Muukalaisvapaa kuntosali?

IästLänttee

Tervehdys.

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja haluaisin kysyä, onko kaupungissa (tai sen laitamilla) kuntosalia jossa käy "omaa väkeä"? Taannoiset kokemukset näistä meidän Uusista Kansalaisista ovat vähän kehnot, nätisti sanottuna..

13

1228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ressaas

      IästLänttee Jokos sinä löysit kuntosalin:)!?? TÄÄLLÄ LAPISSAKIN ON HELEVETIN KEHNOJA KOKEMUKSIA Matuista. ! Wanhukset ja eläimet ja me muutkin ollaan kohta .........Suomi onko sitä enään.."

    • MatutonKuntosali

      On mutten paljasta missä ettei matut oo heti siellä 😀

      • Meidänporukka

        Siinä viinakaupan oven vieressähän on se "oman porukan" kuntosali. Pitkällä penkillä vedetään aamusta jo pakaroilla lonkkaa isosti palkeilla keuhkoten ja käsillä erisuuntiin huitoen. Kaljavauvan toistojen tahdittamana nostoväen tyrävyön päällä hytkyen.
        Sitten vielä vedetään intervallisia fydis ja hevoisvetoja. Se se on vasta rankkaa vetoreeniä se.

        Tule sellaisena kun olet !


    • bodybuilder

      kyllä löytyy ,mutta se on tarkoitettu vain tosi harrastajille joten sulla ei ole sinne mitään asiaa,juntti.

      • Tarkoituksella_asiaa

        Niisks !
        Minullapa rannekello kilahtaa kainaloon kun nostan käden ylös viitatakseni puheenvuoroa elämässäni. Näen ja koen haaveissani kuitenkin eteisen peilistä aamulla itseäni alasti peilaillessani olevani.

        Varsinainen suuren ameriikan leffastara ja kaikkien naisten naurattaja tuo tiukkakroppainen lihaskimppu Arnold ?
        Vaikka oikeasti olenkin tällainen karvainen kaljavauvainen shitzun kropan omistava. Introverttiä nettiräksytystä ja eksytystä harrastava tököhampainen, punahiuksinen ja keski-ikäinen rasvaohimoinen hermokimppu. Ihan vaan sellainen tavallinen perus suomalainen mies.

        Mitä tuumit juntti ?
        Onko minä kroppaisella ja minäkuvani omaavalla minulla mitään asiaa sinne teidän tosi harrastajien salille tulla bodybuilderoimaan ?

        Anteeksi ja kiitos !


      • PunttiPentti

        Tuo paikka kuulostaa hieman semmoiselta, jossa mottona on "Se ei ole homoa, jos kumpikaan ei hymyile". :D


    • jeppisniin

      Ite käyn easy fitillä koska halvin ja lähellä mut sielä on kyl välil mamuja (ei oo ikään haitannu mua) kuulemma jeppisgym on semmonen mis vähempi näitä.. Mut joka salis jonkun verran. Eikä niitä tuol easyfitilläkään suuris määrin ikään käy :D

    • PunttiPentti

      Itsekkin tuolla easyllä käyn, jossa noita moniosaajia on, mutta tähän asti heistä ei ole ollut muuta kuin esteettistä haittaa. Kunhan vain muistat pestä kätesi huolellisesti, uskon että pärjäät niiden kanssa!

      • Estetiikkansa_Vanki

        Mitähän ne maahanmuuttajat siellä salilla tuumailee kun ilmeisen perus suomalaiset vaaleanpunaiset taikinapallero miehet luupittelee peilinkautta heidän reeniänsä ?

        Onko se jo enemmän kuin esteettinen haitta heille ?
        Mitä Pena tuumii ?


    • pppppppppppppppppp

      easyfit matut tulee kauhealla uholla ja puhuu vittumaisella kielellä jotain matupaskaa

    • matulleturpiin

      Kyllä ne vähenee salilta kun vaan jaksamme toistaa "go home" yoy is problem" Me jokainen teemme osaltamme matupaskasta vapaan kuntosalin. Voimme myös kerätä porukan jolla hakkaamme paskiaiset kuntosalin ulkopuolella. Jos kuulut siihen heiveröisempään sakkiin, niin voit osallistua kannustusjoukkueeseen. Ja jos ei nyrkki riitä, niin pesäpallomaila on aina poikaa matun naamaan. Mutta, mielikuvitus on vain rajana. Pääasia että matuille annetaan turpiin. Sillä, matuhan on pelkkää paskaa.

    • Naama-kii-natsi

      Mee korpeen jos ei kelpaa. Sulla taitaa olla pällissä vikaa.

    • Osanctasimplicita

      Entä idioottivapaata salia? Sellaisen kun löytäis vielä..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1958
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      248
      1924
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1636
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1451
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1120
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      958
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      952
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      924
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      886
    Aihe