Tulen liian nopeasti/nainen

LiianNopee

Mulla on kai positiivinen ongelma. Se on aina ollut mulla, siis sen vajaa 15 vuotta kun on seksiä tullut harrastettua.

Laukeen liian nopeesti. Mulla on tosi herkässä orgasmi, nimenomaan klitorisorkku. En tarvii paljonkaan stimulaatiota kun tulen. Eli melkeinpä suoraan sisään, rintojen imemistä ja panoa eestäpäin vähän aikaa, niin se on siinä.

Orkku kestää joitain sekunteja, ehkä 5-10. Voimakkuus vaihtelee. Usein harmittaa, kun haluis hidasta rakastelua tai pitempään panna ja kasvattaa nautintoa. Mutta. En vaan pysty kun on liian haluissaan.

Kun oon saanu, mies jatkaa. Tuntunut itsestä tulee silloin tunnoton. Siis annan miehelle loppuun asti ja koitan parhaani, mut ei enää kiihota. Useimmiten mies sit panee takaa. Hänkään ei ole mikään tantrarakastaja, mutta kestää paljon pitempään kuin mä.

Hyvää seksiä meillä on, ei siinä mitään. Mut miten oppis säätelemään itseä? Tuun aina yhdynnässä, myös tarvittaessa omin käsin. Takaapäin-asennossa tai peppuseksissä en laukea. Oon hulluna munaan sisällä. Suuseksiä tykkään antaa, mut en niin paljon vastaanottaa. Kun klitoris on niin herkkä.

Onko muilla naisilla samaa "ongelmaa"? Tietty miehetkin saa vastata. :)

12

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeenHyvää

      Multa melkein tuli ennen kuin luin sun jutun loppuun😊 Sorry😉

      • LiianNopee

        Heh, kiva kommentti. ;)


    • halukasm

      Itse tykkään kun nainen saa ennen mua mut yleensä käy vaan toisin, kiihotun itse niin heposti sit kun nainen ottaa peniksen hyväilyyn on vaikee pidätellä

      • LiianNopee

        Se on kiihottavaa kun mies on himoissaan. Seisova kalu on niin upee ja ihmeellinen.


    • Täydellisyyttä ei voi olla, mutta tilanteenne hipoo täydellisyyttä. Sellaista seksielämää, jota luvataan oppaissa, ei ole, mutta huonoa on monilla. Vaikka oppaat puhuvat tunteja kestävästä nautiskelusta, todellisilla kyselytutkimuksilla on saatu selville, että seksiakti kestää keskimäärin viitisen minuuttia.

      Teillä se on parempaa, kuin realistisesti rohkenee toivoa.

      Onnea teille!

    • Seksipetoo

      Täällä toinen seksihirmu .Tulen myös tosi nopeasti ja saan yleensä emätinorkkuja.Meillä naisilla on se hyvä puoli ,että pystyy tulemaan vaikka kuinka monta kertaa.
      Seksi on ihanaa

    • vinkinjakoa

      Itsehän kirjoitit jo ratkaisu pikku pulmaasi, takaapäin et laukea, siispä sitä herkkua eka ja ku mies alkaa olla rajoilla, vaihdatte asentoon jossa tulet nopeesti.

      Toinen vinkki vois olla sama ku liian herkille miehille, sormea sopivasti orkkuun saakka ennen seksiä (tunti-pari taukoo) ja sit vaan hommiin, pitäis kestää pidempään, mutta "ei enää kiinnosta" olo olis jo ohi.

    • hhtht

      Ota mieheltäsi vaikka suihin tai vastaavaa. Vaikka rintojen väliin naintia (jos siitä tykkäätte). Annat vain hänen ensin melkein laueta kun teet em. toimenpiteitä niin miehesi ei kestä niin pitkään laueta yhdynnässä.

    • Laukean itsekin nopeasti; 69 asennossa ensin orgasmi ja sitten rauhallinen emätinyhdyntä; näin saan ainakin vaimon kanssa jopa yhtä aikaa

    • rekee

      Nykyään harrastan seksiä kaverin muijan kanssa salaa kun sen mies eversti ja aina työssä.

    • useinherkillä

      vaihda ekan orkkusi jälkeen vähäksi aikaa vaikka antamaan suuseksiä miehellesi, äläkä anna hänen koskea klitorikseesi ennen kun sinua alkaa uudelleen himottamaan, sen jälkeen voit antaa mennä täysillä ja saada ehkä useammankin perättäisen orkun, näin ainakin minulla toimii

    • Herkkyys on vaan hyvä asia mun mielestä :) Voit oppia saamaan useita orgasmeja, kun vaihdat stimulaatiota tai miellytät miestäsi välillä. Se on ihanaa <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1147
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1022
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      887
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe