tilanteesta huolimatta. Onko tuossa mitään järkeä, kun muut sivistysmaat lennättäneet matkailijansa kotimaihin, en ymmärrä. Meneekö rahanahneus ihmisten turvallisuuden edelle, voisiko TJÄREBORG vastata tähän?? Tuskin vastaa.
27.1. matka toteuteaan suunnitelmien mukaan, tämä heidän kommenttinsa. Jos peruu itse niin häviää puolet matkan hinnasta.
Iltauutisissa joku herra kehoitti seuraamaan Ruotsin matkustustiedotetta ja totesi vielä, että kai jokainen suomalainen sen verran kieliä osaa, että pystyy sitä ymmärtämään ja paras oli: "vaikka googlen avulla", sallikaa minun nauraa!
Iäkkäämmät ihmiset eivät todellakaan välttämättä pysty "googlenkaan avulla" selvittämään tilannetta, senkin asian TJÄREBORG voisi ottaa huomioon seuraavan kerran jos ja kun tapahtuu vastaavanlaisia tilanteita.
Olen matkustellut paljon, myös Tjäreborgin matkoilla ja kaikki sujunut hyvin mutta nyt on pakko antaa ruusujen sijaan risuja!
Turvallisia matkoja kaikille, mihin sitten menettekin!
Gambian matkat Tjäreborgilla myynnissä sotkuisesta
4
448
Vastaukset 4
- kaksostenäiti
Ruotsin ulkoministeriö ei suosittele maahan tarpeetonta matkustamista toistaiseksi. Milloin tuo toistaiseksi päättyy on täysi arvoitus. Ei kiinnosta lähteä lomalla pelkäämään ja mahdollisesti pysyttelemään vain hotellin suojassa, mitä lomaa se sellainen olisi. Matkan perumiseen päädytty, menetetään vain 100e per henkilö ja jos vitkuteltaisi niin silloin olisi kyseessä 4x250e ja se on jo melkoinen summa.
- axuli
Matkoja myynnissä ensi viikon perjantaille, voi hyvänen aika sentään. Peruimme itse matkan ja 750e meni kuluja, kolme meidän perheestämme oli lähdössä, mutta ei sinne mukava ole lähteä jos tuntee pelkoa turvallisuudestaan. Tjäreborg vetkuttelee viimeiseen saakka ettei vaan tarvitsisi asiakkailleen maksaa koko matkan hintaa takaisin. Tjäreborg on nyt pissannut omiin housuihinsa, tulevaisuudessa ei heitä enää käytetä, se on ainakin varmaa.
- buahahhahhaa
mitä te pelkäätte? miksi peruitte matkanne? voi tsiisus mitä vellihousuja ja sivistymättömiä moukkia. Gambiassa sota? KUKA SOTII KETÄ VASTAAN? maa on rusinan kokonen. herätkää todellisuuteen.
- 242424
Voi hyvänen aika, että joku on perunut Gambian matkan............ ei voi olla tosi?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544