Mutsi löysi mun seksilelun

Hävettäää

Eli oon 14v tyttö ja olin tos kavereitte kans kylällä, mutsilla on sit joku kumma tapa aina mennä mun huoneesee siivoo yms xd Ja ennen ku olin lähteny kylälle nii olin pitäny vähä oma kivaa;D Ja se lelu oli jääny mun sängylle, sit ku tulin kotii nii huone oli taas siivottu ja sänky pedattu ja se lelu oli nostettu mu yöpöydälle, ny mun mutsi ei oo puhunu siitä kyl mtn mut iha varmasti aikoo xd Onks teille käyny tällee ja mite porukat on reagoinu? D:

20

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös omaan kehoon tutustuminen kuulu murros ikään? En usko että äitisi ainakaan kovin siitä suuttuu.

• vohblkjönäm

Murros_ikään...

• vohblkjönäm kirjoitti:

Murros_ikään...

En tullut tänne kuuntelemaan äidinkielen luentoja.

• tosihetero
        animehomo- kirjoitti:

En tullut tänne kuuntelemaan äidinkielen luentoja.

Murros-ikään? :D
        muros ikä?
        muuros- ikä
        jännää että kuulet puhetta. Tänne vaan kirjoitetaan eikä sitä voi kuunnella.
        Yritämme ymmärtää sinua, että ei ole vielä löytynyt sopivaa lääkitystä.

• tosihetero kirjoitti:

muros ikä?
        muuros- ikä

No mitä himputin vittua nyt taas? Hän nimenomaan sanoi, että EI tullut kuuntelemaan

• tosihetero kirjoitti:

muros ikä?
        muuros- ikä

Ymmärsit kuitenkin viestini sisällön? Vai oletko täysin vammainen?

• En ymmärrä miksi vanhempi välittäsi tuollaisesta. Ehkä joku autistinen uskovainen ajattelee sen olevan syntiä.

• Ihan normaalia meidän elämämkoulu24 käyttäjille (:

• Luulen että se on äidilles yhtä nolo paikka kun sulle että tuskin ottaa puheeksi.

• 15vtyttöxd

Mulla jäi lelu vessaa kerra :D😂

• taivas.varjele

Käyttäkää mielikuvitustanne, uusiavuttomat. Se on semmonen lelu jota ei aikuiset löydä ja joka ei unohdu koskaan mihikää näkösälle

• uusavuttomat*

• fvsdf

• Oliko se tavallinen vai pattereilla toimiva?

• HuolestaJäykkänä

Eihän vaan mutsisi mennyt kokeilemaan sitä? Saatatte tartuttaa toisiinne tauteja tai saatat jopa tulla raskaaksi! Ehkä omalle isällesi tai sitten postinkantajalle. Siinäpä olis postimies soittanut taas kahdesti.

• Paska elokuva

• EvaMarisa

Mun iskä oli niin kiva et osti mulle mun ekan dildon kun mä olin 15 v.

• Ystävällistä, mitäs sinä isänpäivänä?

• EvaMarisa

Me kokeiltiin iskän kaa miten se toimii ja iskä opetti mua vähän käyttämäänki sitä ♥️

• Mulla on sellainen anustappi. Ei se iso ole mut se surisee haluttaessa. Mä pidän sitä yleensä aina sisällä. Kauko-ohjain on mun taskussa. Mä ole siitä tosi ylpeä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      287
      6040
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      53
      3938
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      36
      3286
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      67
      3180
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      67
      3100
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      172
      3037
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      93
      2817
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      97
      2517
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      205
      2150
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      77
      2088
    Aihe