Miksi ne valtuuston puupäät hyväksyivät hiljaa uuden kunnanjohtajan palkan ja herrasopimuksen (vuoden palkka, jos irtisanoutuu tai sanotaan irti)? Kukaan ei uskaltanut sanoa mitään, kun asia otettiin esille. Aika pellejä tyyppejä.
kunnanvaltuusto
7
208
Vastaukset
- kunnanjohtaja1
Eipä kukaan uskalla arvostella, vaikka suomalaiset puhumattakaan eurajokilaisista ovat maailman kateellisimpia ja sisäänpäinkääntyneimpiä ihmisiä. Hyväksyttekö todella herrasopimukset Imutatteko herroja?
- Merimiehenkaveriiii
Joku olis tehny varmaan halvemmalla...mutta sitä ei passaa päästää puikkoihin. Sitten olis tasapuolisuus ollut haavetta vain.
- fuckthemall
Vaikka saisi potkut palkkaa maksettaisiin vielä seuraavat 12 kuukautta!!!! Kiva kuulla näin aktivoituna työttömänä Eurajoen kunnalla - peruspäiväraha plus 9 euroa päivässä . Jos kieltäydyn - 3 kuukauden karenssi. Herrat on herroja, narrit narreja....
- masentavaa
Ei kannata kieletäytyä missään nimessä. Jää vaikka sairaslomalle masennuksesta.
- Hölmöläistenkunta
Ei tartte edes saada potkuja. riittää että sanoo itsensä irti koeaikana joka kestää kesäkuuhun asti. Onhan sillä virka edelleen Raumalla jota ei ole lopettanut jostain kumman syystä. kyllä minä ottaisin sen 100tonnia (vuoden palkka) näiltä hölmöiltä ja jatkasin samassa hommassa missä on ollut Raumalla.
- Tosi-hölmöläinen
Tutustupa uudelleen siihen johtajasopimukseen. Ei saa muuta kuin irtisanomisajan palkan jos itse itsensä irtisanoo. Ei kannata uskoa kaikkea mitä ihmiset puhuu tai lehtiin tai nettiin kirjoittaa.
- valekunta
Tosi-hölmöläinen kirjoitti:
Tutustupa uudelleen siihen johtajasopimukseen. Ei saa muuta kuin irtisanomisajan palkan jos itse itsensä irtisanoo. Ei kannata uskoa kaikkea mitä ihmiset puhuu tai lehtiin tai nettiin kirjoittaa.
Älä valehtele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791826Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771447Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111899
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843