Otsikko kertoo varmasti enemmän kuin tuhat sanaa mutta voisin kuitenkin avata vähän syitäkin tähän.
Naiset? Ei vois vähempää kiinnostaa.
Noin oman ikäiset miehet? Liian vanhoja.
Nuoret miehet? Ovat yleensä heteroita ja mikä pahinta useimmiten vielä varattuja sellaisia, joten heillä ei ole aikaa edes ystävyydelle kun heidän kaikki aikansa menee naisille.
Nuoret homomiehet? Heitä ei yleensä kiinnosta itseään vanhemmat miehet.
Nuoret homomiehet joita "kiinnostaa" itseään vanhemmat miehet? Joka kerta on paljastunut että he eivät olekkaan oikeasti kiinnostuneita itseään vanhemmista vaan ainoastaan heidän rahoista.
Nuoret homomiehet jotka ovat ihan oikeasti kiinnostuneita itseään vanhemmista miehistä ilman mitään pahoja taka ajatuksia? En ole tavannut vielä ainuttakaan sellaista joten sitä odotellessa.
Elinkautinen yksinäisyystuomio!
23
611
Vastaukset
- Vanhatlakoon
Olet itse tuominnut itses sinne yksinäisyyteen olemalla ikärasisti, epärealistinen would be sugardaddy ja muutenkin tylsä, ruma, köyhä, naurettava.. eli älä valita.
- yksinjätetty
No kaikesta näkee että itse ainakin kuulut niihin jotka juoksevat vain vanhempien miesten rahojen perässä. Joten et tiedä oikeasta rakkaudesta yhtään mitään kun sinun ainoa ihastuksesi on raha ja millään muulla ei ole mitään väliä.
- Rohitassa
Älä ole noin tuomitseva! Ehkä voisit elää myös naisen kanssa? Parisuhteetta eläminenkin voi olla vaihtoehto, vaikka ainahan seksuaalinen himo on läsnä (lähinnä jos on nestettä. Sitähän se vain on...) Pointti on että ilman parisuhdettakin, voi ihmisellä olla hyviä ja luotettavia ystäviä, joiden kanssa välillä viettää aikaa. Kuka harvemmin, kuka tiheämmin. Pointti on siinä että olet OK, itsesi mielestä. Jos joku muu tykkää sinusta, on se pelkkä bonus.
- yksinjätetty
No en todellakaan ala mitään kulissi elämää elämään. En ole vielä vajonnut niin alas että sellaiseen alentuisin.
- eräsihminen
Oooh! Olisin itse voinut kirjoittaa tämän aloituiksen. Täysin samat ajatukset!
- kaappibisse
Olet varmaan peepingtommi1? Pointti on se sinulla on vähän ystäviä.
Hauskaa kun poijat useilla nimimerkeillä haluavat saada tietoa ja hämmennystä aikaan. kaappibisse kirjoitti:
Olet varmaan peepingtommi1? Pointti on se sinulla on vähän ystäviä.
Hauskaa kun poijat useilla nimimerkeillä haluavat saada tietoa ja hämmennystä aikaan.Onko pakko liittää minut joka asiaan? Ei ole kirjoitukseni ja ystäviä on, mutta sekään asia ei sinulle kuulu.
peepingtommi1 kirjoitti:
Onko pakko liittää minut joka asiaan? Ei ole kirjoitukseni ja ystäviä on, mutta sekään asia ei sinulle kuulu.
Ainakin luet näitä :) Etkö se ole hyvä jos sinut mainitaan? Kuka ystäväsi puolusti sinua? Varmaan tuli tuhat viestiä jossa sinua puolustettiin ja ei eipä se sinun aliakset jaksa sinua puolustaa aina;) Missä ne ystävät on ? Ei niistä ole ikänä kuullunut mtään ainoastaan ne postaa sinulle mitä sinu tarvitsee tietää jokaisesta mediasta ja jacens qruiserista kertoo sinulle kaiken.
aapolappi kirjoitti:
Ainakin luet näitä :) Etkö se ole hyvä jos sinut mainitaan? Kuka ystäväsi puolusti sinua? Varmaan tuli tuhat viestiä jossa sinua puolustettiin ja ei eipä se sinun aliakset jaksa sinua puolustaa aina;) Missä ne ystävät on ? Ei niistä ole ikänä kuullunut mtään ainoastaan ne postaa sinulle mitä sinu tarvitsee tietää jokaisesta mediasta ja jacens qruiserista kertoo sinulle kaiken.
Onko pikkuisen noin paha taas olla, että piti tänne tulla sekoilemaan? MIksi pyytäisin ystäviäni puolustamaan itsenäni tänne? Sinähän se jo olet näemmä tehnyt :D
peepingtommi1 kirjoitti:
Onko pikkuisen noin paha taas olla, että piti tänne tulla sekoilemaan? MIksi pyytäisin ystäviäni puolustamaan itsenäni tänne? Sinähän se jo olet näemmä tehnyt :D
Pikkunen on vain pätkä 189cm eikä ole sinunlailla liikapainoa tai läslejä. Onhan kiva kun nykyisin päätät minun kaveritkin, enkö saa itse valita niitä enää? Vai sekoilen? Millaista sekoilua oli tuo sinun postaukses? Päätät minun puolestani, määrittelet minun viestit sekoiluksi ja sanot 189cm pitkää miestä pikkuiseksi, joka ijältään voisi olla isäsi, silloin sinulla olisikin paremmat geenit eikä isäsi ja äitisi surkeat alaluokan mielisairaiden perintötekijät :)
Jos sinulla on ystäviä niin miksi olet yleensä vkonloppuisin äänessä ja päivystät netissä, onko silloin sinun laitoksessa helppoa mennä nettiin? Viime vkonloppuna ilmoitit netissä et vaikut vaivaavat ja tulee koti ilta ja sen kyllä huomasi suomi24:ssä ja olet jopa kieltänyt sen olevan sinun profiili X-foorumissa ja varmaan tiedät mistä foorumista oli kyse.. lääkeet maksavat kuulema 180€ eikä sosiaalipummilla ollut rahaa eikä sinunlaisille sossu maksa kaiken meidän veronmaksajien rahoista.aapolappi kirjoitti:
Pikkunen on vain pätkä 189cm eikä ole sinunlailla liikapainoa tai läslejä. Onhan kiva kun nykyisin päätät minun kaveritkin, enkö saa itse valita niitä enää? Vai sekoilen? Millaista sekoilua oli tuo sinun postaukses? Päätät minun puolestani, määrittelet minun viestit sekoiluksi ja sanot 189cm pitkää miestä pikkuiseksi, joka ijältään voisi olla isäsi, silloin sinulla olisikin paremmat geenit eikä isäsi ja äitisi surkeat alaluokan mielisairaiden perintötekijät :)
Jos sinulla on ystäviä niin miksi olet yleensä vkonloppuisin äänessä ja päivystät netissä, onko silloin sinun laitoksessa helppoa mennä nettiin? Viime vkonloppuna ilmoitit netissä et vaikut vaivaavat ja tulee koti ilta ja sen kyllä huomasi suomi24:ssä ja olet jopa kieltänyt sen olevan sinun profiili X-foorumissa ja varmaan tiedät mistä foorumista oli kyse.. lääkeet maksavat kuulema 180€ eikä sosiaalipummilla ollut rahaa eikä sinunlaisille sossu maksa kaiken meidän veronmaksajien rahoista.Kyllä taas pikku reppanaa vituttaa, kun on tänne pakko valehdella suu vaahdossa. Voi voi :) Kyllä täällä kaikki tietävät sinun sekoilusi ja haukkumisesi tasan tarkkaan. Nytkin taas puhut asioista, joista et tiedä mitään, eli liität omat ongelmasi minuun. Hankkisit sitä ammattiapua ja jättäisit minut vaan jo rauhaan.
En ole laitoksessa ja miksi olen netissä, on oma asiani. Mitä itse täällä teet? Ai niinkö maksaa sinun lääkkeesi? Omat menee kuule vain kesällä allergia-aikaan, eikä sossu minulle anna rahaa yhtään mihinkään, koska en apua heiltä edes tarvitse. Taidat puhua omista asioistasi taas tapasi mukaan ja liität ne aina muihin.Voi voi, kun pikkuisella on taas vaikeaa ja pitää paha olo purkaa tuntemattomiin täällä. Kumma pakkomielle sinulla on toisten yksityisasioista ja niiden levittelystä täällä. Enpä ole ollut 2000 alussa edes täällä, joten voi voi. Niuvanniemihän on pakkomielteesi oikein, jota viljelet tasaisin väliajoin. Taasko olet siellä hoidossa?
Kun kerran olet niin atk-velho, googleta sana allergia :) Minun ei tarvitse kaltaisellesi hullulle yhtään mitään kertoa. Ei ole työallergia, se vaivaa vain sinua. Sama pätee mielenterveys ongelmiin. Ne oikein loistavat jokaisesta kirjoituksestasi täällä.
Ei kyllä ollut sekoilua, toisinkuin omasi. Tarvisit todella pahasti psykiatrista apua pakkomielteisiisi ja muihin ongelmiisi, kuten tuohon alaikäisiin kohdistuvaasi mielenkiintoosi. Koko ajan fantasioit muiden olevan pedofiilejä, se ei ole tervettä.
Kuka on jacens? Täällä ainakin olen yhden sellaisen nähnyt, muita en tiedä. Mutta sinua pikkuneitiä taas kiukuttaa tapasi mukaan, kun ei kaikki usko valheitasi.
- yksinjätetty
Joo en ole peepingtommi1.
- Sksjs
Mä olen nuorempi mies ja olisin kiinostunut vanhemmasta ;) tuu kik jos kiinostaa joonasnurminen01
- En-allekirjoita-väitettä
Kyllä nyt yksinjätetty on kovin tuomitseva. Minusta myös loukkaat niitä kivoja nuoria jotka oikeesti ja pyytettömästi haluvat vanhemman kundin seuraa. Olen vuosien varrella niitä kylllä tavannut,mutta eipä ole tiellelleni osunnut kuin ehkä yksi nuori jolla saattoi olla tämä mainitsemasi taloudellinen hyötykäyttö mielessä eli suurin osa on toistamaata. Sinulla on ollut ehkä huonoa tuuria matkassa, joten älä yleistä. Toki itsessäkin Sinulla on saattanut olla jotain aihetta tämän syntymiseen. OLen kyllä jotkut kahvit tai syömiset maksanut, mutta minä olen myös itse kutsunut ja ehdottanut ja kotikasvatukseeni on kuulunut, että jos toisen kutsuu, niin myös maksaa viulut. Onhan se silloin vähän härskiä sanoa tässä tapauksessa, että maksappa poika omasi. Silti enemmän kuin yksi poika on ehdottanut oman osansa maksamista. Ei niitä siipeilijöitä niin paljon ole kun annat ymmärtää. Kivoja nuoria, jotka haluat elämänkokemuksellista seuraa on kyllä aika paljon ja heille anteeksipyyntö aloittajan törkeästä tuomitsemisesta.
- yksinjätetty
Kuten sanoin en ole tavannut yhtään sellaista joten kerron tässä vain omista henkilökohtaisista kokemuksistani. Ja tiedän kyllä senkin että se joka kutsuu niin se tarjoaa jos on kysymys jostain kahvikupista tai vaikka grilli illasta. Mutta sitten jos päätetään yhdessä lähteä jossain käymään vaikka esimerkiksi laskettelemassa ja samalla jossain kylpylässä niin ei voi olla niin että yksi maksaa molempien kustannukset välinevuokrineen hissilippuineen kylpylöineen ruokineen ja monen päivän majoituksineen kaikkineen, siihen ei ainakaan itselläni rahat riittäisi.
Mutta mitä tulee sitten noihin omiin kokemuksiini niin niissä ei ole ollut kysymys mistään kahvikupista tai makkarapaketista vaan monista sadoista euroista. Kaikkein räikein tapaus oli se että eräskin jätkä yritti kerjätä minulta 500 euroa uuden tietokoneen ostoon särkyneen tilalle että voi muka lähetellä minulle sähköposteja. Ja matkarahoja on yritetty kerjätä satoja euroja muka tapaamisiin. Seuraavassa taulukossa kerron vähän tarkemmin kokemuksistani.
1. Tapaan nuoren kiinnostavan miehen netissä, lähetän hänelle viestin.
A. Ei vastausta.
B. Vastaus: Olet liian vanha ei kiinnosta.
C. Muutamiin viesteihin tulee jonkinlaisia vastauksia mutta yhtäkkiä viestit loppuvat kuin seinään.
D. Vastaa aina kaikkiin viesteihin mutta sitten kun pyydän tapaamista niin ei ole aikkaa.
2. Joku nuori kiinnostava mies lähestyy minua netissä, lähettää viestin.
Vaihde 1: Vastaan viestiin, alkaa tutustuminen.
Vaihde 2: Hän vannoo rakkautta.
Vaihde 3: Hän pyytää tapaamista sovitaan aikataulut paikat jne.
Vaihde 4: Hän ilmoittaa ettei ole tarpeeksi rahaa matkustamiseen joten voisinko auttaa, ja kysymys on aina sadoista euroista. (Ja siinä vaiheessa olen viheltänyt aina pelin poikki.)
3. Tapaan jonkun nuoren kiinnostavan miehen live tilanteessa, menen juttelemaan hänelle.
A. Hän on hyvin tyly ja lyhyt sanainen ja poistuu paikalta mahdollisimman pian.
B. Hän jää hetkeksi juttelemaan ja sitten poistuu vähin äänin paikalta.
C. Hän juttelee hetken kanssani ja paiskaa sitten kättä ja toivottaa hyvää illan jatkoa vaikka itse haluaisin vielä jatkaa keskustelutuokiota.
4. Lähestyn jotain ennestään tuntemaani nuorta miestä ja pyydän häntä esimerkiksi seuraksi johonkin yhteiseen harrastukseen tai illan viettoon.
A. Hän ilmoittaa heti suoralta kädeltä ettei ehdi.
B. Hän lupaa alustavasti lähteä mukaan mutta samaan hengen vetoon ilmoittaa että hän itse ottaa yhteyttä sitten kun hänelle sopii. Ja sitä yhdeyten ottoa ei koskaan tule.
C. Hän lupaa joskus lähteä, mutta aina kun otan asian tiimoilta yhteyttä ensimmäisen toisen ja vielä kolmannenkin kerran niin koskaan hänelle ei sovi. Ja aina kun on kysymyksessä se kolmas kerta niin sanon että ota itse yhteyttä sitten kun sinulle sopii ja silloinkaan ei sitä yhteyden ottoa tule.
Että näin yleensä.- yksinjätetty
Ei kiinnosta ei. Mutta kun itseäni taas kiinnostaa vain ne nuoremmat. Haluan nimittäin ihan oikeita ystäviä enkä mitään kyttääviä isäpuolia.
hohhoijjaa, milloin aapo osaat vaihtaa laulua? Nämä kaikki on jo kuultu turhan moneen kertaan. Vain sinun sairaissa fantasioissasi olen kiinnostunut nuorista, joista itse selvästi fantasioit. Ai löytyy? Pitäisikö kenties asian pelottaa? Myös omat viestisi löytyvät kaikki, joten nyt taas voit valittaa miten niiden arkistointi on laitonta.
- Etvoiollatos
yksinjätetty kirjoitti:
Ei kiinnosta ei. Mutta kun itseäni taas kiinnostaa vain ne nuoremmat. Haluan nimittäin ihan oikeita ystäviä enkä mitään kyttääviä isäpuolia.
No jos tarkoitat tosi ystävyyttä; ei se katso ikää, sukupuolta, ihonväriä tms. Haet panoja ja ne erijuttu.
- 9plus1
Voi yksinjätetty kyllä tuota tapahtuu ihan nuorempienki kundien välillä että nysväillään eikä vastailla ei pelkästää rajotu vanhempien ja nuorempien välille
Aapo se tuli heittämään cumbackin tänne ja pilaa tapansa mukaan koko ketjun. Voi voi. On se kumma, miten toisen on pakko valehdella asioistani, mutta minkäs teet. Hullulla näemmä on todella halvat sekä alhaiset huvit...
- Anonyymi
Homous on hyväksytty -kuten tiedämme- mediassa (Tosi Tv ja muut ) että se on jo poikkeus jos ei jossain ohjelmassa ole pakollisia homoseksuaaleja. Ennen kuin saan viha ryöpyn, sanon, että homoseksuaalisuus..joillakin se alkanut tavallaan jo nuorena, jotkut ovat taistelleet asian kanssa kauan omassa mielessään ja kun ikää on tullut ja huomaa, että tunteet miehiä kohtaan ei laannu, on aika aloittaa uusi sivu elämässä.
Ensimmäinen on: Totuus. Itselle ja muille.
Mitä sillä on väliä, mitä muut sanovat koska kyseessä on Sinun elämäsi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850