Hei! Miten teillä muilla alan työpaikkoja hakevilla on mennyt? Meinaan vaan tuntuu että saa hakea ja hakea mutta ei pääse edes haastatteluihin. Onko alalla sitten kovasti piilotyöpaikkoja, joita voisi koittaa saavuttaa? Itselläni on asiakaspalvelukokemusta paljon mutta haluaisin enemmän toimistotehtäviin esim. back office tai toimistoassistentti. Amk koulutuskin olisi tosin alana on matkailun restonomi mutta minusta tuon pitäisi olla ihan hyvä pohja monenlaisiin tehtäviin. Monet työthän oppii vain tekemällä. Hakijoita tuntuu olevan vaan pirusti moneen paikkaan, joita olen hakenut (pk-seutu). Vaikka täällä luulisi töitä olevan jos jossain on. Alkaa vaan turhauttaa tämä jatkuva hakeminen ilman tulosta mutta samassa veneessä varmaan moni. Matkailualalla taas ei ole oikein paikkoja, joita hakea :(
Toimistoalan tehtäviin
Hakijalady
0
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623