tilanteesta huolimatta. Onko tuossa mitään järkeä, kun muut sivistysmaat lennättäneet matkailijansa kotimaihin, en ymmärrä. Meneekö rahanahneus ihmisten turvallisuuden edelle, voisiko TJÄREBORG vastata tähän?? Tuskin vastaa.
27.1. matka toteuteaan suunnitelmien mukaan, tämä heidän kommenttinsa. Jos peruu itse niin häviää puolet matkan hinnasta.
Iltauutisissa joku herra kehoitti seuraamaan Ruotsin matkustustiedotetta ja totesi vielä, että kai jokainen suomalainen sen verran kieliä osaa, että pystyy sitä ymmärtämään ja paras oli: "vaikka googlen avulla", sallikaa minun nauraa!
Iäkkäämmät ihmiset eivät todellakaan välttämättä pysty "googlenkaan avulla" selvittämään tilannetta, senkin asian TJÄREBORG voisi ottaa huomioon seuraavan kerran jos ja kun tapahtuu vastaavanlaisia tilanteita.
Olen matkustellut paljon, myös Tjäreborgin matkoilla ja kaikki sujunut hyvin mutta nyt on pakko antaa ruusujen sijaan risuja!
Turvallisia matkoja kaikille, mihin sitten menettekin!
Gambian matkat Tjäreborgilla myynnissä sotkuisesta
4
354
Vastaukset
- kaksostenäiti
Ruotsin ulkoministeriö ei suosittele maahan tarpeetonta matkustamista toistaiseksi. Milloin tuo toistaiseksi päättyy on täysi arvoitus. Ei kiinnosta lähteä lomalla pelkäämään ja mahdollisesti pysyttelemään vain hotellin suojassa, mitä lomaa se sellainen olisi. Matkan perumiseen päädytty, menetetään vain 100e per henkilö ja jos vitkuteltaisi niin silloin olisi kyseessä 4x250e ja se on jo melkoinen summa.
- axuli
Matkoja myynnissä ensi viikon perjantaille, voi hyvänen aika sentään. Peruimme itse matkan ja 750e meni kuluja, kolme meidän perheestämme oli lähdössä, mutta ei sinne mukava ole lähteä jos tuntee pelkoa turvallisuudestaan. Tjäreborg vetkuttelee viimeiseen saakka ettei vaan tarvitsisi asiakkailleen maksaa koko matkan hintaa takaisin. Tjäreborg on nyt pissannut omiin housuihinsa, tulevaisuudessa ei heitä enää käytetä, se on ainakin varmaa.
- buahahhahhaa
mitä te pelkäätte? miksi peruitte matkanne? voi tsiisus mitä vellihousuja ja sivistymättömiä moukkia. Gambiassa sota? KUKA SOTII KETÄ VASTAAN? maa on rusinan kokonen. herätkää todellisuuteen.
- 242424
Voi hyvänen aika, että joku on perunut Gambian matkan............ ei voi olla tosi?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424726- 572436
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691698Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2601693Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain521183Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921176Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331117- 681101
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691097