hauskat viestit poistetaan

asdfh3344

Esimerkiksi ne hulvattoman hauskat viestit, jossa teleskooppipampun tai jakoavaimen ja ruumiillisuuden välistä vuorovaikutusta pohdittiin syvällisellä tasolla.

Miksi näin, kun kerrankin nauroin taas vatsa kippurassa aivan kuten ennen vanhaan?

Gdäänk...!

13

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 87576456456

      Kakarat yleensä hihittää sellaisille viesteille mutta minä en ole kakara.

    • jäykätpunaniskat

      suomessa ollaan juroja. kaikki hauska poistetaan. mitä vaikeammaksi byrokraatit ja päättäjät elon tekevät, se kelpaa suomalaiselle mukisemati, niin kuin hampaattomalle jälkiuuni limppu.

    • lähenmyösminä

      Ei ole ihme että kylmiskin lähtenyt ja taitaa olla tissukin.

      • Ei ole Kylmis lähtenyt. Tänään oltiin palauttamassa pulloja kaupassa


      • lähenmyösminä
        sauna_timppa kirjoitti:

        Ei ole Kylmis lähtenyt. Tänään oltiin palauttamassa pulloja kaupassa

        Ihan sama täällä niin paljon feikkejä.


      • kääkjuorut
        sauna_timppa kirjoitti:

        Ei ole Kylmis lähtenyt. Tänään oltiin palauttamassa pulloja kaupassa

        kävikköte lidl? mitä kylmis osti kuinka paljon kotimaista olutta, entä parsakaalia, mitä muuta? kerro kaikki!


      • Vaahtosäkki

        hauka taitaa kohta yksin mölistä palstalla. Itse häivyin jo 2 viikkoa sitten, kunnes nyt tulin vilkaisemaan meininkiä. Eihän täällä kohta enää ketään ole. Tai ei ole oikeastaan enää nytkään.


      • kääkjuorut kirjoitti:

        kävikköte lidl? mitä kylmis osti kuinka paljon kotimaista olutta, entä parsakaalia, mitä muuta? kerro kaikki!

        Itse asioin lähinnä k citymsrketissa valikoiman takia ja läheisessä salessa koska se on lähellä. Kylmis osti mitä osti. Itsellä jos tekee mieli jotain mitä ei läheisestä salesta löydy käyn siinä näppärästi työn teon sivussa tai vapaa-aikana taksilla. Kesällä päristelen raketilla. Ennen muuten päristelin melkein super harvinaisuuksella joka ei ole päivän valoa nähnyt vuosiin ja syystä. Maailman vanhin omassa lajissaan ja siten uniikki. Hmm ja onhan tuossa yks camaro yms mutta niistä palstalle joskus


      • hiljainen.kostaja-
        Vaahtosäkki kirjoitti:

        hauka taitaa kohta yksin mölistä palstalla. Itse häivyin jo 2 viikkoa sitten, kunnes nyt tulin vilkaisemaan meininkiä. Eihän täällä kohta enää ketään ole. Tai ei ole oikeastaan enää nytkään.

        Mulla on täysin sama. ANtaa haukan ulista yksinään. Olinhan jo kesällä 3 kk pois ilman vilkaisuakaan, joten mitenkään vaikeata täältä pois pysyinen ei ole. Pitäis olla joku puohitie irc-kanava tai joku muu paikka jossa vois vakkareiden kanssa ryypätä ja juoruilla kylmiksestä.


      • perseenhaju--
        sauna_timppa kirjoitti:

        Itse asioin lähinnä k citymsrketissa valikoiman takia ja läheisessä salessa koska se on lähellä. Kylmis osti mitä osti. Itsellä jos tekee mieli jotain mitä ei läheisestä salesta löydy käyn siinä näppärästi työn teon sivussa tai vapaa-aikana taksilla. Kesällä päristelen raketilla. Ennen muuten päristelin melkein super harvinaisuuksella joka ei ole päivän valoa nähnyt vuosiin ja syystä. Maailman vanhin omassa lajissaan ja siten uniikki. Hmm ja onhan tuossa yks camaro yms mutta niistä palstalle joskus

        Voisitko kertoa mikä siinä maikkulassa oikein viehättää&vetoaa? jos oikeasti suhailet taksilla noin paljon kuin väität, niin saisit sillä rahalla vuokrattua asunnon jostain ihmisten ilmoilta kaikkien palveluiden vierestä joihin voi kävellä.


      • perseenhaju-- kirjoitti:

        Voisitko kertoa mikä siinä maikkulassa oikein viehättää&vetoaa? jos oikeasti suhailet taksilla noin paljon kuin väität, niin saisit sillä rahalla vuokrattua asunnon jostain ihmisten ilmoilta kaikkien palveluiden vierestä joihin voi kävellä.

        Mutta maikkula on noin muuten juuri sopivalla paikalla. Siis sitä ajatellan missä minun pitää liikkua ja muutenkin kun huomioidaan tuulen nopeus ja suunta,lisäksi kuun asento niin tulin siihen tulokseen että asu retku vaikka veneen alla. Täällä ajellaan vaikka helikopterilla jos siltä tuntuu


      • 764654654656

        Tuskin, tissu kävi valittamassa taas ylläpidolle.


    • gfhdfhdfhdfhdfd

      Aloittaja hirnuu omille kirjoittamilleen jutuille?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe