Muukalaisvapaa kuntosali?

IästLänttee

Tervehdys.

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja haluaisin kysyä, onko kaupungissa (tai sen laitamilla) kuntosalia jossa käy "omaa väkeä"? Taannoiset kokemukset näistä meidän Uusista Kansalaisista ovat vähän kehnot, nätisti sanottuna..

13

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ressaas

IästLänttee Jokos sinä löysit kuntosalin:)!?? TÄÄLLÄ LAPISSAKIN ON HELEVETIN KEHNOJA KOKEMUKSIA Matuista. ! Wanhukset ja eläimet ja me muutkin ollaan kohta .........Suomi onko sitä enään.."

• MatutonKuntosali

On mutten paljasta missä ettei matut oo heti siellä 😀

• Meidänporukka

Siinä viinakaupan oven vieressähän on se "oman porukan" kuntosali. Pitkällä penkillä vedetään aamusta jo pakaroilla lonkkaa isosti palkeilla keuhkoten ja käsillä erisuuntiin huitoen. Kaljavauvan toistojen tahdittamana nostoväen tyrävyön päällä hytkyen.
        Sitten vielä vedetään intervallisia fydis ja hevoisvetoja. Se se on vasta rankkaa vetoreeniä se.

Tule sellaisena kun olet !

• bodybuilder

kyllä löytyy ,mutta se on tarkoitettu vain tosi harrastajille joten sulla ei ole sinne mitään asiaa,juntti.

• Tarkoituksella_asiaa

Niisks !
        Minullapa rannekello kilahtaa kainaloon kun nostan käden ylös viitatakseni puheenvuoroa elämässäni. Näen ja koen haaveissani kuitenkin eteisen peilistä aamulla itseäni alasti peilaillessani olevani.

Varsinainen suuren ameriikan leffastara ja kaikkien naisten naurattaja tuo tiukkakroppainen lihaskimppu Arnold ?
        Vaikka oikeasti olenkin tällainen karvainen kaljavauvainen shitzun kropan omistava. Introverttiä nettiräksytystä ja eksytystä harrastava tököhampainen, punahiuksinen ja keski-ikäinen rasvaohimoinen hermokimppu. Ihan vaan sellainen tavallinen perus suomalainen mies.

Mitä tuumit juntti ?
        Onko minä kroppaisella ja minäkuvani omaavalla minulla mitään asiaa sinne teidän tosi harrastajien salille tulla bodybuilderoimaan ?

Anteeksi ja kiitos !

• PunttiPentti

Tuo paikka kuulostaa hieman semmoiselta, jossa mottona on "Se ei ole homoa, jos kumpikaan ei hymyile". :D

• jeppisniin

Ite käyn easy fitillä koska halvin ja lähellä mut sielä on kyl välil mamuja (ei oo ikään haitannu mua) kuulemma jeppisgym on semmonen mis vähempi näitä.. Mut joka salis jonkun verran. Eikä niitä tuol easyfitilläkään suuris määrin ikään käy :D

• PunttiPentti

Itsekkin tuolla easyllä käyn, jossa noita moniosaajia on, mutta tähän asti heistä ei ole ollut muuta kuin esteettistä haittaa. Kunhan vain muistat pestä kätesi huolellisesti, uskon että pärjäät niiden kanssa!

• Estetiikkansa_Vanki

Mitähän ne maahanmuuttajat siellä salilla tuumailee kun ilmeisen perus suomalaiset vaaleanpunaiset taikinapallero miehet luupittelee peilinkautta heidän reeniänsä ?

Onko se jo enemmän kuin esteettinen haitta heille ?
        Mitä Pena tuumii ?

• pppppppppppppppppp

easyfit matut tulee kauhealla uholla ja puhuu vittumaisella kielellä jotain matupaskaa

• matulleturpiin

Kyllä ne vähenee salilta kun vaan jaksamme toistaa "go home" yoy is problem" Me jokainen teemme osaltamme matupaskasta vapaan kuntosalin. Voimme myös kerätä porukan jolla hakkaamme paskiaiset kuntosalin ulkopuolella. Jos kuulut siihen heiveröisempään sakkiin, niin voit osallistua kannustusjoukkueeseen. Ja jos ei nyrkki riitä, niin pesäpallomaila on aina poikaa matun naamaan. Mutta, mielikuvitus on vain rajana. Pääasia että matuille annetaan turpiin. Sillä, matuhan on pelkkää paskaa.

• Naama-kii-natsi

Mee korpeen jos ei kelpaa. Sulla taitaa olla pällissä vikaa.

• Osanctasimplicita

Entä idioottivapaata salia? Sellaisen kun löytäis vielä..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1483
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      707
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      672
    Aihe