Mutsi löysi mun seksilelun

Hävettäää

Eli oon 14v tyttö ja olin tos kavereitte kans kylällä, mutsilla on sit joku kumma tapa aina mennä mun huoneesee siivoo yms xd Ja ennen ku olin lähteny kylälle nii olin pitäny vähä oma kivaa;D Ja se lelu oli jääny mun sängylle, sit ku tulin kotii nii huone oli taas siivottu ja sänky pedattu ja se lelu oli nostettu mu yöpöydälle, ny mun mutsi ei oo puhunu siitä kyl mtn mut iha varmasti aikoo xd Onks teille käyny tällee ja mite porukat on reagoinu? D:

20

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös omaan kehoon tutustuminen kuulu murros ikään? En usko että äitisi ainakaan kovin siitä suuttuu.

      • vohblkjönäm

        Murros_ikään...


      • vohblkjönäm kirjoitti:

        Murros_ikään...

        En tullut tänne kuuntelemaan äidinkielen luentoja.


      • tosihetero
        animehomo- kirjoitti:

        En tullut tänne kuuntelemaan äidinkielen luentoja.

        Murros-ikään? :D
        muros ikä?
        muuros- ikä
        jännää että kuulet puhetta. Tänne vaan kirjoitetaan eikä sitä voi kuunnella.
        Yritämme ymmärtää sinua, että ei ole vielä löytynyt sopivaa lääkitystä.


      • tosihetero kirjoitti:

        Murros-ikään? :D
        muros ikä?
        muuros- ikä
        jännää että kuulet puhetta. Tänne vaan kirjoitetaan eikä sitä voi kuunnella.
        Yritämme ymmärtää sinua, että ei ole vielä löytynyt sopivaa lääkitystä.

        No mitä himputin vittua nyt taas? Hän nimenomaan sanoi, että EI tullut kuuntelemaan


      • tosihetero kirjoitti:

        Murros-ikään? :D
        muros ikä?
        muuros- ikä
        jännää että kuulet puhetta. Tänne vaan kirjoitetaan eikä sitä voi kuunnella.
        Yritämme ymmärtää sinua, että ei ole vielä löytynyt sopivaa lääkitystä.

        Ymmärsit kuitenkin viestini sisällön? Vai oletko täysin vammainen?


    • En ymmärrä miksi vanhempi välittäsi tuollaisesta. Ehkä joku autistinen uskovainen ajattelee sen olevan syntiä.

      • Ihan normaalia meidän elämämkoulu24 käyttäjille (:


    • Luulen että se on äidilles yhtä nolo paikka kun sulle että tuskin ottaa puheeksi.

    • 15vtyttöxd

      Mulla jäi lelu vessaa kerra :D😂

    • taivas.varjele

      Käyttäkää mielikuvitustanne, uusiavuttomat. Se on semmonen lelu jota ei aikuiset löydä ja joka ei unohdu koskaan mihikää näkösälle

      • uusavuttomat*


      • fvsdf

    • Oliko se tavallinen vai pattereilla toimiva?

    • HuolestaJäykkänä

      Eihän vaan mutsisi mennyt kokeilemaan sitä? Saatatte tartuttaa toisiinne tauteja tai saatat jopa tulla raskaaksi! Ehkä omalle isällesi tai sitten postinkantajalle. Siinäpä olis postimies soittanut taas kahdesti.

      • Paska elokuva


    • EvaMarisa

      Mun iskä oli niin kiva et osti mulle mun ekan dildon kun mä olin 15 v.

      • Ystävällistä, mitäs sinä isänpäivänä?


      • EvaMarisa

        Me kokeiltiin iskän kaa miten se toimii ja iskä opetti mua vähän käyttämäänki sitä ♥️


    • Mulla on sellainen anustappi. Ei se iso ole mut se surisee haluttaessa. Mä pidän sitä yleensä aina sisällä. Kauko-ohjain on mun taskussa. Mä ole siitä tosi ylpeä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe