Selvänäkijä ja kuulija paikalla,mitä haluat tietää

Madane-Xanadu

Kysy rohkeasti, olen kokenut selvänäkijä ja ennustaja.

91

1714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ILMANPILLUU

      Monta räväkköö juttua jiäp tekemättä, jos sinä et niitä tie.

      • Madane-Xanadu

        42. Näen myös selvästi, että saat pian erittän pahan ja kivuliaan herpeksen.


    • jonne18

      Saanko tänä vuonna viimeinkin pimppiä?

      • Madane-Xanadu

        Näen, että et saa pimppiä, mutta saat rajun herpeksen.


    • siihenjäi

      Ei koska sinulle tehdään sukupuolen vaihtoleikkaus.

      • Madane-Xanadu

        Koen voimakkaasti, että saat todella ilkeän visvasyylän genitaaleihesi.


      • Anonyymi

        Kiva


    • tulevanasuvenaaurinkoa

      Paistaako tulevana suvena aurinko minun yönsilmään?
      Saanko kunnon täytettä?

      • Madane-Xanadu

        Et saa. Mutta tulet saamaan peräpukamat ja kupan. Sekä satiaiset persekarvoihin.


      • Anonyymi
        Madane-Xanadu kirjoitti:

        Et saa. Mutta tulet saamaan peräpukamat ja kupan. Sekä satiaiset persekarvoihin.

        kuka ampui Palmen takaapäin gustafsson ja Skandia mies olivat etupuolella
        tapaus on liian vaiikea ruåttin pollsille,pikku vihje palmen takana oli mamu
        jota ei poliittisista syistä voida epäillä Lisppettikös sen teki


    • eipelota

      Missä sarjahukuttaja piileskelee?

    • KYLANTULEVAISUUS

      Arvoisa selvänäkijä ostaako öky maanviljelijä pankkilainalla ison peltohirviö Fordin nelivedon sekä onko odotettavissa maidon tuottaja ja metsänomistaja leventelijän rehvastelua kylillä mitenkä halvalla tuli ostettua varallisuutta ja sekä mitenkä pahoja on kanssaihmiset ovat.

      • Madane-Xanadu

        Ostaa zetorin, lehmät menee umpeen ja viljelijä saa hirvittävän herpeksen halvalta naiselta.


    • jantteri.jemulainen

      Saanko tänävuonna mitään sukupuolitautia?

      • Madane-Xanadu

        Ole huoleti, kyllä saat! Visvasyylän, herpeksen ja negrosankkerin.


    • hannucommeri

      Voe voe....Tänä talvena saat.Ammu se vanha Karhu-naaras pesäänsä ja ennenkuin kylmenee vetele persiisiin sitä.Eikä sun tarvitse ottaa valokuvia/videoo kun palat kuin porkkana turistin soiton ja dna-testin jälkeen...Että pitääkö aina paljaalla...??Kysyn vaan,sinä kieroutuneesti saita metsästäjä,kannattiko...?

      • Madane-Xanadu

        Näen selvästi, että aivan pian saat rakkuloita genitaaleihisi. Näen, että kyseessä on visvasyylä sekä herpes.


      • VALOTPALAA
        Madane-Xanadu kirjoitti:

        Näen selvästi, että aivan pian saat rakkuloita genitaaleihisi. Näen, että kyseessä on visvasyylä sekä herpes.

        Selvästi näkee valot palaa ketään ei ole kotona sekä penaalin terävin kynä puuttuu.


      • Madane-Xanadu

        Näen, että saat kynän pian anukseesi. Syvälle!


    • 2000ekk

      Saavatko aikamiespojat tänä vuonna valtiolta 2000€/kk elämän laadun parantamiseen?.

      • Madane-Xanadu

        Eivät saa, mutta saavat ruskeaa reikää, homomiehiltä. Höyteenä tulee aids.


    • Madamepompidou

      Minkäs verran on ikää "MadaNe-Xanadulla"? Jokos on koulut käyty ja silleen? Miten pitkä ura on edessäsi?

      • Madane-Xanadu

        Olen kokenut näkijä. Näen, että saa todella hurjan kupan sekä syfiliksen tämän vuoden aikana!


      • Madamepompidou

        No mutta miten sitten on niin vaikea vastata kysymyksiin, kun olet kerran niin kokenut, vai jäikö sanavarasto pelkän kupan ja syfiliksen varaan. Tiedoksi "tietäjälle", että kuppa on sama, kuin syfilis, eivät kaksi eri tautia.


    • uteliaskyselijä

      Miksi kaikki Sinun mukaan vaan saa jonkun veneerisen taudin?

      • Madane-Xanadu

        Näen sen selkeästi!


    • u-telias

      Tuleeko rompepäivistä menestys?

      • Madane-Xanadu

        Ei tule, mutta siellä tulee leviämään herpes todella rajusti. Puhkeaa myös visvasyylä epidemia.


    • SaparonSuoristaja

      Saparon suoristava tapahtumasarja on sattunut Oulun lähistöllä. Karju on joutunut astumaan toisen lajin kumppanin. Karjun ikää ei ole kerrottu mutta tiedetään, että se oli noin 250 kiloinen. Kumppanina toimi mieshenkilö, hänen ikää, painoa tai etnistä taustaa ei ole kerrottu. Miehen epäillään olleen mahdollisesti humalassa. Rituaalia ei suoritettu miehen omassa sikalassa.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701212200057471_uu.shtml

      Voiko karju vielä eheytyä tämmöisestä tapahtumasta? Miten tässä tulisi oikein toimia, että kaikki päättyisi vielä hyvin?

      • Madane-Xanadu

        Karju selviää, mutta mies tulee saamaan sikaviruksen peräaukkoonsa.


    • UjoPiimä1

      Löydänkö ikinä naista elämääni, olen kamalan ujo ja arka.

      • Madane-Xanadu

        Löydät, mutta nainen on huono, saat häneltä herpeksen.


    • SavotanSonni

      Minä ikä 70v. Olen kokematon seksi asioissa. Kaikki kaverini kehuvat 69 asentoa. Voitko neuvoa minua?

      • Madane-Xanadu

        Näen, että sinun tulee pikaisesti hakeutua mt hoitoon. Näen myös, että sinulla on tosi paha visvasyylä.


    • onaikoihineletty

      Oulussa sikalasta tullut isäntäväelle hälytys ylimääräisestä liikkujasta ja kun menivät paikalle,niin sikalassa oli alaston mies ja 250 kiloinen sika miehen päällä tyydyttämässä tarpeitaan. Talonväen tullessa paikalle mies lähti housut kintuissa karkuun autollaan,mutta pahaksi onneksi auto suistui ojaan ja poliisit nappasivat humalaisen autoilijan kyytiinsä. Juttu tämän päivän lehdessä.

      • Niinmitäpätuumaat

        Niipä niin ja mitähän tuumaa tästä MadaNe-Xanadu, hänhän on hyvin kiinnostunut juuri näistä peräaukko asioita henkilökohtaisesti, joten jään odotmaan syvällistä asiantuntija lausuntoa.


      • Madane-Xanadu

        Näen, että genitaalejasi runtelee hirvittävä hiivatulehdus sekä herpes!


    • kauhusta.kankea

      Rakentaako Trump nurmeksen ympärille muurin?

      • Madane-Xanadu

        Kyllä rakentaa, näin estetään nurmeslaisia riivaavan herpes -ja visvasyyläepidemian leviäminen.


    • selvällenäkiälle

      Onko asia ihan selvää,että kepun Berner on lähetetty eduskuntaan pelastamaan autoliikkeitä,eikös Berner ole uusien autojen maahantuoja. Vähän haisee siltä,kun Laakkosellakin aloitetaan YT veuvottelut väen vähentämiseksi kun kauppa ei käy ja sitten lehtien tekopuolellakin on alamäki tilausten suuren vähenemisen vuoksi. Onko kumminkin nämä hallituksen toimet vain huonontaneet tilannetta,koska Berner ei yksin asioista päätä,vaikka kovasti uhoaa.

      • Madane-Xanadu

        Näen väkevästi, että Bernerillä on herpes levinnyt aivoihin.


      • epänäkijä

        No sen nyt näkee sokea Reetakin!


    • Yksinäinenratsastaja666

      Onko Nurmeksessa hyvää naista, joka ei pettäisi?:(

      • Madane-Xanadu

        Ei ole, mutta sinulla on pian visvasyylä ja kuppa.


    • YkäJaYksin

      Minulla ei ole lapsia, ei sukua hengissä, ja olen vasta 46v.

      Minun kohtalo ei tule olemaan hyvä, onneksi on vielä tuo kissa. Ainut ystävä :(

      Kun siitä aika jättää, niin voi kauhistus!

    • TOINENKISSA

      Hanki itsellesi ja kissalle toinen kissa kaveri.

    • dfgngng

      Onpahan surkea selvänäkijä joka ei näe mitä haluamme tietää. Amatööri!!!

      • Madane-Xanadu

        Näen, että haluat saada herpeksen ja visvasyylän. Ne myös saat. Pian.


    • pelokasäiti

      Tuleeko pojastamme homo? :(

      • Madane-Xanadu

        Näen vahvasti, että tulee, oikeen kunnon sontaseikäritari! Mutta älä huoli, nykyään saa hyviä liukuvoiteita.


    • kassijaakko

      Saanko tänään pildeä?

      • Madane-Xanadu

        Et saa, mutta näen voimakkaasti, että saat visvasyylän heppiisi.


    • meneekö_puis

      Kuoleeko Ville pian?

    • OSTINHALVALLA

      Selvännäkijä varoittaa metsän & lypsytilallista maanviljelijä vanhaa isäntää liiallisesta kehumisesta varallisuudellaan. Kanssaihmisistä vikojen etsintä julkisella paikalla kovaan ääneen kannattaisi lopettaa. Et huomaa omia puutteittasi v itun ökyilijä

      • Madane-Xanadu

        Näen selkeästi, että saat pian paskatalikon pyllyysi. Sekä herpeksen.


    • KuvastinKerto

      Vanhempi isäntä maanviljelijä maidontuottaja metsänomistaja. Kyllillä rehvastelu varallisuudella kannattaa lopettaa. Olet tuonut itsestäsi tyhmän kuvan.

      • Madane-Xanadu

        Näen, että saat tänään visvasyylän.


    • AliPalkatutTekee

      Eikö isännälle ole töitä maatalousyrityksessä kun kulkea kylillä rehvastelemassa halvalla saadulla varallisuudella.

      • Madane-Xanadu

        Koen vahvasti, että olet homo ja saat aidsin.


    • pohdintaa1

      Olenko homo? Jopa sontareikäritari? Fäggis?

      • Madane-Xanadu

        Kyllä olet, ja pahinta laatua. Saat pian syövän peräaukkoosi!


    • pankonpoika

      Mitä näet tänään?

    • pystytkömuuta

      Mitäs minulle povaat kun minulla on jo kaikki mahdolliset taudit?

      • Madane-Xanadu

        Näen näin, hyvin selvästi. Kehittyy ihan uudenlainen tauti, ja sinä olet ensimmäinen joka sen saa.


      • Anonyymi
        Madane-Xanadu kirjoitti:

        Näen näin, hyvin selvästi. Kehittyy ihan uudenlainen tauti, ja sinä olet ensimmäinen joka sen saa.

        Huomatkaa, madane xanadu ennusti koronan jo liki 3 vuotta sitten!


    • PyhäCalixtus-I

      Millon Paavi tulee käymään Nurmeksessa? Siitä on ollut puhetta jo pitkään!

      • Madane-Xanadu

        Paavi sai pahan herpeksen, käynti toistaiseksi peruttu.


    • vieläkumilla

      Onko uudella naisystävälläni veneerisiä tauteja?

      • Madane-Xanadu

        Kyllä on, mutta ei huolta, sinulla on myös samat taudit, eli herpes ja visvasyylä. Bonuksena sinulla on myös kuppa ja negrosankkeri. Joten voitte huoleti hommailla paljaalla!


      • vieläkumilla

        Kiitos, jätetään tänään kumi pois!! :)


    • Kyllä.se.tietää

      Selvänäkijä tietää ja kertoo hiiltämön menevän persnettoon.

    • yrjöyksinäinen

      Löydänkö ikinä rakkautta elämääni? :(

      • Madane-Xanadu

        Et. Löydät halvan naisen ja häneltä saat rajun visvasyylän ja herpeksen.


    • katkarapu

      Onko p e n i kseni liian pieni? Olen 14v.

    • selvänäky

      Kaikista tulee selvänäkijöitä,kun jättää sen viinan ottamatta,sellaisen arvon annan näille muka selvänäkijöille.

      • Madane-Xanadu

        Olen kokenut näkijä. Nostan sinulle kortin. Ja herpeskortti nousi, saa pian kivuliaanherpeksen genitaaleihisi.


      • Oikeaselvännäkijä

        Olen selvännäkijä ammattilainen ja nään,että Madane-Xanadu kuolee tapaturmaisesti.Tuli viikate musta kortti!!!


    • Anonyymi

      Nosta kortti minulle.

      • Anonyymi

        Nostin, kortissa lukee, visvasyylä!

        T Madane-Xanadu


    • Anonyymi

      Selvänäkijät vähenee vauhdilla, koska alkaa kaikki pyöriä pikku hiprakassa, kun ei tätä muuten kestä.

    • Anonyymi

      Koska Nurmes kuihtuu olemattomiin?.

      • Anonyymi

        Nurmesta odottaa nousukausi, kiitos jurttivaaran!

        T madane xanadu


    • Anonyymi

      Kuka on isäntä talossa?

      Tosimies on isäntä talossa.

      sääntö 1. tee heti alusta selväksi kuka sanoo viimeisen sanan
      sääntö2. älä anna naiselle vallan käytössä alkuhuumassasi pikkusormeasi, sillä
      pikkuhiljaa se alkaa ääni kovenemaan ja rupee määräilemään ja kun
      nainen alkaa johtamaan niin kohta on kaikki menossa päin pee....tä
      muutut sen jälkeen koiraksi ja sen jälkeen kynnysmatoksi.
      sääntö 3. naisen paikka on pääasiassa keittiön ja makuuhuoneen välillä, niin ei
      pääse tapahtumaan suurempia vahinkoja,
      sääntö 4. jos heti alussa huomaat että nainen alkaa johtamaan, unohda koko juttu
      se tietää vaikeuksia myöhemmin.
      sääntö 4. nainen on hyvä kaveri mutta ei yksin johtaja, ja jos se ei tyydy tähän
      niin etsiihän se niin kauan kun löytää sen kynnysmaton.

      näillä sitä pärjää normaali nyky elämassä jo hyvin pitkälle, ja ei tarvii aina väitellä.

    • Anonyymi

      Mitä näet minun tekevät tulevaisuudessa. Olen nyt työtön!

      • Anonyymi

        Näen sinut suomen seuraavana presidenttinä. Saat myös herpeksen.

        T madane xanadu


    • Anonyymi

      Näen, että ennustajalla ei ole lääkitys kohdallaan ja vapaata liikkumista yhteiskunnassa tultanee rajoittamaan. Saatat olla vaaraksi itsellesi ja muille.
      Odota rauhassa, kyyti tulee pian.

      • Anonyymi

        Näen lettuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen lettuja!

        Näen letuissa visvasyyliä.


    • Anonyymi

      Onko Saatsi Suomen seuraava presidentti?.

    • Anonyymi

      Minäkiin olen selvännäkijä, mutta näen myös humalaisen. Eilen näen yhden selvän miehen keskustassa, joten olen selvänäkijä.

    • Anonyymi

      Näen ison metallien kuljetukseen rakennetun rekan lastaamassa Känkkäälässä Puustako rakennelmia vietäväksi rautatehtaalle sulatukseen, sen pituine se.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe