Olen katsonut mm. Fox kanavalla esitettävää sarjaa Norjan, raskaan kaluston pelastus operaatioista, on Turkkilaista, Puolalaista rekkaa ym. TÄYSIN kusessa kesärenkailla ilman kettinkejä Todella pahoilla seuduilla!
Itsekkin ajellut tuolla yhdistelmällä ja välillä tuntui ettei pakollisetkaan vaatimukset riitä! Ja nämä tomppelit lähetetään tuonne "Sandaalit jalassa"
Onneksi Norskien maasta ei lähdetä ennen kuin velat maksettu, (7 kettinkiä ja kaikki talvirenkaat. Kulut oli Turkin pojan tapauksessa n. 92000 nkr. ja auto 1kk parkissa.Tuli vähän takas HALPPIS rahdista...
Se on huolestuttavaa että viiveellä näyttävät suomeenkin saapuneen halpoine rahteineen ja kesärenkaineen! Mutta ei se kuskin ole syy, vaan sen kuljetusliikkeen ja tavaran TILAAJIEN.
Pohjoisen valtatien pelastajat
Halpuutusrekka
3
1803
Vastaukset
- kusettavat
Kalafilee maistuu Euroopassakin, nälkästä kansaa riittää!
- Ok_sarja
Kyseinen sarja on siitä hyvä että sitä ei ole niin paljon etukäteen käsikirjoitettu kuin esim. Rekkakuskit jäällä. Siinä sarjan dramatisointi on silmiinpistävää. Huumorilla sitä tietysti kannattaa katsoa.
- Anonyymi
Katsokaappa uuden kauden alkutekstejä: Taustakuvassa ei ole Suomea vaan olemme Venäjää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899