Moikka!!
Onko kellään kokemuksia Aurinkomatkojen Krabi-Koh Lanta yhdistelmämatkasta?
:)
Krabi-Koh Lanta yhdistelmämatka?
7
1018
Vastaukset
- mie__ite
On kierrelty aurinkoista Lantaa ja muuta Krabia ristiin rastiin, ei siihen välistävetäjää tarvitse.
- HyväYhdistelmä
Thaimaa on helppo maa matkustaa ominpäin, Pääteiden nimet ja paikkakunnat kirjoitettu normaalein kirjaimin. Bussit, junat, lennot edullisia suomeen verrattuna.
- KukinTavallaan
Aloittajalle hyvää matkaa.
- Nettilippu
Meno-paluu Hel -Bkk-Hel gatarairways365€,sisäinenlento Bkk-krabi 35€suunta,miksi maksat 1000€ ylimääräistä suomalaiselle matkanjärjestäjälle,seuraa lentoyhtiöiden tarjouksia ja järjestä matkat itse.
- olemmekokenut
On kokemus, entä sitten.
Seuraavan reissun teimmekin omatoimisesti oli puolet pidempi ja edullisempi. - LantaOnIhana
Joo, on. Kiva reissu. Tosin Ao Nang tuntui turhan täydeltä Lantan jälkeen.
- matkaanvaan
Viime vuonna tuli tehtyä. Muuten ok reissu mutta Aurinkomatkojen hotellit olivat yllättävän huonotasoisia siihen nähden mitä on ennen ollut. Ja se huoneiden sijaintihan on aina pakettimatkoilla heikko. . Lantan hotelli ( en muista nimeä) oli aivan reppureissareiden "majatalo kylän" vieressä, ja meteli sen mukaista. Eli korvatulpat mukaan, jos meinaatte nukkua.
Menimme omatoimisesti lautalla Ao Nangista lautalla Lantalle. Ei hirveesti se 2-3 tunnin minibussikyyti houkuttanut. No lautta, tai sanoisinko ikivanha kantosiipialus ,oli tietysti tunnin myöhässä ja aivan täynnä. Mutta silti reilun tunnin merimatka voitti autoilun. Oltiin silti ennen busseja perillä. Liput kannattaa ostaa ajoissa. Ja älkää pakatko särkyvää matkalaukkuihin, sen verran kovakouraista oli niiden heittely.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181