Ongelma estää yökyläilyn.

kiva02tyty

Joo. Oon siis 02/14 tyty ja mulla on ollu jo jonkuaikaa juttua yhen 01 pojan kanssa. Meillä synkkaa tosi hyvin ja tuntuu siltä että tää on se kenet oikeesti haluun. Ollaa oltu ulkona ja parikertaa pussailtu/nuoltu jne. mut ei sen enempiä. Poika sit ehotti että menisin niille yöks tai toisinpäin, mullehan tää kävis mut tässä se mun ongelma. Ku mua alkaa jännittämää oikeesti (tilanne: tapaan sen vanhemmat, teen jotai senkaa vaikka sängyssä jne) mun kroppa alkaa tärisemää ja alan hikoilee sillee kylmästi ja ei se pahinta vaa mun vatsa menee ihan sekasin. Eli siis suomeks pakko päästä vessaan koska maha ei kestä jännitystä. Miten voin edetä mihkää ku aina ekakerral jännittää kovasti ja sen seurauksena maha menee kuralle. Ekakerralla kaikessa on se jännitys mut miten voin edetä tän jätkän kaa ku tälläne nolo ongelma estää?? Auttakaa? :(

10

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei seksiä pakko ole harrastaa. Kohteliaasti kieltäydy

• Jos sitten päätät kieltäytyä niin muista että ei varmana enää poika ehottelejatkossa mtn se on sitte sun homma

• "tää on se kenet oikeesti haluun."

Toivottavasti et elättele toivoa siitä, että hänet myös oikeasti ja pitemmäksi aikaa "saat"...

• Juppp

Voi vittu sun kanssa. Kaikki tietää, että teinisuhteet on pelkkää paskaa, ei sitä joka vitun keskusteluun tarvii kommentoida. Anna niiden lapsien tehdä mitä haluaa, parempi se on oppia heti nuorena, että oikeeta raukkauta ei ole ja kaikki kuolee lopulta yksin.

• Juppp
        Juppp kirjoitti:

Voi vittu sun kanssa. Kaikki tietää, että teinisuhteet on pelkkää paskaa, ei sitä joka vitun keskusteluun tarvii kommentoida. Anna niiden lapsien tehdä mitä haluaa, parempi se on oppia heti nuorena, että oikeeta raukkauta ei ole ja kaikki kuolee lopulta yksin.

Noniin, siitä viestistä meni kaikki uskottavuus tuon kirjotusvirheen myötä.

• Juppp kirjoitti:

Aloittaja ei näytä tietävän...

Mitä sanomisiini tulee, niin siihen pystyn antamaan sinulle vain yhden ohjenuoran: Deal with it. ☺

• Sanot sen hänelle. Kyllä hän ymmärtää

• hyvätneuvot

Menkää saunaan. Sen jälkeen olet rentoutunut.

• yukgi

Ei missään oo määrätty että sekstä pitäisi harjoittaa ala-ikäisenä tahi ylipäätään muiden kuijn aviopuoliskonsa avulla tai muuloin kuin avijoliitossa. 'Älä siis suotta paineistu

• HopefullySomeHelp

Ensin olisi hyvä että käyt päivisin poikaystävällään. Esim koulun jälkeen yms. Silloin tapaisit jätkän vanhemmat ja olisit sujut olla heillä. Sama toisinpäin. Ensin kannattaa totutella rauhassa olemaan kaksin toisen kanssa kotona. Päivisin. Teillä ei myöskään ole mikään kiire seksin kanssa ja se ensimmäinen kerta kannattaa toteuttaa vaan kun on täysin varma asiasta eikä tarvitse stressata. Ja se että menet tai jätkä tulee sulle yöks ei tarkota seksiä. Voit sanoa että yökyläily käu mutta et ole vielä valmis seksiin. Toivottavasti tästä oli jotain apua c: (Teillä on aikaa ja edetkää suhteessa rauhallisesti)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1138
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      151
      926
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      57
      797
    4. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      737
    5. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      269
      736
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      711
    7. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      62
      662
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      180
      659
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      635
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      618
    Aihe