Heips! Mä siis käyn kotikoulua.. Onko muita jotka käy? Kyselkää kaikkee :3
Oon siis 12-v tyttö
Käyn koulua kotona, kyselkää
26
337
Vastaukset
- siionin.virsikirja
Mikä on hurskaan ja vanhurskaan ero?
- 42v
Jumala on vanhurskas. Ihminen voi olla hurskas eli oikeamielinen ja nuhteeton muiden ihmisten mielestä, mutta onko hän Jumalan mielestä hurskas. Jos on, niin silloin ihminen on vanhurskas eli Jumalalle kelpaava. Tekopyhä hurskastelija ihminen ei ole vanhurskas.
Luulitko kysyväsi vaikeita? ;) - 33v.m
No ehkä ne 12-vuotiaalle vois olla vähän bengalia mutta ei noin vanhalle, etenkin jos olet asialle vihjitty tahi itsesi näiden seikkojen tutkisteluun vihkinyt
Toimiiko Jenkem mielestäsi hyvin? Itsellä yksi pallo valmistumassa.
- 12v
En käytä huumeita mut kyl mä uskon et se sulle varsinkin toimii.
- kirjauduvainulos
12v kirjoitti:
En käytä huumeita mut kyl mä uskon et se sulle varsinkin toimii.
Jenkem on terveellinen lääke.
- 12v
Se on impattava huume joka valmistetaan ulosteesta ja virtsasta..
Miksi käyt kotikoulua ja koetko, että se on sinulle paras koulumuoto?
- 12v
Mä en viihtynyt mun edellisessä koulussa ja en pystynyt keskittymään meluisessa luokassa, ja haluaisin päästä lääkäriksi niin nyt mulla on mahdollisuus valita itse painotteiset oppiaineet. Ja mun mielestä tää on mulle paras koulumuoto.
12v kirjoitti:
Mä en viihtynyt mun edellisessä koulussa ja en pystynyt keskittymään meluisessa luokassa, ja haluaisin päästä lääkäriksi niin nyt mulla on mahdollisuus valita itse painotteiset oppiaineet. Ja mun mielestä tää on mulle paras koulumuoto.
No sehän on hienoa!
Toivottavasti pystyt kuitenkin harjoittelemaan myös ryhmätyötaitoja ja paineensietokykyä jossain. Lääketieteen opinnot eivät taida olla sieltä kevyimmästä päästä....
Mutta onnea ja menestystä. ☺- 12v
Kiitos, olen kyllä tehnyt ryhmätöitä yms 6 luokkaan asti mutta sitten alkoi tulevaisuudessa pärjääminen kiinnostamaan että niin..
Opettaako huoltaja vai tuleeko joku opettaja teille?
- 12v
Mun äiti on ammatiltaan opettaja niin se opettaa mua.
- Nieisiitäsen
Miltä tuntuu tietää, että et osaa toimia niinkuin normaalit ihmiset, ja tämä tekee sinusta muita huonomman?
- 12v
Olin "tavallisessa" peruskoulussa 6-luokkaan asti... Ja päädyin opiskelemaan kotona, koska haluan pärjätä elämässä, koska mulla sentään on sellanen. 5-luokan todistuksessa keskiarvo 9,6.. Että joo kyllä se olisi saanut olla se tasan 10... Olenpa pettynyt itseeni, menenpä tästä tekemään itsemurhan. Ei, mun elämä ei ole ollenkaan muiden omaa huonompi, jos sitä yrität sanoa ja saada mua tuntemaan niin. Niin turha tulla tänne lievittämään omaa pahaa oloa. Maailman kaikki ihmiset on kuule ihan tasa-arvoisia, sä et sitä voi muuttaa vaikka kuinka toivot ;)
- Truuu
12v kirjoitti:
Olin "tavallisessa" peruskoulussa 6-luokkaan asti... Ja päädyin opiskelemaan kotona, koska haluan pärjätä elämässä, koska mulla sentään on sellanen. 5-luokan todistuksessa keskiarvo 9,6.. Että joo kyllä se olisi saanut olla se tasan 10... Olenpa pettynyt itseeni, menenpä tästä tekemään itsemurhan. Ei, mun elämä ei ole ollenkaan muiden omaa huonompi, jos sitä yrität sanoa ja saada mua tuntemaan niin. Niin turha tulla tänne lievittämään omaa pahaa oloa. Maailman kaikki ihmiset on kuule ihan tasa-arvoisia, sä et sitä voi muuttaa vaikka kuinka toivot ;)
Luetun ymmärtämisessäsi ainakin on hiomista.
- Truuu
12v kirjoitti:
Ja "kaikki ihmiset on kuule ihan tasa-arvoisia." Nyt oli niin naiivisti sanottu että huhhuh. Valkoset on mustia korkea-arvoisempia, miehet on naisia korkea-arvoisempia, heterot on seksuaalivähemmistöjä korkea-arvoisempia, kristityt on juutalaisia korkea-arvoisempia ja rikkaat on köyhiä korkea-arvoisempia. En tiä mitä sulle siellä kotona on opetettu, mutta näin se menee oikeessa maailmassa. Todellisuus on kylmä ja kurja helvetti, jossa vähemmistöjä halveksitaan ja todellinen rakkaus on pelkkä unelma.
"Kaikki on tasa-arvoisia, mutta jotkut ovat muita tasa-arvoisempia." - 12v
Truuu kirjoitti:
Ja "kaikki ihmiset on kuule ihan tasa-arvoisia." Nyt oli niin naiivisti sanottu että huhhuh. Valkoset on mustia korkea-arvoisempia, miehet on naisia korkea-arvoisempia, heterot on seksuaalivähemmistöjä korkea-arvoisempia, kristityt on juutalaisia korkea-arvoisempia ja rikkaat on köyhiä korkea-arvoisempia. En tiä mitä sulle siellä kotona on opetettu, mutta näin se menee oikeessa maailmassa. Todellisuus on kylmä ja kurja helvetti, jossa vähemmistöjä halveksitaan ja todellinen rakkaus on pelkkä unelma.
"Kaikki on tasa-arvoisia, mutta jotkut ovat muita tasa-arvoisempia."No jos maailma on "täysin epätasa-arvoinen" sinun mielestäsi, niin sä kyllä kuuluisit siihen vähemmistöön, eli "ei niin tasa-arvoisiin",että sun on turha mulle tulla selostamaan miten kamala ja kylmä tää maailma on, koska me asutaan upeassa maailmassa, mutta ihmiset(kuten sinä), pilaatte sen. Älä ole rasisti. Voisit itsekkin olla tummaihoinen, nainen, köyhä, juutalainen, homo- tai biseksuaalinen. Mitäs sitten? Ei ole varaa mulle tulla saarnaamaan siitä, että tosirakkautta ei ole, noh ei mulla nyt vielä tässä iässä, mutta tolla asenteella sulla ei koskaan. Turha valittaa, että maailma on ihan kylmä ja epätasa-arvoinen, koska se on sellainen vain sinun ja joidenkin muiden rasististen, pessimistien henkilöiden näkökulmasta. Mutta minä satun olemaan optimisti, enkä tuollainen dominoiva rasisti. En ole enää niin pieni, että uskoisin tuollaiseen, tai no en halua uskoa tuollaiseen fasistiin.
Hauskaa päivänjatkoa! ;) - 12v
12v kirjoitti:
No jos maailma on "täysin epätasa-arvoinen" sinun mielestäsi, niin sä kyllä kuuluisit siihen vähemmistöön, eli "ei niin tasa-arvoisiin",että sun on turha mulle tulla selostamaan miten kamala ja kylmä tää maailma on, koska me asutaan upeassa maailmassa, mutta ihmiset(kuten sinä), pilaatte sen. Älä ole rasisti. Voisit itsekkin olla tummaihoinen, nainen, köyhä, juutalainen, homo- tai biseksuaalinen. Mitäs sitten? Ei ole varaa mulle tulla saarnaamaan siitä, että tosirakkautta ei ole, noh ei mulla nyt vielä tässä iässä, mutta tolla asenteella sulla ei koskaan. Turha valittaa, että maailma on ihan kylmä ja epätasa-arvoinen, koska se on sellainen vain sinun ja joidenkin muiden rasististen, pessimistien henkilöiden näkökulmasta. Mutta minä satun olemaan optimisti, enkä tuollainen dominoiva rasisti. En ole enää niin pieni, että uskoisin tuollaiseen, tai no en halua uskoa tuollaiseen fasistiin.
Hauskaa päivänjatkoa! ;)*pessimististen
- aids_aids_aids_aids_aids
12v kirjoitti:
No jos maailma on "täysin epätasa-arvoinen" sinun mielestäsi, niin sä kyllä kuuluisit siihen vähemmistöön, eli "ei niin tasa-arvoisiin",että sun on turha mulle tulla selostamaan miten kamala ja kylmä tää maailma on, koska me asutaan upeassa maailmassa, mutta ihmiset(kuten sinä), pilaatte sen. Älä ole rasisti. Voisit itsekkin olla tummaihoinen, nainen, köyhä, juutalainen, homo- tai biseksuaalinen. Mitäs sitten? Ei ole varaa mulle tulla saarnaamaan siitä, että tosirakkautta ei ole, noh ei mulla nyt vielä tässä iässä, mutta tolla asenteella sulla ei koskaan. Turha valittaa, että maailma on ihan kylmä ja epätasa-arvoinen, koska se on sellainen vain sinun ja joidenkin muiden rasististen, pessimistien henkilöiden näkökulmasta. Mutta minä satun olemaan optimisti, enkä tuollainen dominoiva rasisti. En ole enää niin pieni, että uskoisin tuollaiseen, tai no en halua uskoa tuollaiseen fasistiin.
Hauskaa päivänjatkoa! ;)Ihmiset eivät ole tasa-arvoisia, se on fakta, ei rasismia.
- Truuu
aids_aids_aids_aids_aids kirjoitti:
Ihmiset eivät ole tasa-arvoisia, se on fakta, ei rasismia.
Kiitos.
- Truuu
12v kirjoitti:
Hauskaa päivänjatkoa! ;)En listannut omia mielipiteitäni, vaan faktoja. Tässä maailmassa mustia, homoja, juutalaisia ja naisia pidetään vähempiarvoisina. Olenko itse tätä mieltä? En. Onko yhteiskunta tätä mieltä? Kyllä.
- 12v
aids_aids_aids_aids_aids kirjoitti:
Ihmiset eivät ole tasa-arvoisia, se on fakta, ei rasismia.
Mutta on rasismia ajatella/sanoa, että naiset ovat miehiä huonompia, vaaleaihoiset arvokkaampia kuin tummaihoiset? Paskapuhetta. Sovitaan nyt näin, että ihmisillä ei kellään ole mitään arvoa, niin kukaan ei sorru rasismiin.
- 12v
Truuu kirjoitti:
En listannut omia mielipiteitäni, vaan faktoja. Tässä maailmassa mustia, homoja, juutalaisia ja naisia pidetään vähempiarvoisina. Olenko itse tätä mieltä? En. Onko yhteiskunta tätä mieltä? Kyllä.
Olisit sanonut sitten oman kantasi...
Minkälaista on olla ilman ystäviä? Siis itselläkään ei ole, mutta dokumentoin muiden ihmisten kaverottumuus -tunteita.
- Samuel.Psalmiakkipasta
Mitä vaarallista on maailmanmestarissa?
namliaam okok aatseM: suatsav.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641138Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä151926- 57797
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67737Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269736Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6711- 62662
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180659Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31635- 29618