Iphonen sovellusten unohdus appstoresta

Kdfkdkdpsls

Miten saa iphoneista noi sovellukset pois kokonaan appstoren muistista? Kun poistan sovelluksen ja menen appstoreen niin sielä näkyy se vieläkin että olen joskus ainakin ladannut sen. Saisko sitä mitenkään pois? Kiitos

14

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keitäkattilassa

      Heität vaan sen gay-luurin roskikseen. Se on helppoa ja siitä suoriutuu jokainen.

    • Röpöttävä22

      Saa, pyyhkäise vasemmalle ohjelman kohdalla ja laita valinta kätke siihen.

      Ole hyvä, taas annoin palstan ainoan kunnollisen vastauksen.

    • Jdldjdld

      Kiitos röpöttävä. Itse en kyllä tuota saa onnistunaan? Voitko selittää tarkemmin? :D ostin iphone7 ja tässä näkyy appstoressa noi 4s ladatut sovellukset myös? Kiitos

      • Röpöttävä22

        Menet snne app storeen ja omiin latauksiin missä näkyy kaikki asennetut ja asentamattomat mutta lataamasi sovellukset.
        Pyyhkäise vasemmalle ohjelma nimikkeen päällä ja valitse piilota kohta.


    • OkNouProblemo

      Palauta tehdasasetukset, mutta ensin kopioi url.win10apple applestoresta ja lataa pilveen. Muista salasana ja käyttäjätunnus on kirjoitettava ennen sitä paperille että muistat palautuksen.

      Palautus pitää tehdä tarkoin tai puhelin lakkaa olemasta.

    • Djskdkd

      Kiitos neuvoista! Ei tee mitään kun yritän pyyhkästä vasemmalle missä näen kaikki vanhat asennetut sovellukset?

      Ja en kyllä viitti tehdasasetuksia laittaa? Katoo kaikki? Ei mua noi sovellulset nyt haittaa mut ois kiva siistiä puhelinta vanhoista sovelluksista.

      Kiitos!:)

      • Röpöttävä22

        Aukaiset nyt sen app storen ja alhaalta valitset ostetut välilehden.


      • lsrry

        iphone on hankalin puhelin käyttää ja kokemusta on eri merkeistä paljon,en olis uskonu nyt tiiän,yli hypetetty


    • Kfkznz

      Aukaisin appstoren, valitsin alhaalta päivitkset , sit ostetut ja sit on "kaikki" tai "ei tässä iphonessa". Sit on sovelluksia mitä olen ennen ladannut. Enkä saa niitä mitenkään piilotettua tms :D

      • rypäleitäArkussa

        Turhaa sinä päivitykset välilehdessä käyt ensin mutta pyyhkäise vasemmalle, ei oikealle niin onnistuu.


    • Dkdkdk

      Itse tykkään iphonesta. 3v sit vaihdoin androidista iphoneen ja oli alussa opeteltavaa. Mutta kyllä tykkään iosista enemmän ja toimii kuin rasvattu.

    • rgerer

      Ei onnistu. Onko teillä iphone6? Youtuben videoissa ainakin toimi siinä puhelimessa.

      • Hupsistakeikkaaa

        Sormi sen appsin kuvakkeen päälle ja sitten vasemmalle, hups.


    • Kzlzlznznznzndmd

      Keillä iphone7 ja tietää miten tuo onnistuu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe