleensä aina sisällä. Kauko-ohjain on mun taskussa. Mä ole siitä tosi ylpeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti7611824Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2322340Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori721900Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141705- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1811436- 541166
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2231145Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos231113- 311055