Mitä hyötyä on olla muslimi? Onko islam ainoa oikea uskonto maailmassa?
Kysymys muslimille
24
314
Vastaukset
- peerti
ihminen joka kääntyy muslimiksi ottaa pedon merkin . siis islam on saatanasta ,näin sen voi sanoa tekojensa perusteella.ei kukaan tasapainoinen ihminen voi hyväksyä islamia sen väkivaltaisuuden ja pedofilian vuoksi....toista on jeesuksen julistama rakkaus jumalalta,sillä se on ainut pelastus ihmiskunnalle. islam on suurin terroristia tukeva väärän uskonnon mahti. OIKEA USKO ON RAKKAUTTA
- tiedän.kaiken
islam ei ole uskonto, mutta Muhammed ovelana käytti uskomuksellisuutta, eli taikauskoa, hyväksi rakentaessaan valtakuntaansa. Hän naamioi valtataistelunsa sekä raa'an luonteensa uskonnon verhoon. allah antaa luvan. You know. islam tietyistä syistä sallii epäinhimillisiä asioita, kuten pedofilian, raiskaamisen, sadistisen kiduttamisen, eläinten kaltoinkohtelun jne. sekä luo ylivertaisuuden harhan. Sellaiset asiat näet viettelee ihmisen ja houkuttelee esiin tukahdutettuja barbaarisia luonteenpiirteitä. islam myös uskottelee, että kaikki muut on vihollisia, jotka pitää orjuuttaa, karkoittaa tai tappaa. islam ei ole uskonto, vaan petos, jonka uhreja on myös muslimit.
- alfa123om22
Itselläni on vähän hakusessa noiden kahden kysymyksen asettama reaaliteetti.
Uskoin vielä muutama päivä sitten, että Intian uskonnot ovat varmalla pohjalla myös, mutta sitten satuin kuulemaan äänikirjan Upanisadit. Noiden upanisadien alussa varoitettiin Nooan aikaisin äänenpainoin Jumalan pojista. Ikään kuin olisi sanottu, että kaikki henkivallat ovat vieraiden planeettojen henkivaltoja tai Jumalten poikia. Jopa Intiassa esiintyvät henkivallat.
Ei voi siis täysin luottaa siihen, että edes Intian hienot uskonnot olisivat tosia.
Islam on Jumalan oma uskonto. Ja se tarjoaa todella hyvätasoisen johdatuksen Koraanin lukijoille (mieluummin oikea käännös), oppii puhumaan vilpittömästi ja mikäli on painanut mieleen Koraanin jakeita niin oppii kirjoittamaan itse kirjoja.
Nämä hyödyt ovat itselleni mieleen, mutta muitakin hyötyjä voi olla.
Koraani antaa ymmärrystä ja tietoa. Haditheihin en ole vielä tutustunut kovin hyvin, joten en tiedä niiden hyödyistä paljoa.
Islam on Jumalan oma uskonto ja ainoa uskonto, joka hyväksytään Jumalan edessä. Se on myös paras kaikista uskonnoista ja jokaisen muun uskonnon yläluokka on luultavasti tutustunut Koraaniin ja noudattaa sitä osittain.
Intian uskonnoista on paljon hyötyä myös, mutta niin oli joidenkin mielestä Jumalten pojista yleisestikin. Juutalaisuudesta on myös paljon hyötyä, mutta tuo kansa on melko suljettu kokonaisuus muilta kansoilta. Kristinuskon hyödyt eivät ole yhtä ilmeiset, mutta usko Jeesusen sanoihin evankeliumissa voi aiheuttaa sen, että saa Pyhän hengen. Ja myös parantumisihmeitä tapahtuu varmasti lähes päivittäin.
Kyllä islamin uskontunnustus on mielestäni kaikkein paras. Muistakin uskonnoista on hyötyä, vaan islam on paras kaikista uskonnoista.- aloituksentekijä
No mikä on kohtalo jos ei ole tuossa mainitsemassasi uskonnossa? Joutuuko helvettiin vai muuten vaan tuomituksi jos vaikka on ateisti? Onko joku rangaistus kuoleman jälkeen jos esim luopuu uskosta vaikka nyt islamista. Onko tämä allah persoonallinen olento maapalon ulkopuolella joka on aina ollut?
- näiinnonn
jeesus sanoi että väärän profeetan tunnistaa siitä jos ei tunnusta jeesusta jumalan pojaksi. siis jeesus jumalan poika varoitti tuosta väkivaltaisesta väärästä profeetasta satoja vuosia ennen muhametin eli saatanan ilmestymää.
- alfa123om22
Pelastumisen suhteen islam on kirottu jos lahkoutuu. 73 lahkosta 72 menee helvettiin. Kristityistä puolestaan lahkot pelastuvat. Ei islam ole pelastuksen kannalta sen parempi kuin kristinusko. En tiennyt sinun ajattelevan pelastumista ja iankaikkista elämää kun esitit kysymyksen, vaan kuvittelin sinun ajattelevan paljon alempia hyötyjä. Kristuksessa ei ole mitään kadotutustuomiota ja ihmisen sydämeen Jumala on asettanut iankaikkisuuden.
En ylipäätään ymmärrä hössötystä pelastuksen suhteen. Ei ole muuta syntiä, jota ei anneta anteeksi kuin pyhän hengen pilkka. Ei ole kiva elää jatkuvasti kuoleman rajamailla niin kuin itse elin kun palvoin Jeesusta Jumalana. Vasta kun löysin oikean Jumalan katosi kaikki kuolemanpelko. Jos sinulla on epäilyksiä pelastumisen suhteen tai jos on kuoleman pelkoa ja kuoleman rajamailla elämistä niin epäilemättä palvot silloin väärää Jumalaa.
Kun palvoo vain yhtä oikeaa Jumalaa niin ei ole syytä pelätä kuolemaa. Ei minun tarvitse kysellä enää pelastunko vai en; se on täysin Jumalan käsissä ja sen tietää yksin Jumala. Ei hän vaadi liikoja, vaan kun tekee parhaansa niin sitä enenpää ei voi vaatia. Hän on oikein ystävällinen eikä lainkaan karkea.
Parhaiten Allahin persoonasta opettavat Mujaddid uudistajat, joiden tuotantoa ei paljoa ole saatavilla kovin helposti. Mutta Hare Krishna liikkeen kirjat myös paljon kertovat Syiden valtamerestä, Korkeimmasta Herrasta jne. Ei niitä voi ymmärtää ja uskoa, jos ei ole tehnyt ensin kääntymystä ja lukenut Koraania. Koraania lukemalla saa ymmärrystä ja johdastusta. (Mieluiten englanninkielinen Shiian muslimien Koraani).
Itse en välttämättä uskaltaisi ottaa askelta islamiin ilman pätevää esikuvaa, joita on harvassa. Eniten askarrutti ympärileikkaus. Jos tahdot punnita hyviä ja huonoja puolia niin huonoja puolia on enemmän tänä päivänä. Mutta hyvät puolet ovat arvoltaan kristinuskon pronssia paljon arvokkaampaa hopeaa. Itse olen aina tahtonut jalostua, mutta niin ei ole kaikkien kanssa. Jotkut ovat ihan tyytyväisiä pronssina olemiseen.
Huonot puolet lukuisat ja vaikeat, hyvät puolet jalommat kuin mitkään.- paijastuuus
onhan se ympärileikkaus tietenni kuksiessa mukava ku ei esinahka mulijuva kalun ympärillä ja hankautuuhan se terska paremmin kuksiessa naista ja naisesta tuntuu mukavammalta ku terska suurenee.....liekö siinä musujen suosio punavihernaisissa.
- mitähyötyäollamusu
Mutta mknkälainen paikka se helvetti on ja onko allah joku persoonallinen olento tuonpuoleisessa? Onko hän elänyt joskus maanpäällä? Miksi pitää ola uskovainen, eikö riitä että omaksuu vain kultaisen säännön? Vastaa lyhyesti.
- alfa123om22
Ympärileikkaus oli itselläni JT raamatussa mainittu: Esinahan lihan poistaminen. Eli Esinahan kärjestä vain pieni pala otettiin pois. Tein sen lääketieteellisistä syistä enkä niinkään uskonnollisista syistä.
En itse asiassa tiedä; mutta ilmeisesti on ympärileikkauksia eri tasoisia. Ainakin itselläni otettiin vain kärjestä pieni pala pois. Voiko sitä kutsua varsinaiseksi ympärileikkauksekis en tiedä?
Ympärileikkauksen vaikutus oli, että minusta tuli ns. tuhkamuna. Eli orgasmia en enää saa juuri ollenkaan. Ilmeisesti se on laajemminkin tiedostettu asia. Ainakin Woody Allen eräässä elokuvassa vitsailee asialla. Ennen sain oikein mojovan orgasmin, mutta ympärileikkauksen jälkeen on pelkkä onneton suutari ollut jäljellä.
Lienee ympärileikkauksen yksi päämäärä juuri seksuaalisen halun turmeleminen ja sitä kautta tehdään orista eräänlainen ruuna. Mutta raamattu tuntee myös sellaisen termin kuin PILALLE LEIKATTU. Eli ympärileikkauksen voi suorittaa myös väärin, jos ei tunne asiaa. Itse ymmärrän asian niin, että pilalle leikattu on sellainen, josta ei ole tullut tuhkamunaa, vaan joka yhä ahdistelee naisia. - selkokieli
Siitä on se hyöty ettei joudu muiden muslimien tappamaksi tai vähintään näiden syrjinnän kohteeksi.
- Mitähyötyäollamusu
Tappavathan sunnit ja shiiat toisiaan. Siis et olisi turvassa.
- wwwwweewewe
Mitähyötyäollamusu kirjoitti:
Tappavathan sunnit ja shiiat toisiaan. Siis et olisi turvassa.
Ai perkele :) Ja sama tietty odottaisi shariaa rikkovia muslimeja. Ja terroristien uhriksi joutuvia. Eipä ole hyvä olla muslimi missään.
- alfa123om22
Ei ole olemassa mitään: "Ainoa oikea uskonto maailmassa" uskontoa. Kaikki uskonnot perustuvat ihmisten matkimiseen ja tarkkailuun. Ne ovat kaikki vääryyden saappaissa kulkevia. Suurimmat ansiot kaikesta kehityksestä maailmassa kuuluvat muille tahoille kuin uskonnoille. Esim. Ranskan vallankumoukselle tai sosialismille.
Uskonnot ovat pysähtyneisyyden, taantumuksen ja sivistymättömyyden voimia.
Uskonnoilla on monia etulyöntiasemia kuten jumalten poikien tuki, kyky nähdä tulevia tapahtumia jne. Lisäksi ne saivat koottua kirjoituksia ajoissa ja tuhottua muiden kirjoitukset. Esim. Lähi-Idässä oli paljon ihmisten kaupunkeja, joissa oli korkeatasoinen uskonnollisen kirjallisuuden voittava kirjallisuus, mutta nuo kapungit tuhottiin. Esim. sumerit, ebla jne.
Hesekiel sanookin kahdesta Israelin ruhtinaasta: He oppivat tappamaan ihmisiäkin ja tuhosivat heidän kaupunkejaan.
Kaikki uskonnot perustuvat ihmisten tuhoamiseen ja heidän kaupunkiensa tuhoamiseen sekä vallan ottamiseen heiltä.- just.joo
Sinun mielestäsi näin ehkä on, mutta raamattu sanoo aivan muuta.
Mutta sinun oppisi onkin sellainen, jota en ole koskaan kuullut olemassa olevankaan, sekasotkua.
Toisessa viestissä kerroitkin tilanneesi miljardeja rauhoittavaia nappeja kiinasta, ja joku totesi sinun syöneen kuormasta. - qpzm
Puhut palturia. Jeesuksen seuraaminen ei perustu tuhoamiseen vaan elämän kunnioittamiseen.
- alfa123om22
Kalevalan mukaan 500 luvulla suomalaiset olivat kasvissyöjiä, mutta 600 luvulla tapahtui suuri mullistus. Islam toi karjatalouden ja lihan syömisen Suomeenkin asti. Ehkä viikinkiretket ovat olleet sitä, että kun tuli lihakarjatalous niin syntyi väestön ylijäämää, joka lähetettiin retkille muihin maihin.
Näin ollen islamin vaikutus oli väetön määrään ja kasvuun erittäin suuri. Lukematon määrä edistysaskeleita on luettava islamin nimiin. Jumala toivoo noiden edistysaskeleiden olevan suurempi positiivisiltä vaikutuksiltaan kuin uskontojen negatiiviset vaikutukset, joita niitäkin on runsaasti.- nappia.lisää
No niin, kalevalahan tuosta sun uskonnostasi vielä puuttuikin. Eikun Joukahaista etsimään vaan, löytyy sieltä Sammon alta, jos ei Väinämöinen ole jo syöny sitä.
Sano yksikin asia mikä on islamin hyväksi luettava.
Eikä kamelin kusen juonti ole ainakaan yksi.
Väestön kasvuun toki vaikuttanut, vaikuttaa ja vaikeuttaa edelleen muiden elämää ja hengissä säilymistä.
Luetko koskaan itse mitä kirjoitat?
En ole ikinä missään törmännyt noin sekauskoiseen ihmiseen.
Voi luoja, Kalevalaa.....
- Mokomat.alkulimat
Suksikaa vittuun tältä planeetalta.
- alfa123om22
Koraanin toisen suuran mukaan islam uskoo kaikkiin pyhiin kirjoituksiin. Sen lisäksi vielä enkeleihin, salattuun yms.
Puhtaan islamilaista keksintöä en osaa sinulle osoittaa; kun et kuitenkaan usko, vaikka se olisi totta.
Aivan samoin kuin kirjoitusjärjestelmät syntyivät neljän eri jokilaaksokulttuurin keskuudessa: Kiina, Intia, Irak ja Egypti niin on usealla muullakin keksinnöllä neljä eri kulkureittiä.
Islamin keksinnöt kietoutuvat oman asioiden tutkimisen asemesta usein muihin kultuureihin, enkeleihin, johdatukseen, transendenssiin yms.
Paperin, Matematiikan ja Öljyn merkitys on maailmantaloudessa erittäin suuri. Yksi öljyllä toimiva kaivinkone tekee helposti sadan tai jopa tuhannen lapiomiehen työn. Paperin merkitys on melkein yhtä suuri. Sen avulla kaikki keksinnöt on saatu aikaan.
Mutta tietenkin länsimaiset keksinnöt kuten: Sähkö ja painokone, televisio, auto ja lentokone etc. ovat ilmiömäisiä verrattuna noihin avustaviin ja talouden kasvun salliviin tuotteisiin, joita ilman elämä kuitenkin junnaisi pahasti paikallaan.
On ihan eri asia kun laivat kulkevat öljyn avulla sen asemesta, että yhä vielä kaikki laivat olisivat purjelaivoja.
Ymmärrys (islam) oli Jumalan luomistyössä hänen toisessa kädessään ja sen teot ovat kaikki väkeviä ja voimallisia. Energiaa ja voimaa antavia.
Viisaus (juutalaisuus yms.) oli hänen toisessa kädessään ja sen työt ovat kunniaa ja kirkkautta antavia.
Kunnia monista keksinnöistä kuuluu muille, mutta noiden keksintöjen voiman lähteenä on usein islamin ymmärryksen piiriin kuuluvia seikkoja.- illallaa.allallaa
aina yhtä viisasta, huom tämä oli sarkasmia
- loppumikäloppu
Maailma on tosi pimeä nykyään!
- Laiskali
Islamiin käänymällä saa aivan kaiken. Toimeentulon, asunnon, pillua sekä lautasantennin. Mitään tekemättä. Lisäksi leimautuu henkisesti kehitysvammaisen tasolle, rahaa tulee aina vaan enemmän? Pääsee kaikille syrjäytimyskursseille aivan ilmaiseksi, sielläkin saa pillua.
On lainsuojelema valioyksilö. - kkkijmmm
VAAN SE TRUMPPI on lopun alku islamille eli väärälle uskonnolle ja muhametille -tuolle väärälle profeetalle.......lukekaapa ILMESTYSKIRA ,ja se mitä on kohta tapahtuva.
- alfa123om22
Jaa, mutta jo 1970-luvulla eräässä Hectorin laulussa laulettiin:
"On sairas isänmaamme; se potkii sortaa lastaan
sen kanssa leivän jaamme, vaikk ei se aina kiitäkkään"
Vielä 1980-luvulla oli asiat kotona asuvilla hyvin. Sai täyden työttömyyskorvauksen käteen, vaikka ei ollut mitään menoja kun asui kotona. Itsekin sain yhdessä vuodessa kerättyä 20 000 markkaa.
Mutta sitten tapahtui romahdus ja UMJ. Mielestäni nuorten pitäisi jossain elämän vaiheessa saada samat edut kuin 1980-luvulla oli. Iankaikkinen Isä on ehdottanut nousukauden luomista Maailmanlaajuisen kansalaispalkan avulla.
900 e / kk K-perustuloa
900 e / kk K-lainaa
900 - 1400 e / kk K-ansiotuloa
Joko yksistään tai jopa ketjutettuna. Kuka saisi nousukauden aikaan? Islamin Imaami Mahdia on ehdotettu, mutta riittääkö maailmanlaajuisesti kaikille raaka-aineita ja teollisuustuotteita.
Mitä tulee suomalaisiin naisiin; niin niiden luonne on jo Kalevalan ajoista lähtien ollut hieman oikukas. Sille asialle ei enää voi mitään tehdä. Herra Sebaot julisti jo 31.8.2013 ikuisen selibaatin Vanhan maailman suurimalle osalle väestöstä. Tähtäimenä lienee henkisiin arvoihin keskittyvä Jumalan valtakunta.
Itse vedin händyyn usein ennen, mutta nyt olen yrittänyt tuota selibaattia ahkerasti saada tavoittekseni myös. Nuorilla se on tietenkin melkein mahdotonta, mutta omassa iässäni ei enää niin tavatonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279