Mulla on ollut pitkään oikean käden peukalon nivel ja nimettömän rystysnivel kämmenpuolelta kipeä ja selkä on ollut kipeä lapaluun kohdalta ja nyt on tullut uusi oire, vasen ranne kipeytyi. mihinkään en ole sitäkään satuttanut. Reumakokeet on otettu eikä reumasta ole merkkejä... Mitä muuta tämä voisi olla? mitä ei lääkärit huomaa?
sormien nivelet kipeät, nyt kipeytyi vasen ranne..
3
262
Vastaukset
- NivelkivutLisääntyy
Nyt pari kuukautta sitten kipeytyi oikea lonkka, se ei rasituksesta tai sivulle ojennuksesta tykkää ja kipeytyy/ärtymystä välillä kävelystä. Ja pari viikkoa sitten kipeäksi tuli rinta/selkäranka, päätä kun kallistaa eteenpäin niin selkärangan kohdalle lapaluiden väliin koskee ja toisinpäin taivuttaessa ja käsiä ylös nostaessa ja sivulle kääntäessä rintarangan kohdalle koskee. Miksi nämä kivut leviävät? Lääkäriin ei saa aikaa, sanovat vaan puhelimessa että syö särkylääkettä ja jumppaa/venyttele mutta kun se ei auta. Onko kellään ollut samanlaisia outoja, leviäviä oireita? Pelottaa että on joku luusyöpä.
- RAL-
Nivelrikko?
- minnid
Saattaa olla fibromyalgia,kipu vaihtaa paikkaa ja muuttaa muotoaan eri aikoina,päivinä ja olotilakin. Liittyykö kankeutta ja kelien mukaan säryt? Kannattaa varata jos rahaa on fysatrille tai neurologille tällasissa jutuissa,mulla on tämä fibromyagia,kipua ilman rasitusrakaan,mm lonkissa,niska ,olat ,hartia seutu ja epämääeäistä kosketusarkuutta ja uupumista aika ajoin. Mulla alkoi myös peukalon,okiean puoleisella nivelen kivulla,pitkään ihmettelin....tosin vuosia särkenyt lihaksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894