Apua! Mulla kävi tosi nolo juttu koulussa. Eli siis olin lähtemäs luokasta kun mulla loppu tunti ni sitte ku olin menny siitä luokan ovesta käytävälle ni mä kömpelö törmäsin vahingossa tyttöön. Eikä se ollu mikään sellanen perus törmäys vaa töörmäsin sen tisseihin.joo toki sil oli isot tai voisko sanoo että meloonit. Eikä siinä viel kaikki vaa mulla sit tietysti viel siinä tilanteen lopussa alko seisoo ihan totisesti ja siinähän se sit törmäyksenjälkee jäi korjailee tissejäänsä siinä mun edessä ja katteli ja hymyili kumul pullotti.Että tällänen tapaus tälläkertaa. Nolottaa ja en tiedä mitä pitäis tehä tän tapauksenkaa. Kiitän vastauksistanne ja neuvoistanne jo etukätee.
nolo juttu koulussa
16
1172
Vastaukset
- 14v-uros
Hyvä kysymys, mutta jos se hymyili sinulla ei taida olla mitään hätää. Jos se sen sijaan olisi vaikuttanut ahdistuneelta tai loukkaantuneelta sinun tulisi pyytää anteeksi.
Jos se nyt hymyili niin ota se kohteliaisuutena ja ole hyvillä mielin. Jos haluat voit vielä alkaa flirttailla hänen kanssaan, sillä kuvauksella hän vaikuttaa hiukan kiinnostuneelta. Tämä vain tietysti jos itse haluat, ei sinulla ole velvollisuutta, mutta ne melonithan kuulostaa kivoilta... Älä tee mitään, juttu unohtuu hetkessä.
- kömpelöpoikuli
Taisin sillä törmäyksellä ihastuu häneen heh. Niin ja eikä se törmäys kumpaankaan sattunu, olihan ne tosi pehmoset sellaset airbakit vai miten sitä sanotaankaa.Nii ja kyllähän mä anteeksii siltä pyysin siinä mitä nyt sen häslingin aikana nyt pysty suustaa sopertelemaan.
- dsfvd
Hyvä että pojat on toho aikaa yleensä tyttöjä lyhempiä. Kasvoihin törmääminen ois paljo tympeempää.
Ai että. Itse nauttisin sinuna
- kömpelöpoikuli
No mutta kun mulla onnesta lorahti kakka housuun...
- huiiuiiuwihhihhi
Alkok tyttösellä nännit seisoo tyrmäyksesi johdosta?
- 0nanisti
Olisit ruvennu muina miehinä runkkaamaan.
- kömpelöpoikuli
En kai mä nyt koulussa kehtaa runkata. Kotona sitten kerroin isoveljelle jutun ja yhdessä tumputettiin. Kyllä oli isällä hauskaa kun seurasi meidän touhuja.
- kömpelöpoikuli
Taas joku kirjottelee toisen nimimerkillä. Keksi omas. Aika lapsellista touhuu. Oon siis se alottaja.
1. Tee jotain noloa
2. Toivo, ettei kukaan saa tietää
3. Lesoile asialla internetissä
Mitä helvettiä?- Antirasisti
Mikä ongelma sulla on? Ei se kuitenkaa omalla nimellään kirjottanu.
Olisit siinä täysillä mennyt sisään
- EmeraldEiDrakonOnTyhmä
ooks pervo????? vitun pedo turri
- Massikkabouy
Mulla tapahtu melkein samanlainen ajoin massikalla koulun seinästä läpi
- Massikkabouy
Ajoin myös mlg:een päältä laitoin lambon moottorin massikkaan ja nyt keulii että mälli lentää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti28535614Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s854914Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294684Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583952Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1003240Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192839Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta612646En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122044Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi501991Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4401709