Trump painostaa ruotsalaisia aloittamaan Saab ajoneuvojen valmistuksen tai muuten Ruotsi annetaan Norjalaisille
Trump Saabia pakko valmistaa
7
778
Vastaukset
- D.Ite
Ajattelin lahjoittaa Ruotsin Venäjälle, jos se alkaa uudelleen tehdä Saab-rotteloita.
- He-He-He
Joo, ei kannata valmistaa Ferrareita :
https://www.youtube.com/watch?v=NA_9ItgiQ_U - 3_vuorossa_tehdas
Trumph poistaa homoilta oikeudet, jotta saadaan Trollhettaniin työntekijöitä
- mersutrump
Vitun paskoja ei kannata, herätellä henkiin?
- Luottamushenkilö
Saabin tehtaalla Ruotsissa on jo tuhat työntekijää ja alihankkijaa, myöhäistä enää siirtää mihinkään. Saab on ja pysyy laadukkaana ruotsalaisena brändinä ja automaailman ikonina.
- Luottamushenkilö
Sen verran vielä tarkentaisin, että Saab on konkurssissa, eikä sillä ole yhtään työntekijää. Saabin vanhalla tehtaalla kyllä on monenlaista toimintaa, jolla ei ole mitään tekemistä Saabin kanssa. Itse asiassa koko Ruotsissa ei edes myönnä olleensa koskaan tekemisissä konkurssi-Saabin kanssa. Saabin maine veronmaksajien miljoonien ryöstäjänä säilyy.
- Anonyymi
Se on mate in Kiina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595