Keuhkoputken kutina

Työnjohtaja81

Olen 36- vuotias mies. Olen yleisesti ollut terve, mutta viime keväällä 2016 Huhtikuun - Kesäkuun aikana alkoi tulla oireita joihin en ole löytänyt vastausta mistään.

Tuolloin olin kipeänä useaan otteeseen noin 8- 10 viikon ajan, Tämä alkoi perusflunssalla, flunssa tuli aaltoillen aina niin etten oikeastaan ollut missään vaiheessa kuumeessa ja pahemmin kipeä. Tuntui siltä että lämpöä olisi, mutta ei ollut mitatessa.

Nämä Flunssan oireet hävisivät noin 4 viikon kohdalla ja samalla tuli juokseva nestemäinen nuha. Tämä loppui noin viikossa ja tämän jälkeen tuli vaimea yskä ja kurkunpään kutina alkoi tuolloin.

Samaan aikaan alkoi pistely ja kielen ns kirvely, tätä tutkittiin hammaslääkärissä ja hän sanoi että suu on erittäin puhdas ja mitään siellä ei ole. Näytteet hiivan vuoksi otettiin myös, ei ollut sitäkään. Sain tämän kurkunpään kutinan, yskän ja kielen kirvelyn pois jotenkin kun jäin kesälomalle 1.7.2016

Syksyllä 2016 sairastuin uudestaan flunssaan noin Syyskuun puolessa välissä. Flunssaa kesti noin viikon verran. Tästä alkoi kurkun kutina joka on edelleen minulla, Välillä on myös tuota kielen kirvelyä mutta ei mitenkään suuremmin häiritse se

Kävin lääkärissä useasti ja pääsin kurkkulääkärin puolelle ja hän katsoi peilillä kurkkua ja sanoi että kurkunpää on punoittava, ei ollut mitään katteita, ja muutenkin näytti siistiltä hänen mielestään. Ei osannut sanoa tarkkaan syytä mutta "veikkasi" kroonista kurkunpään tulehdusta. En tupakoi ja alkoholia otan joskus kohtuudella viikonloppuisin, niin olin hiukan ihmeissäni.

Jouluna oli koko perhe taas oli influenssassa, tuosta jälkitautina tuo kurkunpään kutina on vaan lisääntynyt.

Olo on kuin siellä olisi uloshengittäessä jokin höyhen. Kun puhallan oikein kovaan ja syvään ulos tulee lopussa aivan karmea vinkuminen ja kutina, yleensä yskänkohtaus on tällöin pitkä ja keuhkojen yskä jää ns päälle.

Välillä aamuisin on olo että kutina on poissa, puolelta päivin se alkaa taas. Kutina tuntuu selvästi kurkunpäässä aataminomenan yläpuolella.

Onko kellään ollut tällaista vastaavanlaista kutinaa, mitä ihmettä se on ja miten tämän saisi pois? Lähes kaikkea on kokeiltu.

Kurkkulääkärille on aika ensi viikolla.

Kaikki apu otetaan nöyrästi vastaan

1

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AmalgaamitPoistanut

      Onko sinulla amalgaamia hampaiden paikkana? Amalgaamissa on noin 50% elohopeaa joka on ensimmäisen luokan hermomyrkky.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe