Otetaan ny esim. chateissa kysytään naisilta heti oletko kaunis? hmm mitä sillä tarkotetaan hoikkkuutta vain ?? kauneus o laaja käsite..
mikä/mitä kauneus on?
4
619
Vastaukset
- akh
Pärstää ja vartalon muotoja?? Ei oo tullu harrastettua chattiä ei oo tullu kyselty moisia.
- ..........
Erinomainen kysymys?
Tohon mä en ainenkaan
pysty vastaamaan!!!!
- man
on katsojan silmässä niinhän sitä sanotaan.kauneus on mielestäni sitä kun jonkin esim. ihmisen muodot/piirteet miellyttävät silmää.
- aino32
Olen miettinyt, että miten kukaan voi itsestänsä sanoa, että olen komea /kaunis, siis silloin kun kertoo toiselle minkä näköinen on. Naama voi olla kuin petolinnun peräpeili ja omasta mielestä voi olla komea / kaunis...jokaisella on omat näkemyksensä ja siksi mielestäni ei oikein toimi itsensä kehuminen.Makuja on niin monta kuin meitä ihmisiä.Naurattaa aina kun lukee jostain että " minä olen komeaksikin haukuttu..." ja muita vastaavia tekstejä.Oma kehu haisee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969