nolo juttu koulussa

kömpelöpoikuli

Apua! Mulla kävi tosi nolo juttu koulussa. Eli siis olin lähtemäs luokasta kun mulla loppu tunti ni sitte ku olin menny siitä luokan ovesta käytävälle ni mä kömpelö törmäsin vahingossa tyttöön. Eikä se ollu mikään sellanen perus törmäys vaa töörmäsin sen tisseihin.joo toki sil oli isot tai voisko sanoo että meloonit. Eikä siinä viel kaikki vaa mulla sit tietysti viel siinä tilanteen lopussa alko seisoo ihan totisesti ja siinähän se sit törmäyksenjälkee jäi korjailee tissejäänsä siinä mun edessä ja katteli ja hymyili kumul pullotti.Että tällänen tapaus tälläkertaa. Nolottaa ja en tiedä mitä pitäis tehä tän tapauksenkaa. Kiitän vastauksistanne ja neuvoistanne jo etukätee.

16

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14v-uros

      Hyvä kysymys, mutta jos se hymyili sinulla ei taida olla mitään hätää. Jos se sen sijaan olisi vaikuttanut ahdistuneelta tai loukkaantuneelta sinun tulisi pyytää anteeksi.
      Jos se nyt hymyili niin ota se kohteliaisuutena ja ole hyvillä mielin. Jos haluat voit vielä alkaa flirttailla hänen kanssaan, sillä kuvauksella hän vaikuttaa hiukan kiinnostuneelta. Tämä vain tietysti jos itse haluat, ei sinulla ole velvollisuutta, mutta ne melonithan kuulostaa kivoilta...

    • Älä tee mitään, juttu unohtuu hetkessä.

    • kömpelöpoikuli

      Taisin sillä törmäyksellä ihastuu häneen heh. Niin ja eikä se törmäys kumpaankaan sattunu, olihan ne tosi pehmoset sellaset airbakit vai miten sitä sanotaankaa.Nii ja kyllähän mä anteeksii siltä pyysin siinä mitä nyt sen häslingin aikana nyt pysty suustaa sopertelemaan.

      • dsfvd

        Hyvä että pojat on toho aikaa yleensä tyttöjä lyhempiä. Kasvoihin törmääminen ois paljo tympeempää.


    • Ai että. Itse nauttisin sinuna

    • kömpelöpoikuli

      No mutta kun mulla onnesta lorahti kakka housuun...

    • huiiuiiuwihhihhi

      Alkok tyttösellä nännit seisoo tyrmäyksesi johdosta?

    • 0nanisti

      Olisit ruvennu muina miehinä runkkaamaan.

    • kömpelöpoikuli

      En kai mä nyt koulussa kehtaa runkata. Kotona sitten kerroin isoveljelle jutun ja yhdessä tumputettiin. Kyllä oli isällä hauskaa kun seurasi meidän touhuja.

      • kömpelöpoikuli

        Taas joku kirjottelee toisen nimimerkillä. Keksi omas. Aika lapsellista touhuu. Oon siis se alottaja.


    • 1. Tee jotain noloa
      2. Toivo, ettei kukaan saa tietää
      3. Lesoile asialla internetissä

      Mitä helvettiä?

      • Antirasisti

        Mikä ongelma sulla on? Ei se kuitenkaa omalla nimellään kirjottanu.


    • Olisit siinä täysillä mennyt sisään

      • EmeraldEiDrakonOnTyhmä

        ooks pervo????? vitun pedo turri


    • Massikkabouy

      Mulla tapahtu melkein samanlainen ajoin massikalla koulun seinästä läpi

      • Massikkabouy

        Ajoin myös mlg:een päältä laitoin lambon moottorin massikkaan ja nyt keulii että mälli lentää


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe