Ostin kopan kaljaa

Kampe

Heräsin tänää kymmeneltä ja hain kaupasta kopan kaljaa, en ajatellut tänääkää lähteä etsimään olemattomia töitä. Meneehän tämä näinkin.

10

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolivikalle

Juuh minä join eka 12 tölkkiä sitten alkoi tekemään mieli tuhannen tempun Tuulaa, Tuula valitteli että römsötin on Urpon jäljillä töhnäinen ja kauhia hiivatulehduskin päällänsä :( Noh mitäpä tuosta lipitin pannun puhtaaksi ja kiipesin selkään ei tuo nyt ole niin nuuhkaa jos ranttuilee jääpi ilman!

• 98989809890

mistä kaupasta saa enää nykyaikana ostaa kaljaa koreissa?

täällä vain noita mäyriksiä, sixpäkkejä ja 24 tölkin lootia myynnissä

• Kela_tarjoaa

Tokmannilla kori olvin kolmosta 19,99e

• SosYhdistyksenJohtaja

Itse ostin heti töistä päästyäni pullon viinaa. Teen näin joka työpäivän jälkeen, koska en osaa tehdä mitään työajan ulkopuolella muutakuin ryypätä. Onneksi olen esimiesasemassa, niin voin olla duunissa humalassa niin paljon kuin haluan. Työpaikkakiusaaminenkin on mukavampaa silloin, kun on vähän humalassa, niin jaksaa raivota ja vaatia. Selvänä en uskaltaisi.

Pyöritän sosiaalista yhdistystä, joten käytännössä kukaan ei valvo tekemisiäni esimiehenä, tai ei ainakaan välitä siitä jos joku valittaa. Kukapa uskoisi kuntouttavassa työtoiminnassa olevaa työntekijää valituksen suhteen muutenkaan? Voin käytännössä tehdä mitä lystää! Voin vaikka lyödä nyrkillä jos tahti on liian hidas linnunpönttöjen tekemisessä! Kukaan ei välitä. Uhkaan kertoa TE-keskukseen, jos joku meinaa valittaa. Suurin osa vaikenee tässä vaiheessa karenssin pelossa.

On mukavata kun TE-keskus lähettää minulle hakijoita töihin eikä minun tarvitse maksaa heidän palkastaan penniäkään! Idiootit tulevat, ja minä saan vetää viinaa ja komennella heitä humalassa! Toki sosiaalinen yhdistykseni ei pyöri aivan maksimitehoilla, koska en osaa oikein johtaa tehokkaasti yhdistystä, kun olen lähinnä vain humalassa, mutta se riittää, kun työntekijät kustannetaan minulle suomalaisten verovaroin, eikä minun tarvitse huolehtia palkasta.

Jos joku vänkäri irtisanoutuu ja ottaa siitä karenssin, niin riittää vain että avaan uuden viinapullon ja kilautan TE-toimistoon pienessä kännissä, että "lähettäkääpä mulle uusi tekijä tänne kuntouttavaan työtoimintaan, keksikää nyt jotain, uhatkaa perkele vaikka karenssilla jos ei saavu savottaan! Vaippani tarvitsisivat vaihtoa kun laskin juuri housuun!", ja aina ovat TE-virkailijat lähettäneet uuden ilmaisorjan.

Aina ensimmäiseksi teen selväksi että työstä ei makseta palkkaa, työajan suhteen vaaditaan ilmaisorjalta joustavuutta, ja jos viinani loppuvat niin pummi hakee mulle uuden pullon ylitöitten päätteeksi omalla ajalla päivän jälkeen. Nyt otan lisää viiinaaa ja huomenissa taas kännissä alistamaan kuntouttavan työtoiminnan tekijöitä pajalle.

• daafafddffefsfasf

Varo ettei pummi myrkytä sun viinojasi!

• 20172017

Aika naseva kirjoitus ansaitset kunniamaininnan.Suomi nousuun.

• työllistäjä

Mä taas puolestani työllistän muita melko tehokkaasti juomalla kaljan sijaan vanhaa kunnon Koskenkorvaa!

Ajatelkaapa, kuinka tehokkaasti työllistän:

- valtavat alkoholiverot valtiolle, joilla on työllistävä vaikutus
      - alkon myyjät ja koko alkon organisaatio viljapellosta aina pulloon hyllyssä työllistää monin tavoin
      - putkareissut työllistävät poliiseja ja putkavartijoita
      - sairaalareissut työllistävät terveydenhuollon henkilöstön
      - avioeroriita vaimon kanssa työllistää juristeja
      - huoltajuusriita työllistää tehokkaasti myös sosiaaliviranomaisia

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ei aina pidä miettiä pessimistisesti sitä työttömyyttä, vaan itsensä voi nähdä positiivisessa valossa suurena yhteiskunnan työllistäjänä.

• Jlu

Kela sponssas taas viikonloppu kaljat, tehkää te muut ahkerasti töit et mul riittää kaljaa kaupas.

• Entinenalkoholisti

Ei se juominen hauskaa oo kokeilkaa katkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2242
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      218
      2119
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1428
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1183
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      84
      930
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe