nolo juttu koulussa

kömpelöpoikuli

Apua! Mulla kävi tosi nolo juttu koulussa. Eli siis olin lähtemäs luokasta kun mulla loppu tunti ni sitte ku olin menny siitä luokan ovesta käytävälle ni mä kömpelö törmäsin vahingossa tyttöön. Eikä se ollu mikään sellanen perus törmäys vaa töörmäsin sen tisseihin.joo toki sil oli isot tai voisko sanoo että meloonit. Eikä siinä viel kaikki vaa mulla sit tietysti viel siinä tilanteen lopussa alko seisoo ihan totisesti ja siinähän se sit törmäyksenjälkee jäi korjailee tissejäänsä siinä mun edessä ja katteli ja hymyili kumul pullotti.Että tällänen tapaus tälläkertaa. Nolottaa ja en tiedä mitä pitäis tehä tän tapauksenkaa. Kiitän vastauksistanne ja neuvoistanne jo etukätee.

16

1208

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14v-uros

Hyvä kysymys, mutta jos se hymyili sinulla ei taida olla mitään hätää. Jos se sen sijaan olisi vaikuttanut ahdistuneelta tai loukkaantuneelta sinun tulisi pyytää anteeksi.
      Jos se nyt hymyili niin ota se kohteliaisuutena ja ole hyvillä mielin. Jos haluat voit vielä alkaa flirttailla hänen kanssaan, sillä kuvauksella hän vaikuttaa hiukan kiinnostuneelta. Tämä vain tietysti jos itse haluat, ei sinulla ole velvollisuutta, mutta ne melonithan kuulostaa kivoilta...

• Älä tee mitään, juttu unohtuu hetkessä.

• kömpelöpoikuli

Taisin sillä törmäyksellä ihastuu häneen heh. Niin ja eikä se törmäys kumpaankaan sattunu, olihan ne tosi pehmoset sellaset airbakit vai miten sitä sanotaankaa.Nii ja kyllähän mä anteeksii siltä pyysin siinä mitä nyt sen häslingin aikana nyt pysty suustaa sopertelemaan.

• dsfvd

Hyvä että pojat on toho aikaa yleensä tyttöjä lyhempiä. Kasvoihin törmääminen ois paljo tympeempää.

• Ai että. Itse nauttisin sinuna

• kömpelöpoikuli

No mutta kun mulla onnesta lorahti kakka housuun...

• huiiuiiuwihhihhi

Alkok tyttösellä nännit seisoo tyrmäyksesi johdosta?

• 0nanisti

Olisit ruvennu muina miehinä runkkaamaan.

• kömpelöpoikuli

En kai mä nyt koulussa kehtaa runkata. Kotona sitten kerroin isoveljelle jutun ja yhdessä tumputettiin. Kyllä oli isällä hauskaa kun seurasi meidän touhuja.

• kömpelöpoikuli

Taas joku kirjottelee toisen nimimerkillä. Keksi omas. Aika lapsellista touhuu. Oon siis se alottaja.

• 1. Tee jotain noloa
      2. Toivo, ettei kukaan saa tietää
      3. Lesoile asialla internetissä

Mitä helvettiä?

• Antirasisti

Mikä ongelma sulla on? Ei se kuitenkaa omalla nimellään kirjottanu.

• Olisit siinä täysillä mennyt sisään

• EmeraldEiDrakonOnTyhmä

ooks pervo????? vitun pedo turri

• Massikkabouy

Mulla tapahtu melkein samanlainen ajoin massikalla koulun seinästä läpi

• Massikkabouy

Ajoin myös mlg:een päältä laitoin lambon moottorin massikkaan ja nyt keulii että mälli lentää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3468
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1093
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      47
      1047
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      855
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      82
      784
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      94
      697
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      50
      690
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      643
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      48
      614
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      111
      604
    Aihe