Eli oon 14v tyttö ja olin tos kavereitte kans kylällä, mutsilla on sit joku kumma tapa aina mennä mun huoneesee siivoo yms xd Ja ennen ku olin lähteny kylälle nii olin pitäny vähä oma kivaa;D Ja se lelu oli jääny mun sängylle, sit ku tulin kotii nii huone oli taas siivottu ja sänky pedattu ja se lelu oli nostettu mu yöpöydälle, ny mun mutsi ei oo puhunu siitä kyl mtn mut iha varmasti aikoo xd Onks teille käyny tällee ja mite porukat on reagoinu? D:
Mutsi löysi mun seksilelun
20
737
Vastaukset
Eikös omaan kehoon tutustuminen kuulu murros ikään? En usko että äitisi ainakaan kovin siitä suuttuu.
- vohblkjönäm
Murros_ikään...
- tosihetero
animehomo- kirjoitti:
En tullut tänne kuuntelemaan äidinkielen luentoja.
Murros-ikään? :D
muros ikä?
muuros- ikä
jännää että kuulet puhetta. Tänne vaan kirjoitetaan eikä sitä voi kuunnella.
Yritämme ymmärtää sinua, että ei ole vielä löytynyt sopivaa lääkitystä. tosihetero kirjoitti:
muros ikä?
muuros- ikä
Yritämme ymmärtää sinua, että ei ole vielä löytynyt sopivaa lääkitystä.No mitä himputin vittua nyt taas? Hän nimenomaan sanoi, että EI tullut kuuntelemaan
tosihetero kirjoitti:
muros ikä?
muuros- ikä
Yritämme ymmärtää sinua, että ei ole vielä löytynyt sopivaa lääkitystä.Ymmärsit kuitenkin viestini sisällön? Vai oletko täysin vammainen?
En ymmärrä miksi vanhempi välittäsi tuollaisesta. Ehkä joku autistinen uskovainen ajattelee sen olevan syntiä.
Luulen että se on äidilles yhtä nolo paikka kun sulle että tuskin ottaa puheeksi.
- 15vtyttöxd
Mulla jäi lelu vessaa kerra :D😂
- taivas.varjele
Käyttäkää mielikuvitustanne, uusiavuttomat. Se on semmonen lelu jota ei aikuiset löydä ja joka ei unohdu koskaan mihikää näkösälle
Oliko se tavallinen vai pattereilla toimiva?
- HuolestaJäykkänä
Eihän vaan mutsisi mennyt kokeilemaan sitä? Saatatte tartuttaa toisiinne tauteja tai saatat jopa tulla raskaaksi! Ehkä omalle isällesi tai sitten postinkantajalle. Siinäpä olis postimies soittanut taas kahdesti.
- EvaMarisa
Mun iskä oli niin kiva et osti mulle mun ekan dildon kun mä olin 15 v.
- EvaMarisa
Me kokeiltiin iskän kaa miten se toimii ja iskä opetti mua vähän käyttämäänki sitä ♥️
Mulla on sellainen anustappi. Ei se iso ole mut se surisee haluttaessa. Mä pidän sitä yleensä aina sisällä. Kauko-ohjain on mun taskussa. Mä ole siitä tosi ylpeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3921986Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121799Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33755- 56729
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63703