Sattuiko eka kerta
yhdynta ilman kondomia
2
2247
Vastaukset
- Kokeiltu.on
Ottakaa varovaisesti ja auttaa myös kunnon esileikki helpottaa tietenkin jos olet kiihkeässä kunnossa kunnon kiimassa märkänä mutta ei satu
- Mallukkalainen
Minulla ainakin oli kivulias kokemus silloin nuorena.
Se tapahtui asuntovaunussa silloisen poikakaverin kotitilalla. Hän oli lähdössä armeijaan ja mankui tussua koko ajan. Pakko oli antaa ennen lähtöä, koska eroa olisi kuitenkin ekat kolme viikkoa. Hänellä oli ollut naisseuraa jo aiemminkin.
Sitä jyystämistä! Koko yön hän pumppasi minua lähetyssaarnaajassa kolmeen eri otteeseen.
KOlmannella kerralla hän herätteli minut ravistelemalla aamuyöstä muutaman tunnin unien jälkeen. Sain hädin tuskin unet silmistäni, kun hän työntyi taas sisääni. Pilllu oli jo hellänä muutenkin rynkyttämisestä. Lakana meni roskiin. Onneksi kortsut säilyi ehjänä.
Meni sitten koko armeija-ajan lomaviikonloput samaisessa asuntovaunussa ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816